gobytes.nl- Logo - Beoordelingen

gobytes.nl

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden244 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jan 2021
gobytes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 aug 2023
Supersnel geleverd! Ik kreeg het een dag nadat ik het had besteld. Mooie convertible Microsoft Surface laptop. Precies zoals beschreven en mooie hoes erom voor bescherming en zit er echt als nieuw uit. Mooie prijs en inmiddels werk ik er een maand op voor mijn studie in Australië engineering en super snel Dank je en zal zeker terugkomen en mijn broertje is hartstikke jaloers :)

26 okt 2023
Laptop gekocht - erg tevreden initieel. Helaas na een maand of 2 stopte deze plotseling met werken. De garantie / reparatie proces inrichting is traag en frustrerend. Ik ben na 4 dagen nog steeds aan het wachten op een reactie na mijn pogingen via mail, telefonisch en het garantie formulier op de website. Erg jammer.

Beoordelingen voor gobytes.nl

Ik kreeg een andere laptop geleverd dan ik heb besteld.
Antwoord van gobytes.nl
Beste heer Lantman, Jammer dat u na ons uitgebreide telefonisch gesprek deze review heeft geplaatst. Telefonisch hebben we elkaar gesproken hierover en hebben we u uitgelegd dat we een vergelijkbaar product hebben moeten uitleveren, omdat we het exacte model niet voorradig meer hadden. De specificaties van het geleverde model waren hetzelfde als het bestelde model. Echter had u bezwaren op het feit dat het een ander model was en er kleine fysieke afwijkingen waren in de opbouw van het model. Wat wij ook respecteerden en daarvoor u een retourlabel hebben gegeven om de laptop te retourneren voor volledige creditering. We hebben u ook uitgelegd waarom we een vervangend model hebben uitgeleverd, omdat we onze klanten niet graag teleurstellen. Helaas hebben we u in dit geval alsnog teleurgesteld en daar kunnen we op dit moment niets aan veranderen. We verwerken binnenkort je retour en hopen dat je elders je gewenste model alsnog kan aanschaffen. Met vriendelijke groet, Team GoBytes
26 okt 2023

Laptop gekocht - garantie lastig.

Antwoord van gobytes.nl
29 okt 2023
Beste Chris, Bedankt voor je bericht. Spijtig om te lezen dat je RMA nog niet is behandeld. We hebben inmiddels je E-mail terug kunnen vinden en beantwoord. Zoals aangegeven hebben we je RMA aanvraag in de mailbox over het hoofd gezien, doordat we onderbezet zijn. Dit had niet mogen gebeuren, maar we doen onze best om iedereen op zo kort mogelijke basis van dienst te zijn. In ieder geval zijn we nu in gesprek en gaan we je probleem op zo kort mogelijke basis verhelpen. Met vriendelijke groet, Team Gobytes