Vabottischoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Vabottischoenen.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.289 beoordelingen in totaal

12 okt 2023
Ik ga altijd naar Breda. Andere naam, dezelfde mensen. Ze helpen me altijd erg goed en heel gemeend vriendelijk. Paul Green is mijn favoriete merk. Een paar jaar geleden heb ik letterlijk 😄 ‘n uitstap gemaakt naar stoere Zinda laarsjes. Ze zijn mooi gemaakt en ook súper van kwaliteit. Daar heb ik nu al 3 jaar plezier van. Wel prijzig maar dan koop ik liever minder. Niet zo leuk misschien voor de winkel -maar deze beoordeling dan weer wel. 🙂🙃🙂

29 aug 2023
na het afstruinen van het web naar een winkel die mijn gewenste maat nog had voor het enige gewenste paar schoenen, kwam ik bij Vabottischoenen.nl terecht waar alles gesmeerd leek te lopen .. met al in mij achterhoofd dat het een wonder zou zijn als na de confirmatie en betaling daadwerkelijk de (zeer) gewenste schoenen in mijn maat zouden worden toegestuurd. Helaas kreeg ik (bijna uiteraard) de mail met ´sorry, we hebben de maat niet meer en niet meer bij te bestellen`. Ja koekkoek, daarom kwam ik bij deze winkel terecht, die wél de juiste maat nog op voorraad had ... niet dus ! Zeer jammer, heb verdomme je aanbod-voorraad op orde en probeer niet iets anders aan te smeren na betaling ! Retourbetaling ging verder vlot.

Beoordelingen voor Vabottischoenen.nl

27 jun 2024
overzichtelijk site en snelle levering. Beter kan de mailbevestiging...die kwam (te) laat binnen
Veel keus in comfort schoenen, bestellen ging erg makkelijk en snel!
1 jul 2024
Leuke aanbieding snelle levering, ze zitten heerlijk.
28 jun 2024
Snelle service en professionele aanpak. Zeer tevreden
AM
1 jul 2024

Ruime keus en grote maten

Mooie schoenen, ruime keus!
4 jul 2024
Top bedrijf, een aanrader.

tevreden

keurig en op tijd bezorgd
26 jun 2024
24 jun 2024
21 jun 2024
OB
30 mei 2024
Snelle verzending. Ik heb al heel veel Panama Jack sandalen Julia versleten. Nu een ander model besteld. Helaas was dit model wat krapper. Na retourneren stond het bedrag binnen een paar dagen op m’n rekening. Prima geregeld.
9 jun 2024

Vaste klant

Snelle bezorging, goede kwaliteit schoenen. Nu al meerdere keren via Vabotti besteld en ga dat in de toekomst zeker blijven doen
30 mei 2024
Snel verzonden. Helaas paste het product niet. Retour snel verwerkt en geld teruggestort
CA
Catharina A.
Papendrecht
26 mei 2024
Duidelijke site. Netjes op de hoogte gehouden en binnen enkele dagen geleverd!
25 mei 2024
Mooi assortiment schoenen. Snelle verzending. Retourneren zonder gedoe.