sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

14 sep 2023
Track and trace is onnavolgbaar. Je krijgt geen updates. Bij inloggen is alles in het Frans waardoor je er ook niet veel wijzer van word. Bezorging was te laat. Op een dag dat ik niet thuis was. Daarna teruggestuurd naar het magazijn zonder overleg. Hebben wel netjes geantwoord op mijn mail (binnen een dag) dat ze het nogmaals kunnen sturen, maar dat durf ik niet nog een keer aan 😉
17 okt 2023
Beste, Onze excuses dat dit niet goed liep. Weet dat u steeds contact met ons kunt opnemen om het opvolgen van uw bestelling. Hierbij ons contact adres : klantenservice@alicesgarden.nl Wij horen graag van u terug. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
22 jun 2023

De klantenservice is echt dramatisch

De service is echt dramatisch. Er wordt totaal niet gereageerd op vragen over een verkeerd geleverde bestelling. Totaal geen reactie. Nu zitten klanten met verkeerde bestellingen. Contact om dit op te lossen is er totaal niet. Op geen enkele manier. Een tuinstoel te hebben besteld en dan een gasbarbecue te hebben ontvangen. 1e foto besteld, 2e en 3e foto ontvangen.
20 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en uw probleem samen opgelost. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
12 aug 2023
Ik heb een bbq besteld snel geleverd maar er miste 2 dingen. 3 mailtjes verder want je kan ze niet bellen eindelijk na een maand bericht dat het word nageleverd. Krijg ik me pakketje zit er maar 1 ding in die ik miste ipv 2 maar weer een mailtje gestuurd benieuwd hoe lang het nu duurt.ik baal hiervan en zak zeker niet snel meer iets bij hun kopen.
18 okt 2023
Beste, Helaas is het tijdens de zomermaanden erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid kunnen reageren. In de herzending van uw 2 missende onderdelen is er mogelijk iets fout gegaan tijdens het transport, aangezien beide onderdelen wel zijn aangemeld voor herzending. Mocht u nog steeds problemen hebben met uw bbq zouden wij u vragen om een mailtje te sturen naar: klantenservice@alicesgarden.nl Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team

Amateuristische service

Blijkt een Franse winkel te zijn. Duurde al bijna een week voordat de het opstuurde. Geen bestelbevestiging, geen verzendbevestiging, mailen in het Frans. Tv meubel zag er erg goedkoop uit alsof je het zelf nog moest verven. Retourneren gemakkelijk staat er, echter kost retour €30. Nooit meer dit bedrijf!
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Onze oprechte excuses dat dit niet helemaal naar wens verliep. Wij stelden u voor om het artikel zelf terug te zenden en daar heeft u 13€90 voor betaald. Ook jammer dat u uw ongenoegen niet heeft laten weten in mailwisseling die wij samen hebben gehad. Wij proberen steeds onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Met vriendelijke groeten, SWEEEK

Verschillende fouten bij het in elkaar zetten van nachtkastjes

Gisteren ben ik begonnen met het in elkaar zetten van de meubels. Ik heb al twee fouten ontdekt, waardoor ik zelf wat aanpassingen moet doen. Eén gleuf in de lade zit aan de bovenkant. En twee gaten zijn verwisseld. Nu ben ik alleen nog maar bezig met de lades, hopelijk kom ik niet nog meer fouten tegen.
14 nov 2023
Beste, Wij hebben u persoonlijk gecontacteerd op 14/11 en hebben helaas geen antwoord van u mogen ontvangen. Wij willen u verder graag helpen, kom gerust bij ons terug. Alvast dank, Met vriendelijke groeten, SWEEEK
16 aug 2023
Artikel beschadigd aangekomen, klantenservice is in geen mogelijkheid te bereiken de eerste 4 weken. Geen respons op e-mails, geen telefoonnummer in gebruik etc. Blijkt dat ze het erg druk hebben, uiteindelijk prima opgelost alleen een beetje jammer dat het zo lang moest duren.
18 okt 2023
Beste, Helaas hebben wij het in de zomer periode enorm druk, waardoor wij niet altijd even snel kunnen reageren. Onze excuses hiervoor. We zijn blij om te horen dat u uiteindelijk een goede oplossing voor uw probleem heeft gekregen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's garden) team
21 mei 2023
Als er iets mis gaat (kan gebeuren), zijn ze onbereikbaar en duurt het weken voordat er een oplossing is. 5 weken geleden een bank geleverd gekregen en we wachten nu nog op de pootjes. Als e-tailer moet je er zijn voor wanneer er iets mis gaat. Erg slechte service
26 okt 2023
Beste, Wij hebben u een passende compensatie voorgesteld. Onze excuses als dit niet vlot genoeg verliep. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)

Bestelling word niet bezorgd

Zit al ruim een week op mijn bestelling te wachten! Ligt ergens bij een frans pakket punt. Via de website en alle contact manieren kan ik Alice's Garden niet te pakken krijgen! Product is betaald, en nu maar afwachten of ik het nog krijg.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Helaas is het tijdens de zomermaanden erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid te werk kunnen gaan. Gelukkig hebben wij samen met u het probleem kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
1 jan 2024

Slechte service

Alles in het Frans, amper goed contact te leggen, retourneren is vreselijk moeilijk, super slechte kwaliteit kastjes terwijl de website ze vol lof beschrijft, ik zou deze website niemand aanraden. Nog steeds is ons probleem niet opgelost.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Jaqueline, Wij hebben u geprobeert via mail te bereiken, echter hebben wij nooit reactie van u mogen ontvangen. U heeft meerdere retourmeldingen aangemaakt met verschillende redenen, waardoor het systeem het niet meer begrijpt. Graag zouden wij u willen vragen nogmaals contact met ons op te nemen, zodat wij een retour in kunnen plannen. Met vriendelijke groeten, sweeek
27 okt 2023
Eerder bezorgd dan aangegeven, werd een heel gedoe om het weer te laten bezorgen. Ik moest het zelf van beneden naar boven (flat) tillen. De kwaliteit van de bank is slecht. Je hebt het gevoel alsof je er elk moment doorheen zakt
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Onze excuses dat u problemen heeft mogen ervaren met de bezorging. Helaas zit binnen onze levering geen service die uw meubel naar boven draagt. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
17 aug 2023
The chair came broken, there are scratches on the table.. And worst is I've been emailing for days, customer service doesn't even bother to reply. I hope they will at least send a reply but I'm not hopeful as it's been a week now.
17 okt 2023
Dear, We have offered you a solution here, sorry if this didn't go completely according to your wishes. Kind regards, SWEEEK (Alice's Garden Team)
25 jun 2023
Ik heb meerdere malen mails gestuurd omdat de tuintafel zwaar beschadigd aankwam, ik krijg hier geen enkele reactie op alleen een bevestiging dat de mail is aangekomen...in het Frans....Je kan ook niet bellen, waardeloze service!
20 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en u een gepaste oplossing geboden. Met vriendelijke groeten Het sweeek (Alice's Garden) team
20 jun 2023

Advies levering

Advies: pakket op het juiste adres laten bezorgen. Het pakket is ergens anders in het dorp afgeleverd. Dankzij de aardige bewoners heb ik mijn pakket gekregen, maar met een beetje pech was dat niet gebeurd.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Helaas is het in de zomerperiode erg druk, waardoor foutjes tijdens het transport kunnen gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij te horen dat u het product alsnog heeft mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
26 jun 2023
Heb nu 2 artikelen gekocht, waarvan 1 alles Schots en scheef is ,en de andere mist gaatjes voor deuren te plaatsen Buiten dat zijn jullie heel slecht te bereiken voor Nederland Dat vind ik echt jammer
20 okt 2023
Beste, Wij hebben hierover contact met u gehad en uw probleem samen opgelost. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team
6 jul 2023

Ik zou niks bestellen via deze site

Ik heb een Bqq besteld ik mis 2 onderdelen gelijk gemaild want bellen kan niet, nu 2 weken verder hoor ik nog steeds niks en ik kan de Bqq niet gebruiken door die 2 missende onderdelen.
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact met u opgenomen om een gepaste oplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
29 mei 2023
Missende onderdelen en slechte kwaliteit voor hoge prijs Bewerking: alle contactpogingen negeren tot ik een aangetekende brief stuur gaat nog wel voorbij niet helemaal naar wens.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Helaas hebben wij het in de zomermaanden erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid kunnen reageren. Onze excuses hiervoor en dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
17 aug 2023
Missing part, a shelf, for a night cabinet. Contacted customer care but got an automatic French message without time they will respond, three days ago. Nothing yet so far.
17 okt 2023
Dear, We have contacted you personally about this and offered you a solution. Sincerely, Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
8 jun 2023
heel slechte klantenservice, wacht al 3 weeken op een retour label. product beschadigd. krijg allen antwoord op het Franse. geen telefoon nummer beschikbaar.
26 okt 2023
Beste, Onze excuses dat het verkeerd liep met het order, wij hebben samen met u voor een oplossing gezorgd. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
7 jul 2023
De mensen antwoord terug geven als ze wat missen van de bestelling En als de mspa niet werkt of stuk is Slechte service dit ben ik niet gewend van jullie
18 okt 2023
Beste, Helaas is het in de zomermaanden erg druk, waardoor wij helaas niet altijd met de gewenste snelheid kunnen reageren. Gelukkig hebben wij samen het probleem naar uw wens kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
Bestelling op verkeerd adres bezorgd Artikel deels beschadigd, en contact met klantenservice opgenomen hierover. Helaas geen reactie gekregen tot nu toe.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Hierover hebben wij contact gehad. Met vriendelijke groeten, Het sweeek (Alice's Garden) team