christineleduc.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden133 beoordelingen in totaal

17 apr 2024
Snelle reactie/ verzending van Christine Le Duc. Mooie kwaliteit lingerie. Verbetering zou zijn het niet met PostNL te versturen aangezien die niet doet wat beloofd is waardoor het kado voor diegene door haarzelf opgehaald moest worden bij een PostNL punt maar in 1x toch een paar dagen geleverd werd

12 apr 2024
Zeer slechte kwaliteit, gelijk 🟰 n de prullenbak

Beoordelingen voor christineleduc.nl

24 apr 2024
5 mei 2024

Kwaliteit valt tegen

Kwaliteit van bestelde setjes valt tegen. Leuk voor het oog.
Antwoord van christineleduc.nl
6 mei 2024
Bedankt voor het delen van de ervaring! Wat jammer dat de setjes niet helemaal aan je verwachtingen voldeden, maar we waarderen je eerlijke feedback enorm! We doen ons best om kwaliteit en klanttevredenheid te waarborgen, en ik ben er zeker van dat we je de volgende keer weer positief kunnen verrassen. Onthoud dat als een setje toch niet is wat je wilt of zoekt, je het altijd mag retourneren. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten! Vriendelijke groet, Adriën
30 apr 2024
17 apr 2024
3 apr 2024

Snelle levering, mooie korting, kwalitatief goed product

In de avond besteld, volgende dag al binnen. Product gekocht met 30% korting. Daarnaast functioneert het product goed ;)
31 mrt 2024
Very fast and efficient delivery, clear navigation and explanations on the website. Would recommend wholeheardetly
28 mrt 2024
Bleek te kleine maat, retour gezonden en binnen twee dagen geld retour. Super snel !! Heel fijn 😁
26 mrt 2024

echt blij met mijn bestellingen

ik heb een aantal mooie bestellingen gedaan waar ik echt blij mee ben en het werd snel bezorgd.
14 apr 2024
Topkeuze, voor iedreen toegankelijk en leuk. Snelle en discrete levering
31 mrt 2024
Fijne klantenservice bij defect product. Vervanging snel geregeld!
15 apr 2024
Snelle en discrete levering van mijn bestelde artikelen.
3 apr 2024

precies

Het ging precies, zoals van tevoren beschreven
2 apr 2024
Goede en fijne spullen. Wel een beetje duur.
12 apr 2024
Neutrale verpakking. Fijne producten.
10 apr 2024
Altijd tevreden met wat ik besteld heb
2 apr 2024
Vlotte levering,en prima kwaliteit.
16 apr 2024
Snelle levering goede afhandeling
6 apr 2024
Vrouwtje geniet er enorm van..
31 mrt 2024
doen wat je beloofd hebt!!
22 apr 2024
Discreet, juist en snel