christineleduc.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

30 mei 2024
30 mei 2024
10 jun 2024
25 mei 2024
Twee badysuits besteld. Degene die goed was rook naar een andere dame bij het kruis. Gebeld en netjes geholpen. De bestelling gaat retour
27 mei 2024
Bedankt voor je bericht en je eerlijke feedback. Wat vervelend om te horen dat je zo’n ervaring hebt gehad! Gelukkig hebben we je goed kunnen helpen en is de retour in gang gezet. Het is voor ons heel belangrijk dat onze producten ongebruikt en in perfecte staat bij onze klanten aankomen. We doen er alles aan om te voorkomen dat dit soort situaties zich voordoen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet, Adriën
3 mei 2024
Mijn aankoop , de service , de snelle levering Gaan jullie zo door
3 mei 2024
Wow, bedankt voor je enthousiaste review! Super om te horen dat alles van je aankoop tot de snelle levering je zo goed is bevallen. We blijven zeker zo doorgaan, geen zorgen ;-) we schakelen nog lang niet terug! We kijken uit naar je volgende bezoek! Tot dan! Vriendelijke groet, Adriën
22 mei 2024
Kwaliteit producten en een snelle service 👍🏻
23 mei 2024
Super om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service! Dank je voor je positieve feedback. 👍🏻 Vriendelijke groet, Adriën
24 mei 2024
Mooi optijd geleverd en een goed product
15 mei 2024
Uitgebreid mooi assortiment !
30 apr 2024
Goed spul en snel geleverd
29 apr 2024
Goede en snelle service