superfoodies.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

Producten zijn goed, alleen veel te duur. Ik probeer van alles (beauty, green, omega 3), maar merk weinig verschil (van beauty en green) en vind het erg vies smaken, zelfs wat chemisch. Misschien neemt m'n lichaam het niet goed op of ik gebruik het niet consequent, maar ik vind dat als het lichaam het nodig heeft, je het sowieso na een week moet merken. Dus die koop ik niet meer. Probeer nu de immunity. Dus ben benieuwd. Die krill olie zou kunnen werken, maar geen bloedtest voor gedaan. Al merkte ik dus niet veel verschil met gewone omega 3 als met deze omega 3 (op de prijs na). Ik vind die daily choco wel helemaal mijn favoriet, paar keer gehaald en nu weer! Ik word er rustig van en krijg hiervan geen maagzuur, rustiger voor de maag ☺️ (bij gewone cacao wel vaak last). Dus helemaal fan! Zodoende mijn (ongevraagde) mening 😜.

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Samen naar oplossing gezocht omdat ik een abonnement heb en toch graag boeken ontvang en verschillende bestellingen
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Eggie, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat we naar een juiste oplossing hebben kunnen komen!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste H, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Dominique, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
Snelle levering. Het zal fijn zijn als er een factuur wordt bij gestuurd of eventueel via de mail. Nu moet ik er steeds apart om vragen!!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je goede feedback. We gaan dit intern meenemen om te kijken of we dit kunnen veranderen voor de toekomst!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
Klantenservice fantastisch!! En producten zijn superrrrr!!! 🙏💖🔥
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Ragnhild, Bedankt voor je mooie review en bedankt dat je klant bij ons bent!
Ben een week aan het wachten voor de bestelling
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds op je pakketje aan het wachten bent. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we dit gaan oplossen. We horen graag van je terug.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Rieke, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
De medewerkers informeren mij over huidige aanbiedingen voordat ik een bestelling plaats bij hen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Sandra, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Wilma, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
De hele snelle service!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
JS
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Judith, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Luuk, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
Goede communicatie en de bestelling is goed aangekomen.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!
Gewoon blij mee
Antwoord van superfoodies.nl
Beste L, Bedankt voor de mooie review en 4 sterren beoordeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
Green juice en Luminous is voor mijn een stukje zelfliefde voor mijn lichaam en geest. Ik krijg er zo veel meer energie van en zelfliefde. Liefs Natasja
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Natasja, Bedankt voor de mooie review en 5 sterren beoordeling,. Wat fijn om te horen dat je meer zelfliefde en energie hebt!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Luc, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling!
PB
Petra van B.
Loon op zand
Antwoord van superfoodies.nl
Beste P, Bedankt voor de mooie 4 sterren beoordeling!