Tiptoplaptop.nl- Logo - Beoordelingen

Tiptoplaptop.nl

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 sep 2023
Tiptoplaptop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kreeg goed advies, het versturen ging netjes en snel en de laptop doet het prima! De vorige keer dat ik hier een laptop kocht was ik ook zeer tevreden.

De laptop lijkt goed te werken, maar hij stonk naar sinaasappelsap het scherm zag er niet uit het was gewoon smerig met wat voor doekje ze het hebben schoongemaakt laat me raden misschien wel waar ze de sinaasappelsap hebben opgeveegd en dan de kabel moet wit zijn hij hoort wit te maar was donkergrijs gewoon vies om aan te pakken.

Beoordelingen voor Tiptoplaptop.nl

Snelle levering, alles zoals afgesproken dus gewoon goed
10 okt 2023
Snelle service en mooie laptop. Werkt prima, alleen stond er nog een account op van de vorige eigenaar. Die kon gelukkig verwijderd worden, en er zat wat stof in de openingen daardoor geen 5 sterren,maar verder echt blij met een goede laptop voor niet al te veel geld.
Antwoord van Tiptoplaptop.nl
11 okt 2023
Bedankt voor de review! betreft het account, op alle refurbished laptops die wij verkopen staat een account genaamd ''gebruiker'' wij maken elke laptop namelijk gratis startklaar. Om de laptop startklaar te maken ben je bij Windows verplicht om een account aan te maken zodat we alle updates en drivers kunnen downloaden, aan dit account zijn verder ook geen wachtwoorden of email adres gekoppeld zodat je deze ook weer makkelijk kan verwijderen. Elke laptop die bij ons binnenkomt wordt met professionele data verwijder software gewiped zodat de data van de vorige gebruiker niet meer te achterhalen is. En sorry voor het stof in de openingen! Uiteraard worden onze producten getest & schoongemaakt voor de verkoop maar dat hebben wij dan over het hoofd gezien. Wij wensen je veel plezier met de laptop!