sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

23 apr 2024
Prima webwinkel, maar wat mij altijd achterdochtig maakt is wanneer je niet direct met de klantenservice kunt communiceren omdat dat alleen gaat via een standaard berichten box. Die werk hier trouwens goed, gelukkig
De spullen zijn in goede staat afgeleverd. Echter, de communicatie had beter gekund. Ik kreeg geen bericht of indicatie wanneer het bezorgd zou worden, alleen een half uur van tevoren werd ik gebeld.
Sommige onderdelen lastig te zette voor de rest goede service update informeren over verzenden status volgen pakket betaalbare producten netjes bezorgd
18 apr 2024
Goede snelle levering. Helaas werd hij geleverd op het adres die gekoppeld is aan mijn account en niet het adres wat ik had opgegeven bij het bestellen.
20 apr 2024
Prachtige bbq gekocht. Maar die bezorging van ruim een week niet, verder had een hoes mee afgebeeld, had ik 'm gekicht
16 apr 2024
Helaas duurde het langer dan verwacht voordat ik mijn levering ontving maar voor de rest was het goed
16 apr 2024
Super snel, wel jammer dat sommige producten niet helemaal zelfde kleur is dan ik verwacht had.
De hele zending goed afgehandeld.Het volgen van de order was voor mij een beetje omslachtig.
LD
Linda D.
Nieuw Vennep
13 apr 2024
Snelle nette levering! Fijne ligbedden. Wel lang bezig geweest om in elkaar te zetten.

Dressoir

Snelle levering! Kast zoals beschreven en in het echt nog mooier dan op de foto
Goed geregeld wij hadden iets verkeerd gedaan was gelijk op gelost
Snelle service, degelijk product. Compleetheid onderdelen.
23 apr 2024
Alles naar wens . Snelle levering ! Wel tevreden verder.
Prijs kwaliteit staan goed in verhouding.
Snelle levering. Leuk setje voor dat geld
Kloppend product en snel geleverd.
18 apr 2024

Is geleverd enkel wat vertraging

Is geleverd enkel wat vetraging
JS
J. S.
Dordrecht
Product goed, levertijd lang.
18 apr 2024
Mooie stoelen, liggen lekker!
Vlot. Degelijk en duidelijk