sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

862 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.457 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

De levering was snel, aansluiting ton minder goed

De levering was snel. Ik vind de aansluiting van de regenpijp met de ton iets minder goed.
Goed verpakt en fijne tafel. Levertijd was wat langer dan gewend.
Snelle levering, prima product.
Snel en netjes geregeld
Keurig geleverd
5 jul 2023

Goed maar lastig contact

12 sep 2023
Bezorgopties duidelijk aangeven! Ik heb een klik klak bankje besteld . De Bank zelf is prima zoals op de website maar toen de bezorger kwam aanbelen en mijn besteling brengen heeft hij de besteling gewoon beneden achterlaten. Ik heb gevraagd om hulp omdat ik woon alleen er was niemand wie konden mij helpen en toch geen hulp gekregen. De bezorger zelfs heeft me advies gegeven om op te starten mijn paket uit te pakken en zelf naar boven brengen. Ja..Ik vond het zo vreselijk Op de website stond nergens dat ik zelf moest mijn bank naar huis meebrengen. Daarom lieve mensen let hoed op voor dat u iets besteld voordat u eindigt ridiculously als mij ervaring. Fijne shopping!
13 okt 2023

Erg blij mee (bezorging iets lastiger maar alles is goed)

Na het lezen van de reviews (over slechte bezorging) toch besteld en heel erg blij mee. Inderdaad gls bezorging is wat lastig omdat de niet thuis code online niet werkt (het is grote vracht dus een ander systeem). Maar als je gls belt dan kom je wel snel verder en plannen ze de bezorging netjes in. Alicesgarden heeft heel netjes en snel gereageerd. Ik ben zeer tevreden over deze winkel. En de kast ook echt erg blij mee! Heel makkelijk in elkaar te zetten (ik heb het in m’n eentje gedaan), duidelijke handleiding, en erg blij met hoe het er uit ziet! Ik raad het aan :)
26 jun 2023

Prima

Goede producten voor een lage prijs. Snelle verzending. Het enige minpunt is dat ik geen reactie terug heb ontvangen van de klantenservice toen mijn bezorging misging omdat ik de verkeerde postcode had ingevuld. Uiteindelijk heb ik dit met de bezorgservice zelf opgelost. Ik had het wel fijn gevonden als ik reactie had gekregen of als ze telefonisch bereikbaar zouden zijn.
25 jul 2023

Jacuzzi MSpa

Per e-mail fijn op de hoogte gehouden en mijn bestelling kunnen volgen; goede levering; afbeeldingen in de handleiding soms niet helemaal duidelijk; verder tevreden en heel blij met de jacuzzi.
YN
yolanda n.
Amstelveen
2 nov 2023
Goed produkt, precies volgens beschrijving. Levering na vier dagen dus netjes omdat het uit Frankrijk komt
2 okt 2023

Een aanwinst

Wat ik bestelde, namelijk sidetable Bohème kwam overeen met de beschrijving en de afbeelding. Een mooi meubeltje. Jammer dat niet vermeld werd dat Bohème zelf gemonteerd moest worden. Er was wel een duidelijke handleiding ingesloten maar het in elkaar zetten vergde toch de nodige moeite.

Kapotte stoel geleverd maar netjes opgelost

Prijs / kwaliteitverhouding is goed. De bestelling was netjes op tijd binnen maar toen we de verpakking open maakten bleek 1 stoel flink beschadigd. Echter is dit netjes opgelost, binnen 2 weken hadden we een vervangend onderdeel gratis in huis.
Het artikel is goed. De levering was snel bij bezorgdienst. Helaas wist ik daar niets van. Mail van voor mij onbekend bedrijf zat in spam. Artikel was bijna retour gezonden. Dus voortaan even melden dat er geleverd wordt door eenander bedrijf.
31 mei 2023
Prachtige stoel, montage klopte, alles aanwezig, levering werd goed gecommuniceerd. Jammer dat er op één verbinding noodgedwongen nu veel spanning staat, doordat de gaten niet vanzelf in elkaars verlengde kwamen.
17 sep 2023
De service was echt top. Maar een herinnering mail dat pakket geleverd word was fijner geweest. De bank die ik heb besteld echt mooie bank, alleen sommige plekken waar je zit is echt super hard dat is minder
29 mei 2023

Quality is good but a pain to mount it

Quality is good but such a pain to mount it because it is dismantled in so many little pieces. I think it would be fair this arrives already pre assemble a minimum. ( took me 4h to mount one sun-bed only)