sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

18 apr 2024
De ronde salontafel dat ik besteld is met barst en de kwaliteit is niet goed doos ga ik niet meer bestelen bij deze webshop
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Wat vervelend om te horen dat uw salontafel beschadigd aankwam. Ik zie dat wij uw klacht goed hadden ontvangen en u hier een passende compensatie voor hadden geboden. Met vriendelijke groet, sweeek
10 mrt 2024
Slechte barbecue en afschuwelijke klantenservice, zijn totaal niet bereid te helpen dikke duim omlaag
Antwoord van sweeek.nl
Beste Emre, Wij hebben hier in october contact over gehad en u een gepaste oplossing geboden waar u tevreden mee was. Met vriendelijke groet, sweeek
Een nagelnieuw terras zit vol vlekken door de tafel nadat die natgeregend was.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Erik, Wat vervelend om dit te horen. Wij zouden u graag willen vragen contact op te nemen met onze klantenservice hierover. Met vriendelijke groet, sweeek
Bestelling is na 2 weken nog niet geleverd. Volgens Sweeek ligt dat bij de bezorger en moeten we nog een week wachten voor we daar iets van horen. Klantenservice is heel vriendelijk, maar daar schieten we niet veel mee op.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Helaas is de transporteur uw pakket kwijtgeraakt, onze excuses hiervoor. De transporteur gaat onderzoek doen of zij uw pakket nog terug kunnen vinden. Wij houden u op de hoogte, zodra wij meer informatie ontvangen over dit onderzoek. Met vriendelijke groeten, Het sweeek team
Alles is slecht gegaan, terwijl dit mijn eerste ervaring is!
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Wij betreuren dat het niet goed verliep met transport. Wij hebben hier persoonlijk contact met u gehad. Met vriendelijke groet, Het SWEEEK Team
VR
Producten niet zoals verwacht en retournosten van 29 euro
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Het spijt ons te horen dat u ontgoocheld was van het bestelde product maar kan gebeuren. De retourkosten zijn standaard prijzen van de transportreur. Wel heeft u ook de mogelijkheid om het product terug te zenden met PostNL en dit is goedkoper. Met vriendelijke groet, Het SWEEEK Team
15 jun 2023
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Wij hebben hierover contact gehad en uw probleem volledig kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
3 jun 2023
Ik heb een buitenkeuken besteld. 749 euro De keuken betstaat uit 4 pakketten . Ik heb daadwerkelijke 4 paketten gekregen. Echter zat er een pakket bij die totaal niets met de keuken te maken had. Ik mis de BBQ van de set. Ik het bedrijf 4 keer een mail gestuurd en een aantal malen gebeld. Tot op heden bijna een maand na ontvangst van de keuken heb ik geen reacte en ook geen contact kunnen krijgen met dit bedrijf. Ik ga de paketten terugsturen . (Binnen 30 dagden) zal me benieuwen of ik mijn geld terugkrijg. Als dat niet binnen een afzienbare tijd gebeurd ga ik ik mijn rechtsbijstand inschakelen. Tip. !!! Niets kopen bij dit bedrijf. Degene die zaken behartigt voor dit bedrijf is volgens mij een oplichter. Bekijk de reviews op internet maar. Er zijn heel veel klachten.
26 okt 2023
Beste, Sorry voor deze fout, wij hebben dit samen met u opgelost. En u heeft de volledige keuken gekregen. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
22 jun 2023
Worst klantenserce ever. I had the right to cancel my package before it was sent out for delivery and they’d completely ignored it and still sent it. Now I’m still waiting on this delivery to arrive so I can reject the package and they can send it back to them so I can get my refund. It’s a disaster service, you’re being completely ignored. Even if I were to be accepting the package the delivery timing is so off than whT they state on their website. Watch out to this place, there are so much better products for much affordable prices elsewhere. Ans you’d save yourself the trouble of not reaching any customer support at all.
20 okt 2023
Dear, Unfortunately, we are very busy during the summer period, which does not always allow us to proceed at the desired speed. Our apologies for this. Kind regards The sweeek (Alice's Garden) team
Deel parasol was stuk. Duurde heel lang voordat ik antwoord op mij emails kreeg. Eerst was een nieuwe parasol toegezegd. Dit is later in spare parts veranderd: SPAREPART_5784 die ik niet nodig heb en SPAREPART_5785, die ik wel nodig heb. Kreeg steed emails vanuit België dat bestelling was geannuleerd. Dan nieuwe emails met bericht van nieuwe bestelling. Uiteindelijk stond plotseling iemand voor mijn voordeur, zonder bericht vooraf met SPAREPART_5784 die ik niet nodig heb. De spare part die ik nodig heb, heb ik niet ontvangen. Derhalve is mijn parasol nog steeds stuk en kan niet worden gebruikt.
18 okt 2023
Beste, Wij gaan u persoonlijk contacteren om dit probleem samen met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
13 jun 2023

Slecht contact na aankoop

Twee stoelen besteld, de doos was beschadigd waardoor de montageset om de stoelen in elkaar te zetten, als reden waarschijnlijk, ontbreekt. Ik ervaar weinig service als je niet kan bellen en alleen kan overleggen per mail waar niet adequaat op gereageerd wordt door drukte. Een betere communicatie zou gewenst zijn. Terug sturen vanwege incomplete levering staat niet bij de voorwaarden, dus we wachten het maar af.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Onze excuses voor de trage behandeling die u mocht ervaren. Helaas is het in de zomerperiode erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid te werk kunnen gaan. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
11 sep 2023

De kast die ik heb besteld is dressoirkast camargue

De kast die ik heb besteld is van slechte kwaliteit en beschadigd aangekomen, terwijl de doos wel intact was. De kast oogt goedkoop en is niet netjes afgewerkt. Daarnaast wiebelt het ook enorm. Prijs kwaliteit verhouding is niet gelijk. Je kan geen telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Je dient een formulier in te vullen via de website. Nu 6 dagen later en nog steeds geen reactie ontvangen.
17 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en u een compensatie aangeboden. Met vriendelijke groet. SWEEEK (Alice's Garden Team)
30 jun 2023

Bijzonder slechte klantenservice

Missend artikel bij bestelling. Meerdere mails gestuurd en terugbel verzoeken achter gelaten . 4 weken lang volledig genegeerd. Pas respons bij aangetekende brief. Een slechte klantenservice kan je het niet eens noemen. Gewoon geen klantenservice. Als je geen personeel hebt om dit te waarborgen moet je misschien ook even geen spullen verkopen. Je kan het niet maken gewoon onbereikbaar te zijn voo
24 okt 2023
Beste, Nogmaals onze excuses, wij hebben u wel een oplossing geboden. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
22 jun 2023

Klantenservice reageert niet

Stoel kwam erg snel en goed verpakt aan. Echter bij het in elkaar zetten bleek een schroef niet goed te zijn. Contact gezocht via het online formulier of ze een nieuwe schroef kunnen sturen. Krijg ik 2 dagen later een email met de factuur. Verder geen antwoord of schroef. Jammer, had toch een iets betere klantenservice verwacht. Update: 2 weken later en 2 berichten later nog steeds geen antwoord!!
20 okt 2023
Beste, Helaas is het tijdens de zomerperiode erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid kunnen reageren. Gelukkig hebben wij samen uw probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
29 jul 2023

Niet geleverd - pakket wel verstuurd maar is nu uitverkocht’

De levering van het pakket zou binnen 5 werkdagen plaatsvinden. Het bleek dat pas 2 werkweken later het pakket in NL aangekomen was. Contact met de bezorgservice is in het Frans en het bestelnummer bleek helemaal niet bekend. Uiteindelijk krijg ik een email met de mededeling dat het product ‘uitverkocht’ was.
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad. Helaas is het in de zomermaanden erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid te werk kunnen gaan. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
4 jul 2023

Slechte service

Vorige week 2 ligbedden gekocht waarvan 1 beschadigd, direct gereageerd krijg een of andere franstalige site waar ik op heb gereageerd, er was geen mogelijkheid om telefonisch contact te leggen . Tot op heden niets meer vernomen !!
20 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en hebben wij u een compensatie aangeboden. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
11 sep 2023

Incomplete levering, geen reactie

Vorige week een bank geleverd waarvan de kussens ontbreken. Direct gemaild (de enige communicatie mogelijkheid) en nog steeds geen reactie ontvangen. Voorlopig dus nog geen 1 ster waard
17 okt 2023
Beste, Wij hebben u enkele dagen (door de drukte) na uw berichtje een antwoord gegeven. De kussens zaten in de zetel verborgen. Dit is ondertussen goed gekomen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
21 jul 2023
3 weken geleden een sup besteld helaas nooit bezorgd, gaat via dpd Frankrijk. Ons advies: niks bestellen bij dit bedrijf, grote kans dat het niet bezorgd wordt….
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en u een passende oplossing aangeboden. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
5 jul 2023

No Customer service here to help you

No phone number to call. Trustpilot: 2.0 May 07 Barcelona set purchased in alicesgarden.nl May 19 Delivered Jun 11 One chair got broken, complaint number got from alicesgarden.fr Jun 13 Email forwarded to alicesgarden.nl Jul 1 No answer Jul 26 alicesgarden.fr /nl informs a new chair isto be delivered 31 July to Aug 3 Aug 18 Alice's Garden pretends to refund 30 for a chair Aug 24 Set refunded
17 okt 2023
Dear, We have made every effort to help you as soon as possible. We didn't have your full address on the order, thats why it was not possible to deliver you on time. We apologize for this. With kind regards, SWEEEK (Alice's Garden Team)