TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.comReviews

TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

Details over TafelzeilOnline.com

TafelzeilOnline.com - Beschrijving

Op TafelzeilOnline.com kan jij terecht voor al jouw tafelzeil, tafelbeschermers, placemats en nog veel meer tafelbekleding. In 2010 zijn wij als bedrijf begonnen op de markt, tegenwoordig verkopen we onze producten hoofdzakelijk online. TafelzeilOnline.com is gespecialiseerd in het digitaal op maat snijden van alle soorten afwasbare tafelkleden en folies. Doormiddel van een digitale snijplotter zijn we in staat om maatwerk te leveren tot op de millimeter nauwkeurig. Ook leveren we je bestelling razendsnel en staat ons klantenservice team voor je klaar om alle vragen te beantwoorden. Assortiment van TafelzeilOnline In ons assortiment vind je tafelzeil in maar liefst 400 verschillende designs. Of je nu op zoek bent naar een effen kleur, een kleurencombinatie of een thematisch tafel, bij ons vind je altijd wel een tafelzeil dat aan jouw wensen voldoet. Vrijwel al onze tafelzeilen zijn gemaakt van PVC, waardoor ze lang mee gaan en gemakkelijk schoon te maken zijn. Naast tafelzeilen, verkopen wij ook tafelkleden. Ons tafellinnen is gecoat. Zo verkrijg je een tafelkleed dat eruit ziet als linnen met de voordelen van een plastic tafelkleed. Onze tafelkleden zijn daarom gemakkelijk schoon te houden en ze kunnen gemakkelijk op 30 graden gewassen worden in de wasmachine. Wil je zolang mogelijk genieten van je tafel? Kijk dan eens naar ons assortiment tafelbeschermers. Wij hebben verschillende soorten in uiteenlopende diktes.
TafelzeilOnline B.V.
Ambachtsweg 13
5627 BZ Eindhoven
Roy van Eeuwijk

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

3.061 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

We bestelden een groot tafelzeil met afgeronde randen. Helaas was er een foutje gebeurd tijdens de productie waardoor het zeil geen afgeronde randen had bij ontvangst. Na contact opgenomen te hebben, werd dit meteen in orde gebracht en kreeg ik de volgende dag al het nieuwe zeil toegestuurd, deze keer met de afgeronde randen. Door de vriendelijke manier, de bereidwilligheid en het aanleveren van de snelle oplossing, ben ik zeer tevreden met de service. Bovendien is het zeil van degelijke kwaliteit!

Service bij een beschadigd tafelbeschermer vond ik goed. Ik vind het wel heel jammer dat ik bij alle bestelde beschermers (5 stuks) de 1% krimp heb besteld, want er is er nog geen 1 gekrompen. Ook 2 kennissen, die ik na het bestellen toevallig sprak, geven aan dat hun tagelbeschermer ook niet gekrompen is. Als de kans op krimp klein is, wat ik zo wel denk, heb ik liever dat aan wordt gegeven dat er een kleine kans op krimp is. Dan maak je een andere keus met bestellen. Of maak de extra bestelling kleiner; niet 1%, maar 0.5% bv. Ik zit nu bij 1 tafel en 2 kastjes met bijna 2 cm extra!! En bij een tafel met afgeronde hoeken en afgeschuinde kanten is het ook niet makkelijk om er zelf iets af te halen...

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Heel mooi mat tafelzeil. Door de matte afwerking, komt de tafel nog beter tot zijn recht. De schuin afgesneden kant is ook heel mooi. Het zeil is iets te groot, de mogelijke krimp was toch minder dan 1%. Een volgende keer zou ik eerder kiezen om zelf 1cm bij te rekenen ipv de 1% toe te passen. (Onze tafel is 2m25 lang) Heel vlotte levering, we hadden het zeil de volgende dag al in huis. Goed verpakt en dus mooi aangekomen.
Order werd snel verwerkt en zeil werd snel toegestuurd en prima verpakt. Zeil bobbelt helaas meer dan verwacht. Zal daarom minder gebruikt worden dan de bedoeling was omdat het niet mooi oogt. Prijs een beetje te hoog t.o.v. de kwaliteit. Ondanks de moederdagkorting.
Super de doorzichtige tafelnap en perfect de exacte maat van het tafelblad en mooi afgewerkte kanten zodanig het niet overhangt. Geen hinder van overhangende boorden. Super snelle levering...een aanrader.
Altijd snel en correct geleverd.Prima website die overzichtelijk is en makkelijk om te bestellen tegen een zeer voordelige prijs en alles is topkwaliteit.Daarom eigenlijk maar één woord te zeggen:perfect.
Goede service en kwaliteit Enigste puntje bij elips vormige tafel iets duidelijker zijn dat je online moet bestellen en ook nog contact U moet opnemen voor de kwart maat. Geur valt echt heel erg mee
Uitstekende service. Kregen een tafelbeschermer die scheef was afgesneden waardoor de maten niet klopten en 3 dagen later bezorgden ze ons een nieuwe
De eerste keer was het tafelzeil een cm te lang (optie aangevinkt). Dit keer was het tafelzeil een centimetertje te kort (optie niet aangevinkt).
Snelle levering, zelfs na een mailtje dat er een leveringsprobleem zou zijn. Zeil ziet er echt prima uit. Ligt echt super strak op de tafel
omdat een van de bestelde artikelen stuk was, heb ik een foto naar ze toegestuurd en hierop werd supersnel gereageerd, prima afgehandeld.
Super goede en mooie kwaliteit zeil bedrijf houd ook rekening met het eventuele krimpen, zij rekenen dan iets meer zeil uit.
van Wim H.
Gekocht op rol ter voorkoming vouwen die er moeilijk uit gaan (?) Ideale optie, geen ergernissen! Snelle levering. Toppie
Mooi tafelzeil, heel zacht materiaal, mooie print en fijn dat je de hoekjes af kunt laten ronden. Ik ben er blij mee!
van Ria J.
Uitstekende service, snelle levering Duidelijke en overzichtelijke site Zeer goede kwaliteit van de producten
We zijn content met de tafelzeil,enige wat min puntje is ,is dat het helaas niet 10 cm grote te bestellen was.
Gemakkelijke website Ovaal gemaakt was zeer eenvoudig Aflevering ging goed Ik kom nog terug
Op basis van vorige goede ervaring hebben we opnieuw voor dit kwaliteitsproduct gekozen.
Goede correspondentie via mail. Tafelkleed ziet er mooi uit. Aflevering volgens afspraak.
Het is allemaal netjes en vlot gegaan 👍👍 (een goed voorbeeld voor andere webshops)
Correcte afhandeling, snelle levering ben super tevreden met de tafelbescherming
Mooi en helder tafelzeil en goed om verven zonder dar mooie bureaublad onderzit