soundimports.eu/nl- Logo - Beoordelingen

soundimports.eu/nl

545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.063 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2020
soundimports.eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Product werd zeer snel geleverd!!! Belangrijker is dat het product werkelijk "heel erg goed is"!!!!! Tevens zeer gemakkelijk te doorgronden in in het gebruik, maker levert ook nog eens frequent firmware updates/upgrades aan en komt hiermee zijn woorden omtrent dit product dus ook echt na!!! Ik denk wel dat het product nog betere muzikale prestaties zou kunnen leveren als er een betere 5V voeding zou worden meegeleverd!!!!! Ben er zeker van overtuigt dat je voor dit geld momenteel geen betere vergelijkbare unit zou junnen kopen, laat staan met de geboden zeer uitgebreide aansluit en gebruiks mogelijkheden!!! Van harte aanbevolen!!!!!

20 okt 2023
Delivery and service was quick. But packaging was not great for delivering a high end driver via standard post. On another day the driver would have been damaged in shipping with that packaging. I was lucky nothing was damaged.

Beoordelingen voor soundimports.eu/nl

14 apr 2024
14 apr 2024
13 apr 2024
AV
A. v.
Maarssen
Klantenservice een mail gestuurd met een voorraad vraag. Nooit antwoord gekregen. Uiteindelijk toch besteld en dat ging goed.
Antwoord van soundimports.eu/nl
Bedankt voor uw review. Normaliter reageren we op werkdagen altijd binnen 24u op aanvragen. Helaas hebben we die van u niet ontvangen, wellicht door een fout bij een mailserver. Wel zijn we blij om te horen dat uw bestelling in goede orde is ontvangen. ^Koen - SoundImports
Antwoord van soundimports.eu/nl
Bedankt voor uw 3-ster review. In ons systeem kan ik zien dat u gekozen heeft voor 'afhalen bij SoundImports'. Er is contact met u geweest en we hebben het artikel alsnog (kosteloos) naar u opgestuurd. Deze moet ondertussen bij u afgeleverd zijn. ^Koen - SoundImports

Survival of the fittest

Het prutsen met audio en luidsprekers is iets wat ik al ongeveer 40 jaar doe. Een leverancier die een breed pakket kan aanbieden is goud waard. Vooral wanneer het meeste op voorraad is en snel geleverd kan worden. Mocht je iets speciaals willen, ik had laatst de JA8008 gemaakt door Seas nodig, dan is 1 telefoontje genoeg. De Nederlandse markt is klein en daardoor lastig. Er zijn door de jaren veel startups geweest die allemaal ten onder zijn gegaan. Jullie doen veel goed, ga niet te ver en blijf overeind...
De snelheid waarmee de bestelde subwoofer speaker in huis was. Mijn oude speaker was inmiddels 20 jaar oud en de rubber ophanging begon scheuren te vertonen en begon daardoor ook te lekken. Ik heb nu tenminste weer een punchy bas.
BD
Bas d.
Maastricht

Top assortiment, super service.

Top assortiment, duidelijke informatie bij de producten en het was echt super snel geleverd. Zeer tevreden, echt een aanrader.
23 mrt 2024

Veel bezorg opties.

Sound Imports biedt veel bezorg/aflevermethoden, wat ik prettig vond. Voor de rest kwam er uit de doos wat ik besteld had.
Goede kwaliteit van de speaker .kosten de helft van de orginele speaker voor in de camper