melvin-hamilton.nl

248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden248 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2023
melvin-hamilton.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 sep 2023
Alles goed verpakt aangekomen. De schoendozen openen is altijd een “feestje…”Ik kreeg 2 paar zwarte schoenen in mt 38 waaruit ik niet kon kiezen…dus beide gehouden! De blauwe enkellaarsjes die ik had besteld, in mt 39 voor een langere inlegzool, vond ik in eerste instantie qua kleur wat te licht, ik hou meer van klassiek donkerblauw, maar vond het model toch te leuk om terug te sturen… Maar zoals al in jullie beschrijving staat vallen jullie maten iets ruimer dan normaal, dus ik heb de laarsje nu ook in mt 38 besteld om te vergelijken. Én paar gaat dus terug. Daar kan ik dus nog geen beoordeling over schrijven en ook niet hoe het dan met de terugbetaling gaat…maar ik ga ervan uit dat dat voor elkaar komt!

3 feb 2024
Bij mijn laatste bestelling was het zeer teleurstellend hoe ik de nieuwe sneakers/slippers aantrof. De sneakers kwamen totaal niet overheen zoals getoond op de website. Bovendien waren beide hiel delen beschadig en de sneakers zagen er flets uit. De slippers waren 2 maal een linker slipper en bovendien waren ze al gedragen beide zolen vies en gekrast dat is ook van toepassing op bovenkant slippers beschadigd! Grote teleurstelling dat zijn we niet gewend van Melvin en Hamilton. Ik ben erg benieuwd welke reactie ik krijg buiten om het terugsturen en omruiling van een product.

Beoordelingen voor melvin-hamilton.nl

3 feb 2024

Teleurgestelde klant

Antwoord van melvin-hamilton.nl
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring met onze producten en service te beoordelen. We nodigen u graag uit om opnieuw contact met ons op te nemen via de email en ons meer te vertellen over uw ervaring, zodat we u in de toekomst beter kunnen begeleiden in de wereld van Melvin & Hamilton. Contact: hello@melvin-hamilton.com Met vriendelijke groet Melvin & Hamilton
13 jan 2024
Antwoord van melvin-hamilton.nl
Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om uw ervaring met onze producten en service te beoordelen. U bent ook van harte welkom om contact met ons op te nemen en ons meer te vertellen over uw beoordeling, zodat we u in de toekomst nog beter door de wereld van Melvin & Hamilton kunnen leiden. Contact: hello@melvin-hamilton.com (+33) 805 85 81 09 Met vriendelijke groet Melvin & Hamilton.
Ruilen van schoenen ook mogelijk te maken als je een ander model kiest. Nu te horen gekregen dat dit niet mogelijk is. Alleen ruilen in grotere of kleinere maat in zelfde model
7 nov 2023
Mooie producten. Welkoms korting is snel vervallen en er is geen flexibiliteit rond het gebruik hiervan...beetje loze belofte...bekrompen...
22 nov 2023
Geachte mevrouw Arts, Heeft u contact gehad met de klantenservice? U kunt een mail sturen in het Nederlands naar hello@melvin-hamilton.com We kunnen vast daarvoor een oplossing vinden. Met vriendelijke groet, M&H Team
29 mei 2023
Telefonisch niet bereikbaar en nauwkeuriger maatvoering is nodig.
15 jun 2023
Goedendag, bedankt voor uw feedback. We zullen nagaan waarom u ons niet goed kon bereiken. U kunt ons ook een mail sturen naar hello@melvin-hamilton.com. Als u dan uw telefoonnummer inzet kan iemand van ons team u terugbellen. Mocht u vragen hebben over de maatvoering. Bij elk product kunt u onder de maten klikken op maattabel. Hier geven we aan of u uw gewoonlijke maat moet nemen of een maat groter/kleiner. Daarnaast hebben we ook een maatlabel gebaseerd op cm's: https://www.melvin-hamilton.nl/pages/maattabel Let op dat dit een algemene maattabel is voor onze schoenen. We raden nog steeds aan om per product op maattabel te klikken zodat u zeker weet of de schoen groot of klein valt. Hopelijk is dit voldoende informatie en anders horen wij het graag. Met vriendelijke groet, M&H Team
4 jun 2023
Retour zending is na een week nog geen reactie
15 jun 2023
Geachte heer Rijnbergen, Bedankt voor uw feedback. Zoals besproken aan de telefoon zullen we nagaan waarom er in een week tijd geen reactie was. We zien uw retour graag tegemoet en uw teruggave zal dan zo snel mogelijk worden verwerkt. Wij wensen u een fijne dag! Met vriendelijke groet, M&H Team