TafelzeilOnline.com- Logo - Beoordelingen

TafelzeilOnline.com

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.247 beoordelingen in totaal

ongeldig

TafelzeilOnline.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij TafelzeilOnline.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Heel snelle levering en het zeil is van perfecte kwaliteit! Ik heb gekozen voor 2mm dikte en twijfelde nog of dat dik genoeg zou zijn, maar dat is het zeker. Ik gebruik het kleed tijdens verjaardagen en knutselmomenten van de kinderen. Heb de gok genomen en de exacte afmetingen gekozen en de mazzel dat het precies past, maar als je daar veel waarde aan hecht kan je beter het zekere voor het onzekere nemen en een centimeter groter nemen. De doos heb ik bewaard en daar stop ik het zeil na gebruik weer in.

Het tafelzeil op zich is mooi en degelijk. Bij de beschrijving op de site staat dat het kan krimpen, wat goede informatie is. Echter bij uitpakken van het zeil zit er een beschrijving bij dat niet elke houten tafel geschikt is voor het zeil, dus moet je dat eerst controleren. Dit hoort dan gelijk met de mogelijkheid van krimpen gemeld te worden, nu zit ik met een mooi zeil van €80 waar ik niets mee kan omdat onze tafel inderdaad niet geschikt blijkt te zijn voor het zeil.

Beoordelingen voor TafelzeilOnline.com

Top zeil!

MR
Martine R.
Doetinchem
Fijne shop met een ruim assortiment. Snelle verzending. Enige minpuntje, ik wilde zeil van 80 breed en dat bleek 3 euro meer te kosten dan zeil van 1.40 breed. Plús, dan krijg je het vanzelf op een rol (ook weer 3 euro). Je krijgt dus meer voor minder geld. Gelukkig zag ik t op tijd. Ik heb t zeil gebruikt voor een werkblad in de keuken. Met de 60 cm extra kon ik nog een keukenkastje bekleden. Kek of wa?!
Vlugge levering , goede kwaliteit goed bij te snijden wegens speciale gebogen vorm van de tafel met blikschaar, schuine kant er aangemaakt met klein schaafje goed gelukt.
Heel mooi tafelzeil Leuke afbeelding met kipjes wat erg leuk staat op de buitenlagen op onze boerderij. Iedereen die langskomt en het ziet reageert heel enthousiast!

Het lijkt wel te groot gesneden.

Er was toch wel veel langer gegeven dan besteld. We zien nog wel of dat inderdaad nog zo veel gaat krimpen.
Spijtig dat ik de dikte niet kende van het tafellaken. Voor de rest is het steeds zoals gewenst.

Snelle en correcte bestelling en levering

Duidelijke website die goed te gebruiken is. Bestelling en levering heel correct en netjes.
Het zeil paste perfect! Zo blijft onze mooie tafels tijdens feestjes heel. Heel blij mee.
Op maat gesneden tafellaken is top en mooi verpakt zodanig er geen beschadigingen
Ik ben heel erg tevreden had al meer zeil voor tafels gekocht bij jullie
goed produkt redelijke prijs snel geleverd NIKS MEER AAN DOEN.......
Kleur,kwaliteit voldoen aan de verwachtingen . Vlotte,nette levering. :)
De persoonlijke begeleiding, en mede daardoor het perfecte resultaat.
Eerlijk correcte prijzen, geven goede adviezen en goede producten.
HEEL CORRECTE LEVERING PRIMA KWALITEIT WE BESTELLEN ZEKER NOG EENS
Tevreden met het tafelzeil. Heel gemakkelijk te onderhouden.
Goed bereikbaar! Snelle reactie en communicatie! Heel fijn!
Correct verpakt , snelle levering, komen na wat ze zeggen.
Er is me niets wat opgevallen, alles was en is naar Wens
Ik ben zeer tevreden. Snelle levering mooi tafelkleed