TafelzeilOnline.comBeoordelingen

TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen
TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com - Alle soorten tafelzeil, tafelkleden en folie

Op TafelzeilOnline.com kan jij terecht voor al jouw tafelzeil, tafelbeschermers, placemats en nog veel meer tafelbekleding. In 2010 zijn wij als bedrijf begonnen op de markt, tegenwoordig verkopen we onze producten hoofdzakelijk online. TafelzeilOnline.com is gespecialiseerd in het digitaal op maat snijden van alle soorten afwasbare tafelkleden en folies. Doormiddel van een digitale snijplotter zijn we in staat om maatwerk te leveren tot op de millimeter nauwkeurig. Ook leveren we je bestelling razendsnel en staat ons klantenservice team voor je klaar om alle vragen te beantwoorden. Assortiment van TafelzeilOnline In ons assortiment vind je tafelzeil in maar liefst 400 verschillende designs. Of je nu op zoek bent naar een effen kleur, een kleurencombinatie of een thematisch tafel, bij ons vind je altijd wel een tafelzeil dat aan jouw wensen voldoet. Vrijwel al onze tafelzeilen zijn gemaakt van PVC, waardoor ze lang mee gaan en gemakkelijk schoon te maken zijn. Naast tafelzeilen, verkopen wij ook tafelkleden. Ons tafellinnen is gecoat. Zo verkrijg je een tafelkleed dat eruit ziet als linnen met de voordelen van een plastic tafelkleed. Onze tafelkleden zijn daarom gemakkelijk schoon te houden en ze kunnen gemakkelijk op 30 graden gewassen worden in de wasmachine. Wil je zolang mogelijk genieten van je tafel? Kijk dan eens naar ons assortiment tafelbeschermers. Wij hebben verschillende soorten in uiteenlopende diktes.
TafelzeilOnline B.V.
Ambachtsweg 13
5627 BZ Eindhoven
Roy van Eeuwijk

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

4.68/5.00

3.215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over TafelzeilOnline.com

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Product werd netjes verpakt verzonden. Het zeil past goed op de tafel en ziet er keurig uit.
Een klacht die ik gemeld heb is echt goed opgelost! Complimenten hiervoor.
Probleem van levering (pakket was niet bij koerier aangekomen). Dit is na contact met TafelzeilOnline.com opgelost. Zij hebben de bestelling zonder aarzelen opnieuw gemaakt en verzonden. Binnen een dag had ik het zeil binnen! Dat is nog een service!
Het hele proces is van A tot Z prima verlopen.
Het tafelzeil is goed en cervice maar de levering duurde wat lang
Mooie kwaliteit .
De enorme chemische geur vind ik een minpuntje.
Fijne snelle service en zeer goede kwaliteit kleden!
Heel leuk zeil met mooie afgeronde hoeken in de juiste maat. Niets op aan te merken.
Prima zeil. Perfect op maat gemaakt.
Heel tevreden
Top service
Netjes op tijd ontvangen en product was zoals omschreven.
Misleidende/ onduidelijke informatie over raamfolie. Heb gezocht op raamfolie dmv filters. Bij aankomst bleek dat het om plakfolie ging en niet zoals in bijgeleverde handleiding om de statische variant. Daarnaast is grootte van het motief vele malen kleiner dan het doet lijken op de website. Misschien toch goede fotos erbij op een proefstuk oid.. tis niet mooi. Duur grapje
De kwaliteit valt een beetje tegen, dat komt wrs. door het online kopen, dan koop je het product van een plaatje en kunt niet voelen of het echt is wat je zoekt.
Prima. Vlot en accuraat.
netjes verpakt en door post nl goed afgegeven doos zonder deuken ingezakt alles was prima
Past perfect, goed gesneden en verzorgd verpakt! Snel in huis.
Snelle betrouwbare service