gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

26 okt 2023
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.

Beoordelingen voor gobytes.nl

Antwoord van gobytes.nl
Beste Vivien, Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling nagekeken en zie geen discrepantie in je bestelling of enige communicatie met ons hierover. Ik kan helaas dan ook de 1 sterren beoordeling niet herleiden of verantwoorden. Mocht je toch ergens tegenaan zijn gelopen met je bestelling, dan verneem ik graag van je wat het probleem is zodat we je hiermee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes
11 sep 2023
Artikel geannuleerd, zonder verder persoonlijk bericht. Niet netjes zo
14 sep 2023
Beste Hugo, Spijtig om te lezen dat je ontevreden bent over de service. Helaas moesten we inderdaad je bestelling voor een dockingstation annuleren, niet zo zeer omdat we de docking niet voorradig hadden, maar doordat we de 130W laders niet meer hadden. Dit is een cruciaal onderdeel om de docking goed te laten werken. We hebben onze uiterste best gedaan om alsnog de lader te vinden, maar helaas was dit niet gelukt. En we merkten dat het te lang zou duren voordat het binnen zou komen, waardoor we ervoor hebben gekozen om je bestelling te annuleren. We proberen klanten hierover van te voren te benaderen, maar door onderbezetting van de klantenservice lukt dit helaas niet altijd. Tevens zagen we ook geen passend alternatief voor je bestelling en zou annuleren uiteindelijk noodzakelijk zijn. We hopen op je begrip hiervoor en zien je wellicht terug in de toekomst. Groet, Team GoBytes
6 jun 2023
ik heb een pc besteld 4 dagen geleden en heb hem nog niet binnen.
6 jun 2023
Beste Erik, Spijtig om te lezen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Helaas zijn we hier niet over benaderd door jou, anders hadden we dit direct voor je kunnen nakijken. Ik heb zojuist de tracking code van Postnl bekeken en zie dat je pakket is vertraagd bij Postnl. Wij hebben helaas geen invloed op de verwerktijden van Postnl, het enige wat we kunnen doen is je pakket op tijd aanleveren bij Postnl zodat het de volgende dag geleverd kan worden. Helaas komt het wel eens voor bij Postnl door drukte of andere omstandigheden dat een pakket vertraagd is, net zoals nu bij jouw pakket aan de hand is. Wij adviseren je dan ook om dit even af te wachten, mocht je pakket nog niet geleverd zijn aan het einde van deze week neem dan contact met ons op, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij Postnl. Ik vind het erg jammer dat je ons met 1 ster beoordeeld terwijl : 1. nog niet ons product hebt kunnen bekijken en testen 2. het buiten onze schuld om vertraagd is 3. wij onze uiterste best voor je bestelling hebben gedaan en dezelfde dag verzonden 4. je niet eerst contact met ons hebt opgenomen voor navraag, voordat je een slechte review achterlaat We hopen dat je desondanks alsnog veel plezier ervaart met de PC, wanneer je deze wel ontvangt. Groet, Team GoBytes
Product zoals aangegeven nog niet bezorgd Wacht al 3 dagen
8 nov 2023
Beste Pascal, Bedankt voor je bericht. Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het lijkt erop dat je bestelling vertraging heeft opgelopen omdat de voorraad in onze primaire magazijn helemaal op was. Hierdoor moest de voorraad aangevuld worden vanuit een secundaire magazijn en dit was helaas niet gelukt voor het weekend. Inmiddels zie ik dat je bestelling bezorgd is. We wensen je nog veel werkplezier met je dockingstation. Met vriendelijke groet, Team GoBytes