TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.429 beoordelingen in totaal

ongeldig

TafelzeilOnline.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij TafelzeilOnline.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Absoluut fantastische ervaring met TafelzeilOnline.com! Vanaf het moment dat ik hun website bezocht, was ik onder de indruk van de brede selectie van tafelzeilen die ze aanboden. Het bestellen verliep soepel en de levering was snel en efficiënt. De kwaliteit van het tafelzeil overtrof mijn verwachtingen en het past perfect bij mijn interieur. Bovendien was de klantenservice uitstekend; ze waren vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel. Ik zal zeker weer bij TafelzeilOnline.com bestellen en kan ze ten zeerste aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar hoogwaardig tafelzeil!

Op jullie site wordt gevraagd de lengte en breedte van de tafel op te geven. Dat heb ik gedaan, ervan uitgaand dat jullie er automatisch bij het snijden aan alle kanten 20 cm erbij optellen. Ik schrok me dan ook naar toen ik het tafelkleed ontving deze dus veel te klein en onbruikbaar is. Voor mij betekent dat dat ik €33,07 heb weggegooid. Het zou goed zijn als jullie op jullie site klanten hiervoor waarschuwen en adviseren er extra cm's bij op te tellen als je wilt dat het tafelkleed over de rand van je tafel overhangt.

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters