Vabottischoenen.nl

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.224 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

Prima pasvorm, snelle verzending
snelle levering
IS
Iris S.
Oostrum
Goede prijs voor mooie schoenen

Vriendelijke ontvangst en goed advies

Vriendelijke ontvangst, goed advies.
Prima webshop snelle service
prima aankoop
goede informatie ben zeer tevreden

Alles perfect!

De snelheid van levering, het mooie, gigantische aanbod, gebruiksvriendelijke website!
Schoenen via webwinkel besteld. Keurige communicatie en levering volgens afspraak. Top.
Slippers waren te klei teruggestuurd kreeg heel snel de andere maat
Snel geleverd
Snelle levering, uitstekende kwaliteit
GK
Gijs K.
Eindhoven
Naar lang wachten op de korting. Toch nog een snelle levering
Prima.
Scherpe prijs en snel geleverd. Helaas zaten de sandalen niet helemaal optimaal daarom jammer genoeg geretourneerd.
HX
Hans X.