Ubed

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mei 2023
Ubed voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Ubed

Fantastische kwaliteit en rugpijn weg. Sinds een aantal maanden maak ik gebruik van een Ubed matras en ik moet zeggen dat het niet te vergelijken is met andere matrassen die ik voorheen heb gehad.
top matras helemaal tevreden !!!

The new mattress in town

Eindelijk af van mijn onderrug klachten & nooit meer te zwetend wakker worden. Fijne service en heerlijke nachtrust. Bedankt!
Top bed voor warme slapers!
EW
Ernst W.
Heemstede
De matras voelt stevig aan en ligt lekker. Bij het uit bed stappen kraakt de matras wel enigszins, een soort plastic-achtig geluid. Mijn vrouw heeft nog steeds dat ze af-en-toe ‘badend in het zweet’ wakker wordt (wat ze ook had bij haar vorig matras van een ander merk!)

Slaapt als op een wolk

Uit voorzorg hadden we ons oude matras nog bewaard. Uiteindelijk waren we er na 3 dagen er over uit dat dit niet meer nodig was. Het matras geeft een zacht, een soort van wolkig gevoel. Het slaapt daarmee erg lekker.
Het bed slaapt heerlijk!! Ook fijn dat het per persoon specifiek te maken valt. Een foldertje over het onderhoud zou fijn zijn. Dit is nu alleen vluchtig, mondeling verteld nav mijn vragen.
Love my new Ubed mattress, it's really breathable and super comfortable. We were able to choose the level of firmness which fitted our needs, 5/5 stars, would recommend!

Gewelding team

Persoonlijke aandacht, zeer goed bereikbaar team en het matras slaapt heerlijk en is eenvoudig in elkaar te zetten.
Goede service, WhatsAppcontact buiten kantooruren, goede communicatie en een topproduct
Wordt beoordeeld
Goede service, moest een laag verwisselen, maar was snel geregeld. Ligt helemaal goed nu!
Duurzaamheid. Communicatie kan iets beter,had zelf een verkeerd tel.nr
17 feb 2024
Het enthousiasme en de persoonlijke aanpak.
Ligt heerlijk, geen pijnlijke gewrichten en we slapen daardoor langer! -:)
21 jun 2023

Beter dan verwacht!

Het bepalen van de hardheid van het matras op de website was een goede hulp. De uitgekozen matras werd vervolgens razendsnel bezorgd (binnen één week) en tot in de slaapkamer afgeleverd. Het materiaal aan de buitenkant van het matras voelt in het begin wat stug, maar met een goed hoeslaken ligt het toch erg comfortabel, zowel qua stevigheid en temperatuur precies waar we naar op zoek waren! Communicatie met Ubed en hun service is uitstekend, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuw matras!
Antwoord van Ubed
21 jun 2023
Bedankt voor de mooie recensie Jan Willem, goed om te horen dat jullie het juiste matras hebben gevonden. Nog vele fijne nachten toegewenst!
3 sep 2023

Exit badend in het zweet wakker worden

Ik ben heel goed in badend in het zweet wakker worden. Dit is heel vervelend, gaat tenslotte ten koste van je nachtrust. Ik ben op zoek gegaan naar matrassen die goed ademen. Alle matrassenfabrikanten beweren goed ventilerende matrassen in hun assortiment te hebben, ga je echter op reviews af, dan blijkt dit behoorlijk tegen te vallen. Uiteindelijk kwam ik bij UBED terecht, heb ze gebeld voor een afspraak om proef te liggen en om hun matras eens met eigen ogen te zien. Waar zij het verschil maken is dat ze geen schuim met een hele dichte structuur gebruiken maar polyester met een hele open structuur. Hiernaast zijn hun matrassen ook goed van opbouw onder die polyesterlaag. Ik geloof wel in hun filosofie. Ik heb de M-100 aangeschaft inclusief linnen hoes en slaap er nu een aantal weken op. Ondertussen ook overgestapt van donzen dekbed naar katoen en m’n katoenen overtrekken aan het vervangen door linnen. Badend in het zweet wordt ik niet meer wakker, los daarvan ligt het matras echt goed. M’n nachtrust in een stuk verbeterd. Ergo: helemaal blij mee.

Verbeterde Slaap en Productiviteit

Ik was op zoek naar een nieuw matras. Vaak heb ik het warm in bed en dat resulteerde in zwetend wakker worden en onrustig slapen. Ik ging op zoek naar een oplossing en in mijn zoektocht kwam in Ubed tegen. Na fijn contact, uitleg over het product en advies besloot ik de c-100 te proberen. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Het bezorging en installatie verliep soepel. Het was even wennen op het nieuwe matras maar ik slaap nu als een roos. Mijn slaapkwaliteit is verbeterd (ook volgens mijn Sleeptracker) en daarmee start ik de dag ook ook geruster en ben ik productiever. Ik heb het zelden meer te warm.. Het matras is minder knus, warm en zacht dan een regulier matras maar dat beschouw ik als een voordeel omdat ik niet meer lang in bed blijf hangen. Een bed is om te slapen en niet pers om in te chillen.
28 jul 2023
Super tevreden, fantastische nachtrust! Het matras ligt heerlijk. Geen poespas, wel hoge kwaliteit. Hygiënisch door het gemakkelijke schoonmaken, cool door de goede ventilatie, maar tegelijkertijd ook goed geïsoleerd. Perfecte zacht/hard mix voor een actief leven waarbij rust en herstel zo belangrijk zijn. Contact met Ubed is super, snel en doelgericht, soepel en heel vriendelijk. Ik heb het idee dat de prijs kwaliteit verhouding heel goed is en zou het absoluut iedereen aanraden. Investeren in je eigen kwaliteit van leven is m.i. een van de beste cadeaus die je jezelf kunt doen. Als je dan gaat investeren, laat het dan een investering zijn waar je élke nacht (en dus ook dag) plezier van hebt.
28 sep 2023

Rustige diepe slaap

Goedemorgen! Opnieuw genoten van een heerlijk nachtrust. Enkele weken geleden kocht ik de M-100 medium met zachte bovenlaag. Het persoonlijke advies van Ubed beloofde dat dit matras mij de nodige ondersteuning en comfort zou bieden. Nou en of! Mijn heup- en nekklachten zijn vrijwel verdwenen, ik slaap ook rustiger en dieper door de aangename temperatuur. Voor mij dus de investering meer dan waard. Bovendien is het een duurzame keuze. Hoef ik daar ook niet meer van wakker te liggen. Ruth Pss, het linnen hoeslaken ligt ook heerlijk. Truste!