limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
limango.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij limango.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 sep. 2022
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor limango.nl

827 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Geachte medewerker, Ik wil graag mededelen wat mij in het bijzonder beviel. Wat mij beviel was de vriendelijke reactie op mijn ziek-zijn. Op het snelle reageren. En dat meerdere malen. Daarnaast de vriendelijkheid van Wilma! Wat mij betreft per direct salarisverhoging want haar adequaat en snel handelen zorgt ervoor dat ik als klant blijf. En de dag daarna nog een grotere bestelling heb geplaatst. Vanwege het vertrouwen. Helaas geen achternaam van Wilma, maar dat kunnen jullie vast achterhalen. En het hoeft niet bij een compliment of een taart te blijven. Goed personeel mag worden gewaardeerd! Hartelijke groet, Moon Bear Snijder

10 okt. 2022
De kleding die niet in actie gekocht worden komen steeds slechter bij de klant aan. Verscheurde zakje, haar aan de kleding. Op de vorige bestelling zat veel rode haar en katten haar. Ik heb geen rode haar:( Als je iets van fabrikaat koopt in de actie komt wel netjes. Voor dezelfde prijs in de winkel ziet er armoedig uit. Het is triest. Je kan heel pakket naar leger des hels brengen. Al hoewel daar stuur ik ook de kleding gewassen en netjes. Zo was het nooit eerder geweest. Het is geleidelijk verslechtert. Punt 2: Kleding voor gedeelte verzekeren is ook zo iets. Ik heb ook een sieraden winkel. Als ik iets stuur en dat komt niet aan, dan is mijn verantwoordelijk.That geldt voor hun ook. Ik denk dat deze bedrijf leuk begonnen was maar is zijn eigen visie kwijt geraakt. Ze moeten bij mensen niet doen wat ze zelf ook niet leuk vinden. Vinden ze leuk als ze 69 euro voor een broek betalen en deze gepild en half gescheurd uit de zakje bij ze aankomt? Heel erg teleurgesteld in deze bedrijf. Ik denk eigelijk hebben ze 1 ster verdient.

Beoordelingen voor limango.nl

wat vaker acties voor vaste klanten die vaker bestellen. Kortingcheque of extra korting.

van B A.

Retouren worden goed in ontvangst genomen
als het artikel niet bevalt kan je het toch nog terug sturen

De mooie aanbiedingen zijn top. Wat minder is dat de levertijd vaak lang is.
1 dag geleden
1 dag geleden
Prima aanbiedingen. Leveringen kloppen
Jas besteld, heb ik de verkeerde ontvangen, was heel lelijk verpakt ook nog. De jas die ik wilde is nu uitverkocht. Das balen.

Mooie produkten en goede prijzen. Heel fijn dat je altijd kunt overleggen met een probleem.

Snelle bestelling, levering en in goed staat aangeboden