Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
9 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Wat een geweldige kleding. Ook ontzettend leuk dat kleuren matchen, dus dat je setjes kunt kiezen die bij elkaar passen. Extra leuk als je je tweeling wil laten matchen en toch anders wilt kleden. Bij de bestelling bleek een jurk in de verkeerde maat geleverd, maar deze werd meteen alsnog gestuurd zonder retour te hoeven doen. Super service! Bedankt!
Ik vind het onwijs jammer hoe slecht de communicatie is! Order geplaatst op 2 augustus. Zelf 3 keer achteraan moeten bellen waar mijn order is. Bij de 3de keer bellen blijkt dat mijn order dan echt onderweg gaat vanuit het magazijn de dag erna. Week later bel ik weer en blijkt dat ze hem naar een andere webshop gestuurd hebben? Maar hij moet al onderweg terug zijn volgens die mevrouw en dan sturen ze hem weer naar mij. Jemig, wat een omweg maar ik wacht. Maandag tot vrijdag gewacht. Nog steeds geen beloofde mail dat mijn pakket onderweg is naar mij (uitdrukkelijk om gevraagd want ik had geen zin om nog een keer te bellen).
Vrijdag nogmaals gebeld (vandaag) en hij zou dan toch moeten komen (zonder een mail maar goed hé). Ik wacht het nog maar af... Verder doen ze ook niet echt meelevend of aardig aan de klantenservice. Een excuus is minstens op zijn plaats. Maar goed. Geen dirkje meer voor mij.
Hoi,
Ik heb een cadeaubon besteld en die wordt dan verzonden via UPS. Kreeg eerst bericht dat het huisnummer er niet opstond, (stond er gewoon op) kwam dus te laat (11 april) en ik heb maar iets anders gekocht, want ik ging 11 april op kraamvisite. Waarom een cadeaubon niet met de gewone post versturen? Doe dit dus nooit weer. Groet, Anneke
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
12 apr 2024
Dank u voor het bericht. Wat ontzettend vervelend dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling! Wanneer er iets niet goed gaat kunt u tijdens kantooruren altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat we hierbij kunnen helpen. Wij zijn per mail en telefonisch te bereiken. De reden dat wij niets met de gewone post sturen is omdat we dan geen trackingnummer hebben en dan ook nooit kunnen ondersteunen wanneer de verzending niet goed zou gaan. Onze excuses voor uw ongemak!
Jammer dat er anno 2024 nog retourkosten zijn. Voor mij geen bestellingen meer omdat ik graag eerst de kleding wil zien en soms twijfel dus sf en toe terug stuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 jan 2024
De reden dat wij retourkosten doorberekenen, is omdat wij het milieu zo min mogelijk willen belasten. Doordat de retourkosten niet gratis zijn, zijn klanten meer bewust van hun aankoop. Dit leidt tot minder zendingen over en weer. Wij adviseren onze maattabel te gebruiken. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
10 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Service is goed
Bij terugsturen moet je het verzendlabel printen, dit kan anders. Verder werkte mijn waardebon niet maar is goed opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
11 mei 2023
Beste Cindy Bedankt voor het delen van je review. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat we het probleem met de waardebon voor je hebben kunnen oplossen.
We begrijpen dat het printen van het verzendlabel soms onhandig kan zijn en we zijn bezig om andere opties te bieden in de toekomst om het retourproces voor onze klanten gemakkelijker te maken.
Liefs Team Dirkje
3 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Wacht al een week op m'n bestelling. Normaal gesproken zijn de kleren prima!
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Jet
Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode duurt het helaas wat langer dan je van ons gewend bent. Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje
3 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
28-7 besteld en nog steeds geen bericht waar mijn pakket blijft….
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
8 aug 2023
Hi Roxy
Bedankt voor je review. Door grote drukte tijdens de sale periode heeft de bezorging helaas wat langer geduurd dan je van ons gewend bent. Ik zie dat je pakket inmiddels is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop! Liefs team Dirkje
2 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen, nog geen track and trace te zien...
Beoordeling melden
Antwoord van Dirkje
2 mei 2023
Beste Lieselot
Door Koningsdag en de drukte rondom onze actie duurt het wat langer dan je van ons gewend bent. Je pakketje is verzonden en mag je binnenkort verwachten. Veel plezier van de aankopen!
Liefs team Dirkje
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.