sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

19 mrt 2024

Kwaliteit best oké

Meubels zijn qua prijs en kwaliteit in verhouding. De loveseat is niet van super kwaliteit maar goed genoeg voor de prijs. Voor de bezorging had ik liever een keus gehad wanneer het zou komen. Gelukkig was er iemand thuis maar het was van te voren niet heel duidelijk. Ik dacht eerst ook nog dat het twee pakketten waren maar de bank kussens zaten achter een rits in de stoel. Was ook niet heel duidelijk aangegeven. Maar klantenservice was best snel en goed geholpen. Daar was ik tevreden over.
Ik had 2 kasten besteld. De eerst kast was na 4 dagen binnen, de andere een week later. Geen probleem! Helaas bleek bij de 2e kast geen schroeven bijgeleverd te zijn. Die werden een week later nageleverd. Bij het in elkaar zetten bleek het deurbeslag niet meegeleverd te zijn. Helaas zijn ze ook niet meer leverbaar. Hier is een passende oplossing voor gevonden! Ik heb ze bij een andere website besteld en krijg de factuur vergoed. Ik ben tevreden!
Probleemloze goede levering. Retourneren moet helaas op eigen kosten. Dit kan afhankelijk van het gewicht erg duur worden

Goede ervaring met Sweeek

Ik heb twee nachtkastjes besteld, deze kwamen snel binnen, maar het bouwpakket klopte niet. Via email dit laten weten en ik kreeg snel reactie of ik foto's kon sturen van het probleem en het werd heel goed opgelost. Prima!

Goede service en mooie kwaliteit

Was vergeten huisnummer op te geven, kreeg daarop een mailtje, zodat bezorging vlekkeloos verliep. Mooi bed hoofd!

Tevreden klant

Dit is mijn eerste bestelling bij Sweeek. De tuin/party tafels zijn uitstekend, goede prijs en snel geleverd.
Mooi product, netjes afgeleverd.
19 mrt 2024
Leuke nachtkastjes
Goed op de hoogte gehouden van status. Enig verwarring omdat gezegd werd dat mijn bestemming uit meerdere pakketen kon bestaan terwijl ik 1 ding had besteld. En past dagen later wederom een mail dat bestelling onderweg zou zijn. Wederom meerdere pakketen. Bestemming dus wel al gehad. Dan rijst toch wel de vraag... wat ben ik allemaal besteld en ontbreekt er dan nog iets. Dus puntje communicatie als verbeterpuntje. Niet wereldschokkend maar toch

Goede communicatie/ klantenservice

De instructie over pakket aannemen was heel precies. Wij kregen het pakket beschadigd en hebben het toen geweigerd. De klantenservice heeft dezelfde dag nog bevestigd dat we een nieuw pakket zouden ontvangen. Dit ging heel vlot en met hele fijne communicatie.

Keurig geleverd, mooie stoel

Keurig geleverd. Het volgen van de bestelling was onduidelijk. Het pakket stond na een aantal dagen zonder verdere aankondiging voor de deur. De status van de zending bleef staan op "onderweg".

Tevreden klant

Helaas kon ik mijn bestelling niet volgen omdat er steeds weer iets misging met het aanmaken van een account. Gelukkig werd de stoel wel netjes binnen enkele dagen afgeleverd.
Keurig geleverd in gemeld tijdsbestek. Chauffeur stond wel onverwachts op de stoep toen er niemand thuis was. Na telefonisch conact met chauffeur is het keurig opgelost.
Bij bezorging ontbraken onderdelen. Na melding zijn deze snel nagezonden. Goede en duidelijke communicatie van de klantenservice.
Goede prijs kwaliteit verhouding, alleen de levering duurt langer dan gebruikelijk. Verder helemaal tevreden

Producten in orde, tracking slecht

Producten leuk en goed in orde, tracking heel slecht en spullen voor de deur gezet toen ik niet thuis was

De levering was snel, aansluiting ton minder goed

De levering was snel. Ik vind de aansluiting van de regenpijp met de ton iets minder goed.