Urban Iki- Logo - Beoordelingen

Urban Iki

818 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.644 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 jul 2021
Urban Iki voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 jul 2023
De heldere uitleg over het zitje en een extra reminder dat ik een zitje ging bestellen zonder montageplaat. Dat was mij wel bekend, maar heel servicegericht om hier nog aandacht op te vestigen. Het zitje beviel mij en mijn zoontje erg goed, helaas is het zitje gisteren gestolen op het station. Domper na een leuke dag. Montageplaat zit nog wel op de fiets, vandaar deze bestelling. Hopelijk winnen we het zitje terug, dan is deze nare diefstal snel vergeten. :)

26 aug 2023
Past niet op een standaard Gazelle Ultimate C8+ HMB Belt herenfiets. Het vergrendel mechanisme komt in aanraking met de stang waardoor het niet past . Er moet een stuurpenverlenger gemonteerd worden om het passend te krijgen.
RL
R. L.
Noordenveld

Beoordelingen voor Urban Iki

21 mei 2023
Het kussentje kan losraken, de beugels zijn niet universeel
Antwoord van Urban Iki
5 jul 2023
Hoi Frank, bedankt voor je feedback. Het kussen hebben we vernieuwd en deze kunnen niet meer losraken. Betreft de beugel merkten we dat er teveel verschillende fietsen zijn met ieder hun eigen geometrie waardoor er geen universele oplossing was. Daarom hebben we besloten deze beugel eruit te laten, hierdoor is de kans aanzienlijk groter dat het zitje wel past op de fiets. Groetjes Elke
15 jun 2023
Nog niets ontvangen......
Antwoord van Urban Iki
5 jul 2023
Hoi Paul, bedankt voor feedback. Helaas was je pakket lang onderweg met Post NL en hebben we contact gehad en direct een nieuwe zending nagestuurd. Groetjes Elke