Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
24 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Uit ervaring van eerdere aankopen wist ik al de kwaliteit van Baby's Only waanzinnig is, veel beter nog dan je op de foto's kunt beoordelen. Ook de cadeautjes die ik dit keer gekocht hebt zijn weer super mooi, dank jullie wel!
Heb op 04/03/2024 een bestelling geplaatst maar nog steeds niets ontvangen. Ook geen uitleg waarom.
Beoordeling melden
Antwoord van babysonly.nl
19 mrt 2024
Goedemorgen Henriette,
Dit is natuurlijk niet de bedoeling dat dit zo is gegaan. Als het goed is is er inmiddels contact geweest met onze klantenservice. Hierbij hebben zij het probleem onderzocht en is er helaas iets fout gegaan in het systeem waardoor de order niet goed is verwerkt. De order is inmiddels als het goed is binnengekomen, dus we hopen dat u alsnog zal gaan genieten van de producten.
Nogmaals ons excuus.
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Helaas viel er al bijna gelijk een knoop af
Beoordeling melden
Antwoord van babysonly.nl
19 mrt 2024
Beste Bo,
Dank voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het jammer om te horen dat een van de knopen van uw product van Baby's Only is afgevallen Dit is niet de kwaliteit waar we voor staan en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Ons team neemt de kwaliteit van onze producten zeer serieus en we willen graag meer informatie verzamelen om dit in de toekomst te voorkomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mailtje naar onze klantenservice te sturen? Zij kunnen u dan verder helpen met een gepaste oplossing.
29 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Jullie service was top, maar heb men pakje nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van babysonly.nl
30 jan 2024
Hey Charlotte, wat vervelend om te horen dat jij jouw pakket nog steeds niet hebt ontvangen. Dat is zeker niet hoe het hoort. We hebben een onderzoek gestart bij de pakketdienst en nemen contact op via de mail voor een gepaste oplossing! Nogmaals ons excuus.
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn pakket is na een week nog niet gekeverd
Mijn pakket is na een week nog niet geleverd. Dit is mijn eerste keer dat ik bestel bij deze website. Na contact op te nemen krijg ik te horen dat het probleem bij DPD ligt, waar ik alle begrip voor heb. Anderzijds wordt de verantwoordelijk afgeschoven en krijg ik als feedback dat mijn pakket vermoedelijk nog wel zal worden geleverd. Niet echt het antwoord waarop ik hoopte, er wordt ook geen juiste oplossing geboden. Ik moet over 2 weken bevallen en zou graag mijn hoes van de maxi cosi ontvangen voor ik beval.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.