superfoodies.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

Producten zijn goed, alleen veel te duur. Ik probeer van alles (beauty, green, omega 3), maar merk weinig verschil (van beauty en green) en vind het erg vies smaken, zelfs wat chemisch. Misschien neemt m'n lichaam het niet goed op of ik gebruik het niet consequent, maar ik vind dat als het lichaam het nodig heeft, je het sowieso na een week moet merken. Dus die koop ik niet meer. Probeer nu de immunity. Dus ben benieuwd. Die krill olie zou kunnen werken, maar geen bloedtest voor gedaan. Al merkte ik dus niet veel verschil met gewone omega 3 als met deze omega 3 (op de prijs na). Ik vind die daily choco wel helemaal mijn favoriet, paar keer gehaald en nu weer! Ik word er rustig van en krijg hiervan geen maagzuur, rustiger voor de maag ☺️ (bij gewone cacao wel vaak last). Dus helemaal fan! Zodoende mijn (ongevraagde) mening 😜.

Beoordelingen voor superfoodies.nl

Nemen de telefoon niet op en reageren niet op vtaag via e mail Geen contact gekregen
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Mieke, Bedankt voor je review. Onze excuses dat we de afgelopen week niet snel waren met beantwoorden. Het is onwijs druk. Neemt niet weg dat we je met alle liefde helpen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd en horen graag van je terug.
MH
Miranda H.
Den Haag
Aanbieding met allemaal extra e-books, maar na betaling geen duidelijke info over waar alle e-books te vinden. Eén lijst met alle linkjes onder elkaar zou fijn zijn, in de volgorde van de aanbieding/reclame mail. Link gekregen om in te loggen op online omgeving maar ook daar was het zoeken naar de linkjes. Ze staan overal verspreid, als je op downloads klinkt zag ik er maar 3 van de 6 of 7 staan. Zoeken, zoeken… Zeer onduidelijk en volgens mij heel gemakkelijk op te lossen. Een jaar geleden was dat ook al zo met een andere aanbieding dus er is in die tijd helaas niets verbeterd.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste M, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet alles online kan vinden. We hebben je dan ook een persoonlijk mailtje gestuurd met uitleg erbij en hoe we dit voor je kunnen oplossen. We horen dan ook graag van je terug.
6 jan 2024

De ene 'vergissing' na de andere

Misschn kan dit sterrenaantal nog vermeerderen, want de dienstverlening is nog niet afgelopen. Ik wacht nog op antwoorden op mijn laatste mail. Tot nu toe liep het ene na het andere mis en tot overmaat van ramp ontving ik op 4 januari 2024 een kortingsbon die tot einde 2023 geldig is en krijg ik een mooie (soort van) journaling-agenda toegestuurd van 2023. Benieuwd hoe ze dit gaan rechtzetten.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Els, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat er zo veel mis is gegaan met je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd om dit voor je op te lossen. We horen graag van je terug.
6 jun 2023
Ik heb contact met hen opgenomen en ze hebben me vriendelijk te woord gestaan. Helaas blijft de kwaliteit van het product hetzelfde en hebben ze de informatie over hun sea moss nog steeds niet bijgewerkt op hun website. Het lijkt erop dat ze weinig doen met feedback. Hoewel ik positief ben over hun klantenservice, ben ik teleurgesteld dat er weinig verbetering is in de productkwaliteit en de communicatie naar de klanten toe.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je feedback. We hebben je dan ook een persoonlijk berichtje gestuurd omtrent je feedback. Hier zijn we natuurlijk hartstikke blij mee. We horen dan ook graag van je terug zodat we kunnen kijken voor een goede oplossing.
zorgen dat het pakket niet savonds om half bezorgd word ik ben 83 en ziek doe om half 11 niet meer open.Moet het pakket no steeds ontvangen .vanavond komen ze weer om half 11 kan niet open doen Hoe krijg ik mijn pakket ??
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje. Wat onwijs vervelend om te horen dat je pakketje zo laat wordt bezorgd. We hebben hier dan ook gelijk een melding van gemaakt bij de vervoerder met het verzoek dat ze je pakketje gaan bezorgen! We hopen dan ook dat je deze alsnog in goede orde mag gaan ontvangen!
26 nov 2023
Ik heb 20 zakjes maaltijd voeding (curry en tomaat) gekocht. Heb ze beiden gebruikt, alleen door water toe te voegen. Wij vonden ze niet lekker smaken. Hopelijk wel als we groenten toevoegen.
31 dec 2023
Ik er ontbreekt een product in mijn bestelling. Ik heb het al gemeld. Het zou met de andere producten niet eens in 1 doos passen waar het in zat.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat niet alles is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben hier dan ook al persoonlijk contact over om het op te lossen. We horen graag van je terug.
MS
marise s.
vlissingen
17 dec 2023

actie niet leverbaar

Was een leuke actie, met gratis warmhoudbeker. Helaas was deze niet meer leverbaar.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wij vinden het ook onwijs jammer dat de actie zo snel is gegaan. We hebben je hier dan ook persoonlijk een bericht over gestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak.