sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

19 apr 2024

Prima

De bank was zoals ik had verwacht, hij zit opzich wel goed, maar is een beetje hard. Vooral in de naden kan het een beetje ongemakkelijk zijn. De levering was niet gegaan zoals ik dat had verwacht, ik had extra betaald voor levering op afspraak. Uiteindelijk is er geen afspraak gemaakt, en is de bank op onverwachte wijze geleverd. Hier heb ik een klacht over ingediend, en het geld word binnen een maand teruggestort. Verder gewoon een prima bank voor nu.
Ik had één zakje met schroeven dubbel ontvangen en er ontbrak daardoor een variant waardoor ik deze los moest kopen. Ook vond ik de gebruiksaanwijzing niet erg duidelijk. Het meubel is niet van fantastische kwaliteit maar wel erg leuk dus al met al ben ik er zeker blij mee.

Koppelstukken en scheerlijnen met haringen

Veel koppelstukken hebben lakbeschadegingen en heb ik met emaillevef bijgewerkt. En de scheerlijnen met haringen zijn veel te licht voor zo’n tent. De haringen zijn heel lichte pennetjes. Verder kan ik nog niets beoordelen, wij zetten de tent pas half jullie op.
Klantcontact is moeizaam en duurt te lang.
23 apr 2024
SB
Simone B.
Beverwijk
Klanten service alleen via mail te bereiken. Op mijn eerste mail alleen een reactie dat het druk was. Paar dagen later had ik nog een mail gestuurd over iets anders daar wel een reactie op gehad maar begrepen mijn mail niet goed dus vroegen ze om meer informatie. Alles per mail ik werd niet gebeld. Slecht dit. Product voldoet naar verwachting.
IL
Iris L.
Nijmegen

Je moet even geduld hebben maar dan heb je ook wat ;)

Lange verzendtijd en geen bericht wanneer het verzonden is, was bij de buren terecht gekomen maar hier hadden we geen melding van gekregen. Uiteindelijk blij dat de bestelling er was en tevreden met de nachtkastjes!
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Sorry dat de levering niet vlot genoeg verliep, wel mailen wij steeds een bericht wanneer een bestelling bij ons vertrekt. Misschien is deze in de spam gekomen. Gelukkig is uw bestelling terecht en bent u tevreden met de kastjes. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijk groet, Het Sweeek team.
TD
Truus D.
Gelderland
De klantenservice is echt top! Er word goed naar de consument geluisterd. Helaas was mijn product niet compleet maar dat is netjes opgelost.
Antwoord van sweeek.nl
Beste, Dank voor uw berichtje en gelukkig hebben wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Sweeek
Stoel is prachtig maar de rugleuning er op krijgen was niet te doen. Daarnaast is 1 stoel ook een beetje wankel.

De nachtkastjes zijn leuk als ze…

De nachtkastjes zijn leuk als ze uiteindelijk in elkaar zitten. Een zeer moeizaam proces om ze in elkaar te zetten. Het volgen van het verzendproces is omslachtig, mede veroorzaakt omdat Frans en Nederlands door elkaar worden gebruikt. De kastjes werden later bezorgd als was toegezegd.
9 mei 2023

Communicatie omtrent levering kan beter

De trampoline is perfect, daar ben ik heel tevreden over. De levering daarintegen vond ik onprettig. De levering bestond uit 2 dozen. Dit was vooraf bij mij niet bekend. Eest kreeg ik 1 doos. Op de doos stond doos 1/1. Ik dacht dat er iets fout was gegaan met de levering en wilde graag iemand spreken. Telefonisch was niemand bereikbaar, via email en bericht via een formulier op de website kreeg ik ook geen reactie. Na een paar dagen werd doos 2 geleverd en heb ik de trampoline kunnen assembleren. De trampoline is van goede kwaliteit en liet zich goed opbouwen.
Het pakket werd snel geleverd, met een duidelijke track&trace. Dressoir is over het algemeen naar wens, qua kwaliteit nar verwachting. Echter door twee verkeerde plankjes sluiten de deurtjes niet. Klantenservice hierover gemaild met foto’s maar tot op heden geen reactie. Om die reden de 3 sterren. Hopelijk kan het probleem nog worden opgelost!
11 mei 2023

Mooie meubels, maar komen geen afspraken na

Het tv meubel dat ik heb besteld is erg mooi en komt overeen met de foto's. Hij was ook gemakkelijk in elkaar te zetten. Alleen komt het bedrijf de afspraken niet na. Bij verzending staat duidelijk dat er aan huis bezorgd wordt, maar ik moest mijn grote pakket van een DPD pickup point afhalen. Dit werd nergens vermeld, ook niet in de track en trace. Geen goede service.
In elkaar zetten gedoe, helpdesk schiet tekort. Het in elkaar zetten van de BBQ bleek behoorlijk veel werk, afbeeldingen zijn lastig te intrepreteren en het ontwerp was zo dat het eenvoudig is panelen net verkeerd in te schroeven. Daarnaast bleken er beschadigingen bij de levering. Na vier dagen is door helpdesk nog niet gereageerd.
5 sep 2023
Missend deurtje van één van de twee nachtkastjes. Ik heb nog geen opvolging gehad over het missende nachtkastdeurtje. Dit is mijn ervaring tot aan nu, maar ik ben bereid om mijn review aan te passen zodra het probleem is opgelost. De opvolging schijnt nogal lang te duren, dus ik wacht af tot mijn probleem is opgelost.
21 jul 2023
Bestelling was 4 dagen te laat en reactie over de mail ook pas na aantal dagen. Geen telefonische klanten service, dus zonder reactie over de mail weet je niks. Gelukkig wel geleverd maar het was even spannend. Tracken tracé werkte ook pas 2 dagen na uiterlijke leverdatum.