TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.comReviews

Gecertificeerd sinds: 7 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
TafelzeilOnline.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij TafelzeilOnline.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 7 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

1.871 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 nov. 2021
We bestelden een groot tafelzeil met afgeronde randen. Helaas was er een foutje gebeurd tijdens de productie waardoor het zeil geen afgeronde randen had bij ontvangst. Na contact opgenomen te hebben, werd dit meteen in orde gebracht en kreeg ik de volgende dag al het nieuwe zeil toegestuurd, deze keer met de afgeronde randen. Door de vriendelijke manier, de bereidwilligheid en het aanleveren van de snelle oplossing, ben ik zeer tevreden met de service. Bovendien is het zeil van degelijke kwaliteit!

14 mrt. 2022
Service bij een beschadigd tafelbeschermer vond ik goed. Ik vind het wel heel jammer dat ik bij alle bestelde beschermers (5 stuks) de 1% krimp heb besteld, want er is er nog geen 1 gekrompen. Ook 2 kennissen, die ik na het bestellen toevallig sprak, geven aan dat hun tagelbeschermer ook niet gekrompen is. Als de kans op krimp klein is, wat ik zo wel denk, heb ik liever dat aan wordt gegeven dat er een kleine kans op krimp is. Dan maak je een andere keus met bestellen. Of maak de extra bestelling kleiner; niet 1%, maar 0.5% bv. Ik zit nu bij 1 tafel en 2 kastjes met bijna 2 cm extra!! En bij een tafel met afgeronde hoeken en afgeschuinde kanten is het ook niet makkelijk om er zelf iets af te halen...

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Keurig op tijd verstuurd product is precies wat ik er van verwachtte en toen de pakketdienst erg lang over deed om te bezorgen heeft tafelzeilonline direct een onderzoek gestart naar waarom na 5 dagen het nog niet bezorgd was dus ook klachten gaan ze serieus mee om
Op de site is met je telefoon het vrij lastig de juiste maat aan te geven. Ik wilde 160 bij 300 dat was vaak proberen en uiteindelijk gelukt met wat gevloek… Nu helemaal blij.. Snelle bezorging en super netjes
Snelle levering, mooi materiaal. Enkel staat er dat jullie het iets langer afsnijden maar dat is bij mij niet gebeurd. Zelfs een halve centimeter minder. Maar het stoort niet.
8 sep. 2022
De bestelling en de betaling verliepen vlot en het was supersnel geleverd. De afmetingen waren perfect en het is van een zeer goede kwaliteit. Tevreden klant
Zeer tevreden ! Snelle levering, De maten van tafelkleed + beschermers zijn perfect! Ook heel mooi tafellaken en gemakkelijk te onderhouden
4 sep. 2022
Koop hier átijd tafelzeilen ed. Topservice en de artikelen zijn goed. Op klachten reageren zij geweldig! Absolute toppers....
van Ed N.
Een uitstekend product. Mooi op maat gesneden en een echte aanwinst voor de bescherming van onze eettafel.
Ik bestelde 1 op maat gemaakt tafelzeil van klein formaat. En tot mijn verrassing ontving ik er 2!
snel proefstukjes in huis, snel keuze kunnen maken en na bestelling snel geleverd!! toppie!!
Ze doen wat ze beloven, past prachtig, opgegeven maten kloppen en goed verpakt verzonden.
7 sep. 2022
Product kwam snel (de volgende dag) en ziet er perfect uit, geheel volgens verwachting.
10 sep. 2022
hele rol tafelzeil in de gewenste kleur met royale korting en binnen 2 dagen in huis
prima verpakt , zodat er geen schade was . ook was het perfect op maat gesneden
6 sep. 2022
Zeer vlotte en goede service maar de produkten hebben wel een prijskaartje .
14 sep. 2022
mooi verpakt en snel geleverd ! Tof dat je de afmetingen zelf kan kiezen !
Ik heb een staaltje besteld en dat is keurig en goed verpakt aangekomen.
14 sep. 2022
Vriendelijke, snel reagerende klantenservice en snelle levering.
15 sep. 2022
Het is een succes ! We hadden al glas en van alles geprobeerd...
Korte en zakelijke bestelprocedure. Prima kwaliteit tafelzeil.
3 sep. 2022
Fantastische service Met heel veel praktische info en raad