Ubed

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mei 2023
Ubed voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Ubed

22 aug 2023

Fijn koel matras

Slaap het liefste koel, maar in de zoektocht naar matrassen steeds problemen gehad met warmte, Ubed matras biedt uitkomst. Wij slapen fijn.
21 nov 2023

2-persoons matras op maat te personaliseren

Wij hebben voor de M lijn gekozen, en slapen er nu ruim een maand op. Vanwege schouderproblemen wilde ik een zachter matras, en mijn partner wilde een hard matras houden. Daarom voor Ubed gekozen, omdat je een 2-pers matras kan personaliseren naar eigen hardheid. Wij zijn hartstikke tevreden. Het zachte matras geeft voldoende stevigheid, maar is echt zoveel vriendelijker voor mijn lijf.
23 aug 2023
Ik word snachts niet meer wakker door Ubed. Door dat ik nogal veel beweeg in mijn slaap had ik voorheen nog al last van bepaalde plekken als verkeerd lag. Met Ubed heb ik daar totaal geen last meer van, waardoor ik snachts niet meer wakker word. Ik voel me daardoor veel uitgeruste. Daarnaast is het matras heerlijk koel, ook met deze warme zomer dagen.
27 jun 2023

Heerlijk doorslapen en geen pijnlijke schouder meer.

We moesten er even (een paar dagen) aan wennen, zoals vooraf aangegeven, maar nu slapen we allebei heerlijk op het matras van Ubed. Mijn man slaapt langer door. En ik zelf werd vroeger vaak met een pijnlijke schouder (waarop ik sliep) wakker. Sinds ik op het matras van Ubed slaap heb ik daar helemaal geen last meer van! Een echte aanrader dus!

Top top top

Wat een geweldig bed is dit! Wij hebben hem nu 2 maanden en het is elke avond weer heerlijk om erin te gaan liggen. Wij zijn voor de extra stevig gegaan wat de eerste paar dagen een beetje wennen was, we hadden een stuk zachter matras hiervoor. Maar nu merk ik dat het zoveel meer support geeft voor je rug. Gewoon: top top top!

Ubed-matras: we hebben goed gekozen !

Voor een nieuwe matras wilden wij een “bewuste keuze” maken, en lazen over de duurzame matrassen van Ubed. Hele fijne, persoonlijke benadering, inspirerende en innovatieve ondernemingszin, en gewoon een goed concept en matras voor een prijs die het waard is. We zijn erg enthousiast over de matras (M-100).
1 aug 2023
We slapen nu een aantal maanden op onze nieuwe matrassen en we zijn er zeer tevreden over .De bezorging was ook heel fijn . De bezorger hielp zelfs bij het uit pakken en het plaatsen van de matrassen op ons bed. Ik kan niet anders dan heel tevreden zijn over onze aankoop.
1 nov 2023

Slapen op een wolkje!

Top service, leuk bedrijf, en hemels matras! In tijden niet zo lekker geslapen. Heerlijk ademend en precies de juiste temperatuur. Voorheen veel last gehad van het te warm hebben ‘s nachts, maar dat is door UBED nu verleden tijd! Dankjulliewel voor jullie topbedrijf!
10 nov 2023

“Eerst slapen en dan geloven”

We kochten 2 verschillende matrassen. Een harde en een zachtere uitvoering. We hadden zoiets van, “eerst slapen en dan geloven” Het overtreft onze verwachtingen, het is dringen wie er het eerste in ligt. Het zijn super matrassen!
10 nov 2023
We hebben het bed gekozen om zijn ventilerende eigenschappen en daarin zijn we niet teleurgesteld. Nachtelijk zweten is echt voorbij en we slapen beiden nu fijn. Vriendelijke en nette bezorging.
26 sep 2023

Heerlijk slapen!

Een hele andere ervaring dan een traditioneel matras vanwege de warmteregulering. Daarnaast is het voor eens heel belangrijk dat het matras duurzaam is ontwikkeld en 100% recyclebaar is.
22 sep 2023

Prima aankoop

We zijn leuk geholpen en kregen een goede uitleg. Fijn dat we de verschillende hardheden konden proberen. Ook de bezorging ging netjes. De matrassen bevallen uitstekend!
1 aug 2023

Vriendelijk en kundig in het gesprek.

Vriendelijk en kundig in het gesprek. Betrouwbaar in de levering. Goed slapen op het op lichaamsgewicht aangepaste matras.
Ligt heerlijk, geen pijnlijke gewrichten en we slapen daardoor langer! -:)
Heerlijk matras. Daarnaast ook topservice. Zeker aan te raden.
Eindelijk een fijn en goed matras
Nette en snelle service.
Antwoord van Ubed
20 jun 2023
Bedankt voor je review Max, slaap lekker!