sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

Slechte kwaliteit stoelen.

De stoelen die we besteld hebben zijn van zeer slechte kwaliteit. Van de 8 stoelen, zijn de poten van 6 stoelen binnen 3 maanden kapot gegaan. De vervangende stoelen/ poten worden iedere keer opnieuw toegestuurd. Goedkoper is om de levering terug te nemen maar dat wil Sweeek niet.
23 apr 2024
Retour sturen is echt een drama, geen snelle reactie via de mail.
25 apr 2024
Beste Samantha, Wij hebben telkens op dezelfde dag nog een reactie naar u gestuurd. Wij hadden u gevraagd ons te contacteren als DPD bij u is langs geweest. Helaas hebben wij nog geen reactie terug mogen ontvangen van u. Met vriendelijke groet, sweeek
Goed zelf controleren of de retour is aangekomen! En als je dat dan bevestigd krijgt duurt t nog 14 dagen totdat je je geld terug hebt. Ben benieuwd of dat geld idd binnen de gestelde termijn terug komt maar heb er weinig vertrouwen in. Ervaring bij andere webwinkels leert dat eea veel sneller kan.
Antwoord van sweeek.nl
Beste Jos, Als een klant een product retour stuurt naar salesupply duurt het even eerdat dit verwerkt word, waardoor het helaas iets langer duurt dan een retour dat direct naar sweeek gaat. De terugbetaling kan maximaal 14 dagen duren (wat het algemene wettelijke termijn is). Vaak komt het voor dat dit sneller gedaan word. Dit is afhankelijk van de door u gebruikte betaalmethode en hoe snel alles verwerkt word. Met vriendelijke groet, sweeek

Omdat mijn product defect is

Omdat mijn product niet kompleet geleverd is En dat het naar 1week al niet meer goed werkt zoals dat wel hoort te zijn Dus ik wacht even tot mijn bad vervangen wordt
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Hier hebben wij persoonlijk contact met u om u een gepaste oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Sweeek
13 jul 2023

Aflevering heel slecht gegaan

Geen bericht gehad over leverdatum. Op de status staat dat het in Etten-Leur is naar zelf geen bericht gehad.( zie foto...over status bevalling;) Is het pakket ook nog eens op het verkeerde adres afgeleverd. De bewoners hebben het wel keurig bij ons afgegeven maar hadden het al 2 dagen in huis. Er is bij ons ook helemaal niets aangeboden. Dus kortom : geen bericht over exacte levertijd, niets aangeboden omdat het op verkeerd adres is afgeleverd. Best dure inhoud dus dit moet niet kunnen !!!!
18 okt 2023
Beste, Onze excuses dat u problemen had met de transporteur. We zijn blij te horen dat u het pakket heeft mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
14 sep 2023

Helaas niet van goede kwaliteit

De producten zijn helaas niet van goede kwaliteit. We hadden een pootje dat tekort was, er zaten meerdere kleine lelijke plekjes op de meubels en het verkleurt (erg snel) door zonlicht. We hebben een financiële vergoeding gekregen voor de lelijke plekjes, we krijgen een nieuw pootje toegestuurd en van een van de drie meubels krijgen we zelfs een nieuwe toegestuurd vanwege de verkleuring. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds geen mooie, kwalitatief goede meubels zijn en dat we binnen no time weer drie verkleurde meubels hebben. Het nieuwe meubel zal namelijk ook binnen enkele maanden weer verkleuren en de andere twee zijn natuurlijk al verkleurd.
17 okt 2023
Beste, Jammer dat niet alles naar wens was, wij hebben hier met u persoonlijk contact gehad en u een oplossing geboden. Met vriendelijke groet, SWEEEK (Alice's Garden Team)

Deel verzending is kapot

Ik kreeg deze bestelling 4 dagen geleden, een onderdeel van de keukentrolley bleek defect (een deel van het frame is gebroken). Ik heb dit gemeld, maar tot nu toe geen reactie gehad van de webshop, en ze zijn niet telefonisch bereikbaar. Als dit netjes en tijdig wordt opgelost zou het mijn mening wel veranderen, want ik denk dat de trolley verder prima zou voldoen, maar tot nu toe ben ik niet zo tevreden. De klantenservice is dus moeilijk bereikbaar.
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en is uw probleem volledig opgelost. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
11 jul 2023
Service is goed als je besteld maar wat als er iets mis is je kunt niet bellen je kunt appen krijg je geen antwoord en alleen communicatie mogelijk met frankrijk tterwijl ze een website in Nederland hebben raar ik zou dus niks meer hier bestellen in de toekomst nu jacuzi besteld waar onderdelen miste niet fijn !! Maar kon geen kontakt krijgen dus die nu maar besteld en zelf weer betaald ...niet eerlijk hadden erbij moeten zitten !!
18 okt 2023
Beste, Wij hebben hierover contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
28 jun 2023

Onderdelen beschadigd bij levering + geen contact klantenservice

Bij levering had de zitting van de stoel een gebroken spijl. Het leek erop dat deze geprobeerd was te lijmen (retour van een andere klant?), maar de breuk zat er nog steeds. Daarnaast was het schroefgat van een andere zitting dol, waardoor deze niet goed gemonteerd kon worden. Beide mankementen zorgen ervoor dat loungeset niet gebruik kan worden totdat het is opgelost. Echter is er geen contact te krijgen met de klantenservice.
20 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en hebben wij uw probleem op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
Jullie klantenservice. Een week geleden heb ik mijn tuinset gekregen. Daarbij heb ik een verkeerd onderdeel gekregen, namelijk twee dezelfde zijkanten van de tuinbank. Dan zitten die gaten dus verkeerd om hem in elkaar te zetten. Meteen gemaild, en nog steeds geen reactie. Het is een groot ding dat ik niet zo makkelijk binnen kan stallen. Je kan niet bellen, alleen maar mailen en de helft is in het Frans.
24 okt 2023
Beste, Wij hebben u uiteindelijk kunnen helpen en u een oplossing aangeboden. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
TB
Ton B.
Arnhem
31 mei 2023
Op het moment dat ik om een oordeel wordt gevraagd, is de bestelling nog niet binnen. De oorzaak zou zijn dat mijn huisnummer niet vermeld zou zijn bij de bestelling. Nadat ik een volgsysteem van Gls in het Frans raadpleegde kwam dat als oorzaak. GLS had de afzender benaderd om aanvullende gegevens. Ik deed dat via de site van deze onbereikbare leverancier. Zoals gezegd onbereikbaar.
26 okt 2023
Beste, Daar er een fout in het adres was, is uw order naar een ophaalpunt gegaan. Sorry voor de Franse taal van de opvolg site. Wij werken eraan om dit te verbeteren. Met vriendelijke groeten, SWEEEK (Alice's Garden Team)
27 sep 2023
De producten zien er erg mooi uit op de website. Helaas zat er geen gebruiksaanwijzing bij en heb ik zelf de gaatjes waar de bouten doorheen moeten door moeten boren. Dit was een eigen keuze want het liefst had ik de producten retour gedaan. Omdat dit erg veel geld kost voelde ik hier niets voor. 1 stoel staat bijna in elkaar, hoop niet dat deze snel stuk gaat!
17 okt 2023
Beste, Jammer dat u hier geen contact met ons hebt gezocht, wij hadden u zeker geholpen. Wij zenden jou de handleiding per mail. En hopen dat u de tweede stoel gemakkelijk in elkaar kunt zetten. Met vriendelijke groet. SWEEEK (Alice's Garden Team)
28 jul 2023
Klantenservice benaderd na een ontvangen barbecue waar de handvat af is wat ook geen degelijke constructie lijkt voor de lange termijn bij gebruik ,?maar er word niet gauw respons gegeven hoe of wat op te lossen , je krijgt het in Franse taal geschreven dat het ontvangen is je klacht en bij voorbaat al geduld moet hebben ?
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en u een compensatie aangeboden. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
20 jul 2023
Track and trace werkt niet. Website is rommelig vooral het service deel. Beloofde tijdslijnen worden ruim overschreden. Communicatie in het process minimaal. Bestelling toch nog ontvangen maar daar had ik eigenlijk niet meer op gerekend.
18 okt 2023
Beste, Helaas is het tijdens de zomermaanden erg druk, waardoor wij niet altijd met de gewenste snelheid te werk kunnen gaan. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij te horen dat u uw pakket heeft mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
21 sep 2023

Lade kast met beschadigingen

Product was op verwachte datum geleverd. Echter zijn er op de kast 4 plekken met beschadiging. Deze beschadigingen zitten op de voorzijde van de kast dus erg goed zichtbaar.
17 okt 2023
Beste, Jammer om dit te horen, mogen wij vragen om contact met ons op te nemen met dit email adres : klantenservice@alicesgarden.nl Dan kunnen wij hiervoor u een oplossing bieden. Wij hopen van u te horen. Met vriendelijke groet, SWEEEK (Alice's Garden Team)
2 nachtkastjes besteld. 1 is aardig beschadigd binnen gekomen. Contact met de klantenservice is lastig te zoeken. Momenteel nog steeds afwachtend op de klantenservice
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij contact gehad en is uw probleem volledig opgelost Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team

Niet goed verpakt en kwijt geraakt tijdens vervoer

De kleine onderdelen om de stoel mee in elkaar te zetten waren niet goed verpakt. Daardoor zijn er een aantal uit de doos gevallen en kwijt geraakt
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Jammer dat u hier geen contact met ons hebt opgenomen. Want kleine onderdelen kunnen wij opnieuw naar u opsturen. Wij gaan hierover persoonlijk contact met u nemen en kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groeten, SWEEEK
18 jul 2023
Ik Kan niemand bereiken Ik zou hier niet meer zo Gauw iets kopen terugsturen al helemaal een probleem jacuzxi is nu alweer lek !!
18 okt 2023
Beste, Hierover zijn wij met u in contact geweest. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team
13 jul 2023
Scheur in hout Beschrijving soms niet echt duidelijk en paste soms niet goed. Niet alle pootjes sluiten mooi aan Wel goed genummerd.
18 okt 2023
Beste, Hierover hebben wij met u contact gehad en hebben wij uw probleem naar uw wens kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het sweeek (Alice's Garden) team