Ubed

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mei 2023
Ubed voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Ubed

top matras helemaal tevreden !!!
Fantastische kwaliteit en rugpijn weg. Sinds een aantal maanden maak ik gebruik van een Ubed matras en ik moet zeggen dat het niet te vergelijken is met andere matrassen die ik voorheen heb gehad.

The new mattress in town

Eindelijk af van mijn onderrug klachten & nooit meer te zwetend wakker worden. Fijne service en heerlijke nachtrust. Bedankt!
Top bed voor warme slapers!
Duurzaamheid. Communicatie kan iets beter,had zelf een verkeerd tel.nr

Slaapt als op een wolk

Uit voorzorg hadden we ons oude matras nog bewaard. Uiteindelijk waren we er na 3 dagen er over uit dat dit niet meer nodig was. Het matras geeft een zacht, een soort van wolkig gevoel. Het slaapt daarmee erg lekker.
17 feb 2024
Het enthousiasme en de persoonlijke aanpak.
EW
Ernst W.
Heemstede
De matras voelt stevig aan en ligt lekker. Bij het uit bed stappen kraakt de matras wel enigszins, een soort plastic-achtig geluid. Mijn vrouw heeft nog steeds dat ze af-en-toe ‘badend in het zweet’ wakker wordt (wat ze ook had bij haar vorig matras van een ander merk!)

Gewelding team

Persoonlijke aandacht, zeer goed bereikbaar team en het matras slaapt heerlijk en is eenvoudig in elkaar te zetten.
Het bed slaapt heerlijk!! Ook fijn dat het per persoon specifiek te maken valt. Een foldertje over het onderhoud zou fijn zijn. Dit is nu alleen vluchtig, mondeling verteld nav mijn vragen.
Goede service, WhatsAppcontact buiten kantooruren, goede communicatie en een topproduct
Love my new Ubed mattress, it's really breathable and super comfortable. We were able to choose the level of firmness which fitted our needs, 5/5 stars, would recommend!
Wordt beoordeeld
Goede service, moest een laag verwisselen, maar was snel geregeld. Ligt helemaal goed nu!
Ligt heerlijk, geen pijnlijke gewrichten en we slapen daardoor langer! -:)

Ubed-matras: we hebben goed gekozen !

Voor een nieuwe matras wilden wij een “bewuste keuze” maken, en lazen over de duurzame matrassen van Ubed. Hele fijne, persoonlijke benadering, inspirerende en innovatieve ondernemingszin, en gewoon een goed concept en matras voor een prijs die het waard is. We zijn erg enthousiast over de matras (M-100).

Ik ben erg blij met de UBED matras!

Ik ben erg blij met de UBED matras, ik slaap er nu een paar maanden op en lig heerlijk zacht en comfortabel. De duurzaamheid van de matras is de reden dat ik hem heb gekocht. Ik heb een afspraak gemaakt in de showroom waar ik erg goed ben geholpen en geïnformeerd. De jongen die de matras kwam bezorgen bleek de bedenker achter het matras. Heel leuk om van hem het verhaal te horen en zijn enthousiasme en gedrevenheid te zien. Een persoonlijke en vriendelijke service! En een matras die bijdraagt aan een betere wereld!
Eindelijk een fijn en goed matras

Top top top

Wat een geweldig bed is dit! Wij hebben hem nu 2 maanden en het is elke avond weer heerlijk om erin te gaan liggen. Wij zijn voor de extra stevig gegaan wat de eerste paar dagen een beetje wennen was, we hadden een stuk zachter matras hiervoor. Maar nu merk ik dat het zoveel meer support geeft voor je rug. Gewoon: top top top!
21 nov 2023

2-persoons matras op maat te personaliseren

Wij hebben voor de M lijn gekozen, en slapen er nu ruim een maand op. Vanwege schouderproblemen wilde ik een zachter matras, en mijn partner wilde een hard matras houden. Daarom voor Ubed gekozen, omdat je een 2-pers matras kan personaliseren naar eigen hardheid. Wij zijn hartstikke tevreden. Het zachte matras geeft voldoende stevigheid, maar is echt zoveel vriendelijker voor mijn lijf.