sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

Prijzen stijgen en dalen soms per dag(hottub), verzending duurt vrij lang door de 72 uur "voorbereiding" vooraf aan de echte verzending. (Sup) Items gekocht via een verkoop partner worden geannuleerd omdat er geen realtime voorraadbeheer is ..
LB
Lisbeth B.
Schiedam
20 mei 2023
Mooie stoelen, alleen jammer dat je deze met het in elkaar zetten beschadigd. Door het aandraaien vd moertjes kom je steeds langs het frame waardoor de laklaag eraf gaat. Je moet ook aardig wat kracht zetten omdat er veel spanning op staat.
31 mei 2023
Ik kreeg om 15:15 een mail dat mijn product werd geleverd tussen 15:00 en 19:00. Te laat dus. Volgens mijn track and tracé zou het product pas dagen later komen. Van de klantenservice moest ik bij de manager zijn, die wist er niks van…
24 mei 2023
De kruiwagen was in het echt kleiner dan welke ik op het plaatje kocht. Ook is de klantenservice niet bereikbaar, word je naar e-mail verwezen en daar ook nog geen reactie van ontvangen. Verzending duurt ook langer dan aangegeven.
3 jun 2023

Slechte pakketdienst.

Aflevering door de pakketdienst was een ramp. Bestelling bestond uit 4 dozen die bij elkaar hoorden. Echter zijn deze dozen in 3 opeen volgende dagen afgeleverd. Verder wel alles goed.
26 jun 2023
Helaas zit er een knik in de slang waardoor het water er niet goed doorloopt. Ook was de verpakking opnieuw dicht geplakt waardoor het leek of dit al eerder terug gestuurd is geweest.
Slechte reactie op mail, product, jacuzzi 19 mei besteld nog niets binnen op 31 mei, zie foto… Vind dat persoonlijk best lang! Heb een mail gestuurd 26 mei geen reactie opgehad!
BV
Boy V.
Stellendam
20 jun 2023
Alles was goed en het was snel geleverd maar de gebruiksaanwijzing aanwijzing was het slecht om de luifel in elkaar te zetten maar voor de rest was het prima in orde
15 jun 2023
Het product is helaas beschadigd bij levering. Hierdoor kan ik de ligstoel niet gebruiken. Zou u dit onderdeel kunnen opsturen? Met vriendelijke groet, Paul Sijben
Ongelooflijke trage respons, maar wel uiteindelijk de garantie termijn - die 3 weken overschreden was - aangehouden vanaf aankomst van binnenkomst mail
22 mei 2023
Slecht bereikbaar Niet telefonisch bereikbaar. Je kunt ze wel mailen. Maar er is achterstand dus het duurt heel lang voordat je reactie krijgt
duidelijk beschrijven dat je ze zelf in elkaar moet zetten en duidelijke hoe je het in elkaar moet zetten 👍🏻verder degelijke ligbedden 🌞
8 okt 2023
Product niet naar verwachting. Lade kan enkel beetje scheef in het dressoir. Rietkleur nachtkastjes anders dan bijhorend dressoir.
19 mei 2023
Levering te laat en met verschillende zendingen ontvangen verder de rekening en afhandeling retourneringen veel te laat verwerkt.
6 jun 2023
Afterpay is geen mogelijkheid, verzendinformatie is wat onduidelijk. Wat betreft het product, de bijgevoegde bouten zijn te kort.
JV
Jeannette v.
Blankenham
1 jun 2023
De stoelen zien er mooi uit en zitten goed, maar in elkaar zetten ging niet zo makkelijk als ergens op de site stond.

Mooie tafeltjes maar ...

Mooie tafeltjes besteld zien er mooi uit maar grootste van de twee ronde salontafel beetje wankel niet echt stevig.
15 aug 2023
Kwaliteit viel mij erg tegen. Duidelijke levertijd en goede informatie over de levering

product zoals omschreven en aangekomen

product is aangekomen op de uiterst gestelde datum. tracking informatie was niet erg duidelijk
20 jun 2023
Product gelukkig ontvangen, ondanks telefonisch niet bereikbaar en geen reactie op mails.