sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

16 apr 2024
Heb netjes de montagehandleiding gevolgd maar blijkbaar te veel kracht gezet waardoor een stukje van het hout afbrak.. gemaild met de klantenservice maar het is mijn eigen schuld dus kunnen ze er niks aan doen.. lijkt mij dat het dan aan de kwaliteit van het product ligt. ook zaten de gaten voor de pluggen niet op de juiste plek, net een paar mm te ver, dus vraag mij af hoe stevig het meubel nu is. Baal er erg van en baal van de service.. er is mij een tegoedbon van 10 euro aangeboden maar ik koop hier liever niet meer.
17 apr 2024
Beste Simone, Wij vinden het ook erg vervelend dat uw meubel kapot is, echter is dit door u zelf tijdens het monteren gebeurt en valt dit dus buiten de garantie. Wij hadden u een tegoedbon van 25 euro geboden, maar dit is wel helaas het enige wat wij u kunnen bieden. Met vriendelijke groet, sweeek
Sweeek reageert niet op klachtmail. Ja met een automatisch bericht, maar wil niet op de inhoud ingaan. De kleur van ons product komt niet overeen met de kleur aangegeven op de site. Dus nu willen we het retourneren op kosten van Sweeek. Al een 6 tal mails gestuurd met foto's en toelichting. Maar we krijgen iedere keer terug dat er sprake moet zijn van een bug omdat ze ons bericht niet goed ontvangen. Wat een misleiding.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Susan, Helaas hebben wij na vrijdag nooit meer een mailtje van u mogen ontvangen. Onze excuses als u deze wel heeft gestuurd. Deze is dan helaas niet goed bij ons aangekomen. Helaas is het niet mogelijk de set zonder retourkosten terug te sturen. De set en kleur die u heeft ontvangen zijn de gene die u heeft besteld. Graag zouden wij willen vragen of het mogelijk is nogmaals op onze mail te reageren. Eventueel met een ander device, zoals bijvoorbeeld Laptop, telefoon of tablet. Met vriendelijke groet, sweeek
Op 24 maart een bestelling geplaatst. Zou uiterlijk op 3 april geleverd worden. Inmiddels is het 10 april en nog niks ontvangen. Ik krijg geen reactie meer op m'n mail. Sterker nog, ze hebben inmiddels de over en weer mail geblokkeerd. Ik ben bang dat ik niks meer ga ontvangen. Helaas nog steeds geen bestelling ontvangen. Iedere keer mail krijgen dat ze het uitzoeken maar nu op 19 april nog niks
19 apr 2024
Beste Karin, Wees gerust wij hebben uw mail niet geblokkeerd, maar staat op pause. Helaas is er tijdens het transport iets fout gegaan, waardoor wij een onderzoek zijn gestart met de transporteur. Mijn collega heeft aangegeven dat dit onderzoek tot 18/4 zal duren en zal spoedig met u contact opnemen hierover. Met vriendelijke groet, sweeek

Levering en communicatie

Ik verwacht zo spoedig mogelijk de levering/herzending! Ik ben totaal niet te spreken over de service communicatie dan wel levering. Er is niemand aan mijn deur geweest, ik heb een deurbel camera en die registreert alles. Ook geen bericht ontvangen van verwachte leveringstijd o.i.d. Ik wacht al ruim 2 maanden op deze levering. Neem je klanten serieus. Fijne dag verder!
Antwoord van sweeek.nl
Beste Fabian, Onze excuses voor het ongemak met de transporteur. GLS heeft aangegeven op 16 en 19 april bij u langs te zijn geweest, maar dat er niemand thuis was. Wij hebben meerdere malen aan GLS gevraagd nogmaals langs te gaan, maar GLS heeft toch besloten het product retour te sturen. Wij hebben u hierover een bericht gestuurd vandaag en horen graag uw reactie. Met vriendelijke groet, sweeek
20 apr 2024

Bewust beschadigingen verdoezeld

Een zwart dressoir besteld dat zichtbaar beschadigd was, waarbij zwart smeersel was gebruikt om beschadigingen weg te werken. Bij ontvangst van nieuwe onderdelen als vervanging, was dit opnieuw het probleem. Dus absoluut geen aanrader.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Wilke, Onze excuses dat het dressoir niet conform is gearriveerd. Wij hebben hier contact over opgenomen en zijn bezig met het bieden van een zo gewenst mogelijke oplossing. Met vriendelijke groet, sweeek
Mijn retour is allang afgeleverd, maar zij blijven zeggen van niet. Ik heb het zwart op wit van dhl. Ik heb nog steeds mn geld niet retour. Waardeloos bedrijf, nooit meer!
Antwoord van sweeek.nl
Beste Kelly, Onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben wij na 22 april nooit meer bericht terug mogen ontvangen. Mocht u ons wel een reactie gegeven hebben dan onze excuses dat dit niet goed bij ons is aangekomen. Ik zie dat wij uw retour in salesupply hebben ontvangen en dat wij hier contact over hebben gehad. Met vriendelijke groet, sweeek
22 apr 2024

Product beschadigd

Een aantal onderdelen van een dressoir waren beschadigd. Ik ben nu 2 weken bezig om vervangende onderdelen te regelen bij de klantenservice. Die slecht bereikbaar is.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Ranoe, Wij hebben hierover contact gehad en dit zo snel en goed mogelijk op kunnen lossen met u. Met vriendelijke groet, sweeek
Pakket bezorgd in Deventer i.p.v. Barneveld. Twee weken later nog geen oplossing. Slechte klantenservice die alleen met Translate werkt. Wachten op geld terug.
AT
Arjan T.
's Gravendeel
16 apr 2024

SLECHT

slechte feedback gegeven over ontvangst kast. ipv dat iemand contact opneemt wordt ik weer om mijn mening gevraagd. vreselijk slecht dit!
17 apr 2024
Beste Arjan, Wat vervelend om te horen dat u niet te vreden bent over de kast. Helaas hebben wij nooit een mailtje van u mogen ontvangen. U kunt ons altijd bereiken op klantenservice@sweeek.nl. Met vriendelijke groeten, sweeek
Besteld begin april en nog altijd niet geleverd terwijl er werd aangegeven voor bestelling dat levertijd 12-18 april zou zijn
Antwoord van sweeek.nl
Beste Sam, Onze excuses voor het ongemak dat u heeft mogen ervaren. Wij hebben hierover contact gehad. Helaas ging er iets fout bij de transporteur, waardoor het pakket bleef hangen en niet geleverd kon worden. Wij hebben contact gehad met de transporteur en deze zal uw pakket zo spoedig mogelijk leveren. Met vriendelijke groet, sweeek
24 apr 2024
De communicatie is heel slecht. Ik weet tot de dag van vandaag nogsteeds niet waar mijn bestelling is.
24 apr 2024
Beste Dayane, In mijn berichtgeving met u hadden wij gevraagd een formulier in te vullen. Wij hebben vervolgens helaas nooit meer een reactie terug mogen ontvangen van u. Mocht u ons wel gemaild hebben dan excuus dat dit niet goed is doorgekomen. Wij zouden graag willen vragen ons nogmaals te mailen. Met vriendelijke groeten, sweeek
Nog steeds mijn geld niet terug? Ik wacht al bijna een maand nu...
Antwoord van sweeek.nl
Beste Jente, Wat vervelend om te horen dat u het geld nog niet terug heeft mogen ontvangen. Ik zie dat wij afgelopen week eindelijk het pakket retour terug hebben mogen ontvangen en dat uw terugbetaling in gang is gezet. U kunt uw terugbetaling binnen 14 dagen, afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode, terug verwachten. Met vriendelijke groet, sweeek

Order A and get B

Ordered a barbecue, got a commode. Amazing.
19 apr 2024
Dear, Unfortunately there was an error in the preparation of your package. We where in contact with you and are working out a solution. Kind regards, sweeek
18 apr 2024

1/2 pakketten beschadigd

1 pakket is beschadigd geleverd, deze wilde ik retour sturen (Dat postbedrijf het pakket het kwam ophalen) en zijn vervolgens op die dag niet komen opdagen. Nu moet ik weer 1 week wachten voordat het pakket wordt opgehaald. Ik heb hiervoor wel een vrije dag aangevraagd. Ik wenste alvast een terugbetaling te ontvangen en dit kan ook niet omdat sweeek aangeeft dat het pakket eerst retour moet zijn voordat ik een terugbetaling ontvang. 3 problemen in 1!
Antwoord van sweeek.nl
Beste Kelly, Wat vervelend dat u zoveel ongenoegen heeft gehad met onze transporteur, onze excuses hiervoor. Wij hebben hierover contact gehad en proberen dit zo gewenst mogelijk samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, sweeek
NW
Niké W.
Gasselte
19 mrt 2024

Slechte producten en waardeloze service

De tafelset die we besteld hebben was zwaar beschadigd. Bij het melden hiervan werd ons een korting aangeboden of een tegoedbon. Uiteindelijk werd er een nieuwe tafelset opgestuurd. Ook deze set was beschadigd. Na veel heel en weer gemail zijn beide sets uiteindelijk opgehaald en hebben we nog 2 weken moeten wachten op ons geld. Wij bestellen hier niet nog een keer. De producten zijn slecht en de service lijkt helemaal nergens op!
20 mrt 2024
Beste Richard, Wat vervelend om te horen dat de meubels niet in goede staat aan kwamen. Mijn collega heeft hier met u alles aan gedaan om u een zo gewenst mogelijke oplossing te bieden. Watbetrefd de 14 dagen terugbetalingsperiode, dit is normaal en binnen de wetgeving en hangt af van de door u gebruikte betaalmethode. Met vriendelijke groet, sweeek
20 mrt 2024
Didn’t receive the goods. Hard to contact consumer care. It shouldn’t be late by 15 days when the delivery was supposed to be in 5 days. Getting email spams that tells to review sweek before the goods are delivered.
20 mrt 2024
Dear Samuel, Unfortunately there was a problem at the delivery service that was used for your order where they lost track of your package. My colleague is in contact with them and will come back to you as soon as we have more information. Kind regards, sweeek
10 mrt 2024
Slechte barbecue en afschuwelijke klantenservice, zijn totaal niet bereid te helpen dikke duim omlaag
Antwoord van sweeek.nl
Beste Emre, Wij hebben hier in october contact over gehad en u een gepaste oplossing geboden waar u tevreden mee was. Met vriendelijke groet, sweeek