superfoodies.nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2020
superfoodies.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Super snelle levering! Mis alleen een maatschepje bij de (collageen)poeder. Zou handiger zijn om een maatschepje in de bus erbij te hebben met een afstrijkhoekje. (Zoals bij baby melkpoeder verpakkingen) Wat misschien anders kan: Op website is er in het menu heel goed te overzien welke producten je kan nemen bij het thema/gezondheidsdoel: dus voor hormoonbalans, opbouw spieren, geestelijke balans maar ook bijv nachtrust. Alleen per thema is weer een heleboel verschillende producten waaruit je kunt gebruiken. In dat overzicht zou ik de korte gebruiksaanwijzing of gezondheidsdoel per product willen lezen, voor het gemak om makkelijker te kunnen kiezen. Nu moet je namelijk elk product individueel aanklikken om te lezen wat het doet.

Producten zijn goed, alleen veel te duur. Ik probeer van alles (beauty, green, omega 3), maar merk weinig verschil (van beauty en green) en vind het erg vies smaken, zelfs wat chemisch. Misschien neemt m'n lichaam het niet goed op of ik gebruik het niet consequent, maar ik vind dat als het lichaam het nodig heeft, je het sowieso na een week moet merken. Dus die koop ik niet meer. Probeer nu de immunity. Dus ben benieuwd. Die krill olie zou kunnen werken, maar geen bloedtest voor gedaan. Al merkte ik dus niet veel verschil met gewone omega 3 als met deze omega 3 (op de prijs na). Ik vind die daily choco wel helemaal mijn favoriet, paar keer gehaald en nu weer! Ik word er rustig van en krijg hiervan geen maagzuur, rustiger voor de maag ☺️ (bij gewone cacao wel vaak last). Dus helemaal fan! Zodoende mijn (ongevraagde) mening 😜.

Beoordelingen voor superfoodies.nl

13 jan 2024

Levering pakketje

Er wordt extra gevraagd waar het pakketje neergezet kan worden bij afwezigheid. Ik heb aangegeven op het muurtje naast mijn voordeur. Waar zet de leveracier het neer: op de bank die in de hal staat, waar iedereen langs komt en bij kan.......
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Marja, Bedankt voor review. Wat vervelend om te horen dat de bezorger je pakket ergens anders heeft neergezet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je uitgebreide review. Wat vervelend om te horen dat je geen verschil merkt bij het gebruik van supplementen. We hebben je dan ook een persoonlijk bericht gestuurd zodat we met je mee kunnen kijken en of we je hier bij kunnen helpen. We horen graag van je terug.
23 mei 2023
Product is prima maar de verzending / bezorging is erg slecht. Beloftes hierover worden niet na gekomen. Voor 21 uur besteld volgende dag in huis…. Wat blijkt: vrijdag om 19.00 uur besteld, dinsdag in huis. Het was direct al duidelijk dat de bezorging op maandag zou zijn ipv zaterdag en daarna nog een dag vertraging door gegeven door GLS. Het bezorgen was nog slechter, het pakketje stond bij de voordeur heel goed zichtbaar voor iedereen die voor bij kwam.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste A, Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend! Ik ben blij dat we dit goed hebben kunnen oplossen nu samen :)
4 sep 2023

Web chat blijft helaas onbeantwoord

Levering en product zijn goed. Helaas geen antwoord gekregen op de vraag die ik stelde via de web chat. Ik kan nergens vinden hoe lang de bruine rijst eiwitpoeder houdbaar is. Ik kocht namelijk de set van 4 smaken en zou ze graag door elkaar heen gebruiken ipv eerst 1 smaak helemaal op te gebruiken. Wil echter niet dat het bederft…
12 sep 2023
Beste Ellis, Bedankt voor je review. Onze excuses dat we niet eerder op de live chat hebben kunnen reageren. Het is onwijs druk. We hebben je dan ook even een persoonlijk mailtje gestuurd met alle THT data's. We hopen dan ook dat we daarmee je vraag hebben kunnen beantwoorden.
26 sep 2023

Daily cacao is prima, maaltijd niet

Daily cacao is prima, de maaltijdzakjes voor mild curry vind ik teveel naar kokos smaken en daar werd ik misselijk van. Ook is de substantie erg dun, als een soort bouillon dus 340 ml water is teveel. Of doe ik iets verkeerd? Ik heb nog een zakje curry, maar die hoef ik niet meer. Hopelijk is de creamy greens and tomato beter.
27 sep 2023
Beste Fleur, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat het ml water 200 ml moet zijn. Excuses voor het ongemak. Het klopt wel dat het meer een gebonden soep is. Ik hoop dan ook dat het je zo beter bevalt. dat horen we natuurlijk graag!
25 aug 2023

Matig

De smaak creamy greens and tomato is niet echt lekker en onvoelde gekruid. De mild indian coconut curry was al beter maar miste ook kruiden. Beetje slappe smaak. Als het gaat om de smaak ben ik blij dat ik "maar" de helft hoefde te betalen. Verder goede verpakking en heldere instructies.
19 nov 2023

Ingewikkelde website.

Website niet altijd duidelijk over producten. Kost moeite om te vinden. Aanbiedingen met overbodige producten. Producten niet normaal met korting te bestellen. Steeds weer een verassing of bij bestellen kortingen toevoegen gelukt is.
23 nov 2023
Beste Patty, Bedankt voor je review en feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal uit de website komt. Mocht je iets niet kunnen vinden mag je ons ook altijd bellen of mailen dan kunnen we je persoonlijk helpen bij het maken van je bestelling.
Meestal snelle reactie. Soms blijft er iets hangen maar dat is meestal de schuld van de klant. Goede producten.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je mooie review. Helaas duurt het soms wat langer voor reactie. Het is onwijs druk en doen ons best alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden!
3 dec 2023
Verrast door 2e boek erbij Minder leuk bezorging via GLS, ik moest nu gaan zoeken waar het pakket bezorgd was.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de berging niet fijn ging. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we zullen hier ook een melding van maken bij GLS. We zijn wel blij dat je je pakketje alsnog ontvangen hebt en de cadeautjes goed bevallen!

Whatsapp

Heb Whatsapp geschreven en geen antwoord gekregen!
19 sep 2023
Beste Peter, Bedankt voor je review. Onze excuses dat we nog niet op Whatsapp hebben kunnen reageren. Het is onwijs druk, maar we doen ons best je zo snel mogelijk te helpen!
Een artikel ontbreekt bij de levering.
Antwoord van superfoodies.nl
Beste M, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een product mist bij je bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben je hier dan ook een persoonlijk bericht over gestuurd en het missende product gaat jou kant opkomen!
26 jul 2023
Niet op de afgesproken dag geleverd
1 aug 2023
Beste Addy, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je pakketje later is gekomen. Helaas zijn wij ook afhankelijk van de vervoerder. Gelukkig is je pakketje wel binnen gekomen!
Goed, maar zeer duur
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Johan,. Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je de producten goed vindt. Het is inderdaad een investering, maar wel eentje voor je gezondheid!
24 nov 2023
De service
Antwoord van superfoodies.nl
Beste Monique, Bedankt voor de mooie review en 3 sterren beoordeling!