superfoodies.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

Producten zijn goed, alleen veel te duur. Ik probeer van alles (beauty, green, omega 3), maar merk weinig verschil (van beauty en green) en vind het erg vies smaken, zelfs wat chemisch. Misschien neemt m'n lichaam het niet goed op of ik gebruik het niet consequent, maar ik vind dat als het lichaam het nodig heeft, je het sowieso na een week moet merken. Dus die koop ik niet meer. Probeer nu de immunity. Dus ben benieuwd. Die krill olie zou kunnen werken, maar geen bloedtest voor gedaan. Al merkte ik dus niet veel verschil met gewone omega 3 als met deze omega 3 (op de prijs na). Ik vind die daily choco wel helemaal mijn favoriet, paar keer gehaald en nu weer! Ik word er rustig van en krijg hiervan geen maagzuur, rustiger voor de maag ☺️ (bij gewone cacao wel vaak last). Dus helemaal fan! Zodoende mijn (ongevraagde) mening 😜.

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Ben een week aan het wachten voor de bestelling
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je nog steeds op je pakketje aan het wachten bent. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we dit gaan oplossen. We horen graag van je terug.
Produkten niet ontvangen . En op mijn vraag hierover krijg ik een antwoord over een heel ander produkt. Ze lezen de mail niet eens . Dit was een order van 193,18
Antwoord van superfoodies.nl
Beste T, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. We hebben je dan ook een persoonlijke mail gestuurd om dit uit te leggen. We horen graag van je terug.
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen en als ik het nog ontvang ga ik het terug sturen, duurt erg lang
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Marion, Bedankt voor je review. Wij hebben hier al persoonlijk contact over en ben blij dat we dit hebben kunnen oplossen.
28 jan 2024

Superfoodies.nl vind ik niet transparant en betrouwbaar

Veel spullen die ik bestel vind ik totaal niet lekker en van bijvoorbeeld de upgradet protein wordt ik niet lekker van (buikkrampen en diarree) Als ik daar meerdere keren over bel en mail om te vragen waar dat aan kan liggen krijg ik te horen dat ik daar een arts daar over moet benaderen?? Erg jammer want ik moet deze prijzige spullen weg gooien omdat niemand anders dit wel lekker vind. Helaas worden mijn vorige negatieve reviews niet vermeld en vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar. Echt een teleurstelling en zonde van mijn geld.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je reviews. We vinden het onwijs vervelend om te horen dat je onze service zo ervaart. Dat is natuurlijk niet onze intentie. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd omdat we dit graag met je willen oplossen. We horen graag van je terug!
14 jan 2024

Teleurgesteld in de naturel protein poeder

Ik vind het jammer dat ik dit moet vertellen maar de smaak is zeer onaangenaam, de geur zorgt ervoor dat het niet word gebruikt wat niet de bedoeling kan zijn. Het mondgevoel is stroef en de korrels die voelen als gips lossen niet op in water en melk. Wel een mooie verpakking
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Sterre, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de smaak zo tegen valt. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd zodat we kunnen kijken naar een goede oplossing. We horen graag van je terug.
28 jan 2024

Meerdere negatieve reviews worden niet geplaatst (??)

Meerdere negatieve reviews van mij worden niet geplaatst. Ik vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je reviews. Wat vervelend om te horen dat je negatieve review niet geplaatst wordt. We willen je dan ook graag helpen met een goede oplossing. we hebben je een persoonlijk bericht gestuurd en we horen graag van je terug :)
28 jan 2024
Meerdere negatieve reviews worden niet geplaatst. Ik vind Superfoodies.nl daarom niet transparant en betrouwbaar.
29 mei 2023

geld terug

Hallo, Ik wil mijn geld terug (de helft iig) want dit is niet de echte seamoss Ik heb onderzoek gepleegd en er is dus echte en fake seamoss. Je kan zeggen maar je hebt verschillende seamoss, ja maar er is wel een wezenlijk verschil. Ik weet niet of jullie daar van bewust zijn maar dit is echt fake. Deze worden niet in de oceaan gemaakt, maar kunstmatig gekweekt. en bevat dan ook niet de mineralen en vitaminen van de zee. Echte seamoss is fijner van structuur en vaak niet 1 kleur en zwelt later pas op. Jullie seamoss is al dik van zichzelf. Ik ga het verder niet gebruiken, ook al heb ik allemaal pasta gemaakt en ingevroren. Ik zou graag mijn geld terugwillen. Groet, Suzette Huwae
1 jun 2023
Beste Suzette, Bedankt voor je berichtje. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd met uitleg over de Sea Moss en om te kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. We vinden het onwijs vervelend voor je . We horden dan ook graag van je terug
Jullie zouden kunnen veranderen van vervoerder. Mijn pakket is op een heel ander afhaalpunt bezorgt dan was afgesproken. Post nl is een grote rotzooi. Net een uur aan de telefoon gezeten om het op te lossen. Dat kan dus niet. Het blijft waar het is. Dus zal het binnenkort bij jullie terug komen neem ik aan.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend om te horen dat het niet goed is gegaan met bezorgen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd.

Onbetrouwbare levering

Heb inmiddels 3x besteld bij Superfoodies 2x is de bestelling niet aangekomen en kost het heel veel moeite om contact te krijgen met deze firma. Een mailtje dat ze de verzender zouden mailen, daarna niets meer vernomen. Ik ga een ander bedrijf zoeken waar ik mijn producten kan bestellen
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Jan, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend dat je pakketjes niet aankomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder. Ik zie dan ook dat we hier persoonlijk contact over hebben gehad en er een nieuw pakketje naar je onderweg is!
27 jul 2023
Geef duidelijk op site aan dat een product na een week over de houdbaarheid is. Jammer ik zit nu met 1,5 liter mct olie die over week verloopt
1 aug 2023
Beste Willeke, Bedankt voor je review en feedback. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd met uitleg en om te kijken naar een goede oplossing. We horen graag van je terug.
27 jun 2023
De pakket is op 26 juni door GLS afgelevered naar een 'none signature delivery'. Ik heb mijn pakket niet ontvangen.
29 jun 2023
Beste Linda, Bedankt voor je review. We zijn druk bezig om te kijken waar je pakketje is. En gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je jou producten krijgt! We houden contact via de mail.
31 mei 2023
Moss stonk echt naar het plastic verpakking. Heb meerdere mensen laten ruiken maar het lag niet aan mij gelukkig.
1 jun 2023
Beste Quincy, Bedankt voor je feedback. We hebben je een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. We horen dan ook graag van je terug
Ik heb het al eerder verteld, vind het niet lekker en je hebt zoveel andere producten nodig. Zonde van het geld
8 aug 2023
Beste E, Bedankt voor je review. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. We horen graag van je terug.
JS
Jose S.
Den haag
9 nov 2023
Ik kan er niets over zeggen mijn pakket is tot heden niet geleverd. Er wordt uitgezocht waar het probleem zit.
9 nov 2023
Beste Jose, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketje nog niet bezorgd is. Ik zie dat we hier persoonlijk contact over hebben en we een nieuw pakketje jou kant op hebben gestuurd. We horen graag nog even van je terug.
1 jul 2023
Wordt er dood ziek van , qls je ergens product koopt ze je mening willen hebben
4 jul 2023
Beste Natasja, Bedankt voor je review. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om te kijken wat we voor je kunnen doen. We horen graag van je terug.
geen maatlepels in geen van de 3 soorten maatlepels, dus absoluut niet werkbaar zo echt jammer
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Antoinette, Bedankt voor je review. Helaas hebben we inderdaad geen maatscheplepeltjes in de GJ, Luminous en Immunity zitten. Excuses voor het ongemak! Je kunt het poeder dan ook afmeten met een theelepel. 1 theelepel staat gelijk aan 5 gram. We nemen je feedback wel serieus en nemen dit intern mee om onze producten te verbeteren voor de toekomst.
LV
Lea V.
Neerpelt
24 okt 2023
Heb mijn bestelling tot op heden nog steeds niet ontvangen!! Zeer ontevreden klant!
24 okt 2023
Beste Lea, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat we hier ook al persoonlijk contact over hebben om dit op te lossen. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je je pakketje gaat ontvangen!
18 nov 2023
Ik weet niet wat er aan de hand is maar heb nog niets ontvangen van DPD.
23 nov 2023
Beste Sandra, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat we hier ook persoonlijk contact over hebben. We gaan er hoe dan ook voor zorgen dat je je pakketje gaat ontvangen!
14 nov 2023
Besteld, maar nog niet afgeleverd. Teleurgesteld dus!
16 nov 2023
Beste Luuk, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we je kunnen helpen.