frickin.nl

119 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden329 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
frickin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 nov 2023
Zoals op het website aangeven echte handschoenen van hoge kwaliteit. Bestelling was binnen 2 dagen binnen en goed verpakt en een smalle doosje waardoor je pakket makkelijk door het brievenbus past, ideaal als je niet thuis bent en je het vervelend vind als je pakket bij de buren worden bezorgd. Had graag mischien wel een etui erbij willen hebben zodat het mooi bewaard kan blijven.

Ik kan mijn bestelling niet retour sturen omdat ze geen leveringsnummer kunnen vinden ???? Ik heb mijn bestelling al in huis ??? Hoezo niet vinden .

Beoordelingen voor frickin.nl

Eerste keer bestelde en erg blij mee. Juiste maat,super kwaliteit
Mooie handschoenen en vlotte snelle levering.
20 jan 2024

De handschoenen zijn okay, de service mag beter

De handschoenen zijn best goed, het ziet er prima uit qua style. Ze zijn redelijk warm maar niet overheerlijk warm. Vandaag met -1 buiten gelopen en hadden beiden nog wel iets koude vingers. Van hem zijn gevoerd met wol en die van mij met fleece. Beiden niet erg warm dus. Ik denk wel dat ze lang mee gaan, want de kwaliteit voelt goed. Vind het alleen niet erg klantvriendelijk dat de handschoenen die retour gingen het bedrag van 6,95 zelf moest betalen, terwijl ik 100 euro uitgaf aan 2 producten.
De snelle levering . Op de door gegeven tijd via brievenbus, je hoeft niet thuis te blijven.de handschoenen op juiste maat.

Très bonne

la livraison s'est bien passée. La qualité des gants pour hommes est très bonne!

Zeer snelle bezorging

De handschoenen waren de volgende dag al bezorgd. Echt fijn met dit koude weer!
Kocht de wanten als cadeau voor een vriendin met altijd koude handen…
JB
J B.
Texel
Zeer snel opgestuurd! Prachtige en perfect zittende handschoenen!
Correcte en snelle levering, kwaliteitsvolle handschoenen.
Bijzonder snelle levering, goed verpakt.
Mooie handschoenen
21 jan 2024
Goede kwaliteit
27 jan 2024
20 jan 2024
21 jan 2024

goede kwaliteit, wel verlate levering

Hele mooie kwaliteit voor een goede prijs. Er wordt echter gezegd dat het binnen 24 uur wordt geleverd als er voor 22:00 besteld wordt, dat is niet zo. Mijn pakket kwam 3 dagen na deze datum aan, dus kon ze niet meer meenemen op vakantie...

Blij met mijn aankopen

Heel blij met mijn dames handschoenen en wanten. Geen pijnlijke vingers meer van de kou, wanneer ik met de honden loop. Goed verpakt en snel bezorgd.

Prima kwaliteit, wel lange bezorgtijd

Mooie broek, prima kwaliteit alleen de bezorgtijd was iets langer dan gehoopt. Uiteindelijk 10 dagen
Goed verpakt en past door de brievenbus Goede kwaliteit leren handschoenen en mooi afgeprijsd! Top
MV
Miel v.
Valkenswaard
De zeer goede kwaliteit van mijn wanten, ik heb er voor mijn vrouwtje ook een paar besteld.