sweeek.nl- Logo - Beoordelingen

sweeek.nl

880 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.415 beoordelingen in totaal

ongeldig

sweeek.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij sweeek.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

5 jul 2023
Het is betaalbaar en je krijgt waar voor je geld, niet altijd de beste kwaliteit maar prima. Onze jacuzzi ging stuk na bijna 2 jaar. Het was erg lastig om contact met alice's garden te krijgen. Op mail wordt niet gereageerd en er kan niet gebeld worden. Eenmaal via Facebook chat toch een reactie gekregen. Het is netjes opgelost maar toch een dikke maand gewacht. Voor de wat prijziger items zal ik niet weer bestellen, maar voor kleine dingen is het prima

15 jun 2023
Twee stoelen besteld, bij de ene mist een stukje verf en de andere zat kapot in de doos. Defect proberen te melden via de website, maar de optie voor tuinstoel staat er niet tussen. Als je verder klikt op de website, krijg je alleen maar informatie in het Frans. Contact proberen op te nemen via het formulier op hun website, maar krijg geen reactie. De kapotte stoel zomaar terugsturen doe je ook niet, want daar zitten behoorlijk hoge kosten aan vast. Zit dus met de handen in het haar. Ik zou hier dus niet zo snel meer iets bestellen.

Beoordelingen voor sweeek.nl

RK
Rob K.
IJmuiden
22 apr 2024

Kippenhok. Alles perfect en de kwaliteit is 10 x beter dan van de Tuincentra in Nederland.

Eigenlijk is alles positief van dit bedrijf. Kwaliteit is veel beter dan in Nederland terwijl het prijsverschil nihil is. Het enige wat ik verbetert zou willen zien is de track & trace van de transporteur. Deze geeft een hele dag aan waarop de zending kan worden geleverd. een bloktijd van 2 of 4 uur zou beter zijn.
Ontzettend goede en vriendelijke klantenservice! Er ontbrak 1 onderdeel van de schoenenkast. Na 1 mailtje werd het direct opgestuurd. Echt heel fijn!
23 apr 2024
Prima webwinkel, maar wat mij altijd achterdochtig maakt is wanneer je niet direct met de klantenservice kunt communiceren omdat dat alleen gaat via een standaard berichten box. Die werk hier trouwens goed, gelukkig
16 apr 2024
Helemaal prima! Ze hebben leuke meubels voor een scherpe prijs. De prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De verzending van de kast die ik had besteld duurde wat langer maar dat was bekend tijdens het bestellen.
De spullen zijn in goede staat afgeleverd. Echter, de communicatie had beter gekund. Ik kreeg geen bericht of indicatie wanneer het bezorgd zou worden, alleen een half uur van tevoren werd ik gebeld.

Mooi product!

Snelle levering, zoals aangegeven. Overkapping voldoet aan verwachting. Zaten wel te weinig schroeven bij van 1 soort maar die hebben we zelf nog even gehaald bij de bouwmarkt
Op tijd geleverd. Kwalitatief goed product. Op lange termijn nog afwachten. Track and trace goed actualiseren. Het ging van zending naar depot in een keer naar levering klant.
22 apr 2024
Prima communicatie, duidelijk in wat je kan verwachten (verzendtijden etc.). en zoals op de afbeelding. Verzendtijd is “lang” het is niet vandaag besteld morgen in huis.
SL
Samantha L.
Amsterdam

Super service en contact!

Nadat DPD mijn pakket kwijt is geraakt, heb ik 2 nieuwe stoelen gekregen. Heel fijn contact en service! Eerste keer hier besteld en ik raad deze website zeker aan.

Tuinset

Wij hebben een tuinset voor en een tuinset voor in de tuin gekocht en wauw wij zijn zo tevreden. Snelle levering, makkelijke montage en mooie kwaliteit. Echt top!
16 apr 2024
Heel erg blij met mijn bestelling! Het in elkaar zetten was eventjes een kriem, omdat de onderdelen verkeerd gestickeed waren, maar het resultaat mag er zijn.
18 apr 2024
Goede snelle levering. Helaas werd hij geleverd op het adres die gekoppeld is aan mijn account en niet het adres wat ik had opgegeven bij het bestellen.
Mooie kast en dressoir voor vinylplaten mogen ontvangen. De levering een week uit kunnen stellen zonder problemen. Het verliep allemaal soepeltjes
Snel bezorgd, goed verpakt, en wat ik heb besteld lijkt exact op de foto van de website. Hartstikke blij ben ik met mijn nieuwe tuinstoelen.
Heel veel waar voor je geld. Enorm compleet met BBQ tangen en al. Goed, degelijk en perfect afgewerkt met RVS en poedercoating.
18 apr 2024

Duidelijke website, mooi artikel.

Duidelijke website, mooie artikelen. Alleen duidelijk aangeven op welke datum het bezorgd gaat worden, dat zou fijner zijn.
PH

Mooie stoelen

Hoeft niets verbetert te worden stoelen zijn prachtig stevig en zitten heerlijk en best makkelijk in elkaar te zetten.
20 apr 2024
Prachtige bbq gekocht. Maar die bezorging van ruim een week niet, verder had een hoes mee afgebeeld, had ik 'm gekicht
Alles klopt zoals afgesproken/beloofd w.b. Bezorgtijden levering. Product zoals omschreven, ben er blij mee.
22 apr 2024
Jacuzzi tot nu toe perfect. Alles wat je verder besteld komt snel en goed aan. Tot nu toe zeer tevreden.