limango.nl- Logo - Beoordelingen

limango.nl

1.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.218 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2022
limango.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestellingen worden traditiegetrouw keurig verpakt en de status verzending is via Track&Trace nr. te volgen. Complimenten voor Wilma, Klantenservice: ze had me uitgelegd, dat je winkelmandje na 0,5 uur inactiviteit automatisch wordt geleegd, zodat andere klanten ook tot aankoop kunnen overgaan van de laatste artikelen. Ik was tussen het online shoppen door verrast met een ovenschotel diner van m'n dochter en de Pip Studio rolkussens waren opeens niet meer verkrijgbaar. Gelukkig kon ik een paar dagen later de beoogde sierkussen, washandjes en baddoek in groene kleur opnieuw bestellen. Bij m'n eerste bestelling 2 dagen eerder, had ik een prachtige set blauwe washandjes, gastendoek, baddoek en hoeslaken gescoord! Ben sinds 4 jaar vaste klant bij Limango. In het verleden een G-star jumpsuit probleemloos geretourneerd. Heb niets te klagen!

Bestellingen worden niet gezamenlijk verzonden , dat kost extra verpakkingsmateriaal en extra vervoer wellicht kan daar verbetering in Heren Broek besteld in maat 30 , draag altijd maat 30 , deze is bizar wijd en daarnaast ook heel lang en zal dus retour moeten echter vind ik het belachelijk dan de retourkosten te moeten betalen. (Ik wacht nog steeds op de andere helft van de bestelling, zodat indien deze onverhoopt ook retour moet, dit samen kan.) De maatvoering klopt niet valt veels te groot uit , daar kan de consument niets aan doen maar die word wel met de retourkosten opgescheept. We waren erg enthousiast over limango , maar na aantal bestellingen met onjuiste maatvoeringen, te lang/wijd/of weinig foto’s of minder duidelijke foto’s van het artikel , waardoor het tegenvalt en de retourkosten die voor jezelf zijn, zijn we iets minder enthousiast, het remt nu wel wat af te bestellen. Er zit veel verschil in de foto’s, bij het ene artikel word het van alle kanten belicht , bij de andere alleen een foto van afstand , of foto zonder pasmodel. Wellicht kan hierin verbeterd worden. Maar we zijn nog steeds enthousiast over het zeer uitgebreide aanbod op echt alle gebieden !

Beoordelingen voor limango.nl

Zet een duidelijke foto op de site die weergeeft wat je daadwerkelijk koopt. Zet geen 'Cotton' in de titel als er geen katoen in het product zit.
18 jul 2023
Beste limango klant, De merknaam is Colourful Cotton. Bij de productomschrijving stond vermeld dat het ging om sterke en duurzame polyestervezel. Onze excuses voor de verwarring. Je limango team
19 sep 2023
Emailbox vol spam!!! Na 1 aankoop wordt je helemaal gek gemaild met spam email!!!! En heb me niet aangemeld voor nieuwsbrieven.
20 sep 2023
Beste limango klant, Ik zie dat je inderdaad niet meer bent aangemeld voor de nieuwsbrief. Andere e-mails die je, buiten de nieuwsbrieven als je hiervoor wel bent aangemeld, krijgt, zijn e-mails met betrekking tot je bestelling. Dit is onder andere een bestelbevestiging en wordt de T&T code waarmee je het pakket kunt volgen gestuurd. Mocht je toch verdere e-mails ontvangen, vraag ik je vriendelijk om contact op te nemen met de klantenservice: klantenservice@limango.nl, zodat dit probleem opgelost kan worden. Met vriendelijke groet, Je limango Team
8 sep 2023
Het geleverde artikel was iets totaal anders, andere kleur, maat, merk. Erg slechte service. Nu maar hopen dat ik mijn geld terugkrijg.
12 sep 2023
Beste limango klant, Vervelend om te lezen dat je een ander product hebt ontvangen dan besteld, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels de reclamatie hebt aangemeld in je klantenaccount. Zodra de retourzending bij ons in het magazijn is aangekomen, zullen we het retourbedrag naar je terugstorten. Er zullen in dit geval geen retourkosten voor de retourzending berekent worden. Met vriendelijke groet, Je limango Team
22 mei 2023

Hoge retourkosten

Hoe is het mogelijke dat de retourkosten hoger zijn dan de verzend kosten. Voor mij een reden om geen bestellingen meer te plaatsen.
11 sep 2023
Schoenen besteld en betaald. Krijg de volgende dag mail niet voorradig. Staat er nog steeds op. Lokkertjes dus. Stop daarmee!
12 sep 2023
Beste limango klant, Al onze klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Polen kunnen artikelen bestellen uit de Shop. Het kan daardoor voorkomen, dat wanneer het erg druk is en veel klanten op hetzelfde moment bestellen, de website nog niet helemaal up-to-date is en er daarom een artikel wordt aangeboden dat dus eigenlijk net is uitverkocht. De klant die als eerste het artikel heeft besteld, krijgt in dit geval het artikel toegestuurd. Daar het artikel daarna niet meer op voorraad was, kon het niet meer naar jou opgestuurd worden. Volgens mij gegevens zouden we de sneakers niet meer op voorraad hebben. Mocht je ze echter nog steeds in onze website zien staan, vragen we je vriendelijk om de link hiervan in een e-mail naar klantenservice@limango.nl. De medewerkers van de klantenservice kunnen dit dan doorgeven, zodat deze eventuele bug wordt gecontroleerd en wanneer nodig opgelost. Met vriendelijke groet, Je limango Team
HV
hubertina v.
Maastricht
Eerste keer bij jullie besteld een jurk die kwam helemaal verkreukt in een zakje geduwd aan. Nog nooit zo een jurk gekregen.
10 aug 2023
Beste Limango klant, Onze excuses voor de wijze waarop de jurk is verstuurd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je mag de jurk natuurlijk gratis terugsturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team
23 jul 2023
Terugsturen is erg lastig, je moet zelf een printer hebben om de terugstuur labels te printen. Niet klantvriendelijk
25 jul 2023
Beste limango klant, Ik wil je uitleggen waarom we geen retourformulieren meesturen: Wij sturen bewust geen retourformulieren mee om papier te besparen. Limango werkt hard aan het verminderen van haar ecologische voetafdruk en dit is daar een onderdeel van. Lang niet alle bestellingen worden geretourneerd en in die gevallen belanden ze in de prullenbak. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Je limango team.
Ik heb meerdere keren heb ik kleding terug gestuurd omdat de maat niet klopte. Maar dan ook echt veel te klein was
8 nov 2023
Beste limango klant, Jammer genoeg beschikken wij alleen over de maattabellen die op onze website bij bepaalde artikelen staan. Wanneer er geen maattabel bij het artikel van jouw interesse staat, zou dit artikel normaal moeten vallen, dus de Nederlandse/Europese maat. Heel specifiek kunnen wij hier echter niet over zijn. Voor meer gedetailleerde informatie raad ik je aan om direct met de fabrikant contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Je limango team.
6 mei 2023
De levering duurt te lang De items van 1 bestelling worden vaak apart gestuurd. Moeilijk bereikbaar klantenservice
14 mei 2023
Producten kunnen soms niet geleverd worden na bestellen of komen veel later dan de verwachte levertermijn binnen.
3 okt 2023
Leveringsdatum klopt niet. Op berichten wordt niet gereageerd. Weliswaar goedkoop zolang je niets retourneert.
4 okt 2023
Beste limango klant, We hebben het voor je nagekeken en gezien dat je bestelling 2 later is geleverd dan verwacht, onze excuses hiervoor. Helaas zijn wij afhankelijk van externe vervoerders en PostNL om onze bestellingen tijdig afgeleverd te krijgen. De afleverdatum is dan ook een verwachte afleverdatum. We hebben voor je genoteerd dat je je bestelling gratis retour mag sturen. Onze excuses voor het ongemak. Je limango team.

Bestelling weer vertraagd

Krijg steeds berichten dat de bestelling vertraagd is. Raar want het komt van verschillende fabrikanten.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, k begrijp je irritatie en bied mijn excuses aan voor het eventuele ongemak. Ik wil graag proberen uit te leggen hoe dit af en toe kan gebeuren. De leveranciers waarmee we samenwerken informeren ons voorafgaand aan een verkoop over hun voorraad en wanneer ze kunnen leveren. Deze informatie wordt vervolgens op onze website geplaatst en de producten worden verkocht aan klanten. Na de verkoop sturen we de verkooplijst naar de leverancier, die vervolgens de bestellingen aan de klanten of aan onze logistieke afdeling moet leveren, die ze dezelfde dag nog naar onze klanten verzendt. Helaas gebeurt het af en toe dat de leverancier niet op tijd aan ons levert, waardoor we moeten wachten en daardoor niet op tijd aan onze klanten kunnen leveren. Het komt ook voor dat de aantallen niet kloppen en we dus moeten wachten op een nieuwe levering van de leverancier. Hierdoor wordt de levering van ons naar de klant helaas vertraagd. In dergelijke gevallen gaan onze inkopers in gesprek met de betreffende leverancier om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Maar natuurlijk kunnen we niet met zekerheid zeggen of de leverancier zijn beloften de volgende keer nakomt. Als je nog verdere vragen hebt, horen we graag van je. We staan klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Je limango team

lange levertijd en kapot artikel

Allereerst duurde 't lang voordat het bestelde artikel er was. Toen bleek dat het artikel kapot was.
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Het spijt ons oprecht om te horen over het ongemak dat je hebt ervaren met je recente aankoop. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om een product te ontvangen dat bij aankomst kapot is, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat elk product dat we leveren in perfecte staat verkeert, maar helaas zijn er zeldzame gevallen waarin items tijdens het transport beschadigd kunnen raken. Onze excuses dat we geen vervanging kunnen bieden voor het beschadigde product. We hebben je feedback genoteerd en zullen nauw samenwerken met ons logistieke team om onze verpakkings- en hanteringsprocessen te verbeteren om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we kunnen bewijzen dat we beter kunnen. Met vriendelijke groet, Je limango team.
PS
18 mei 2023
levertijd is ontzettend lang, bestelling na 4 weken nog niet ontvangen, ook geen mail of wat dan ook
7 jun 2023
Wacht inmiddels al 1,5 week op mijn bestelling
15 sep 2023
Jullie berekenen teveel portokosten, ik was voor 1 zonnebril met retour kosten bijna 10 euro Kwijt
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, Bij limango betaal je verzendkosten à € 3,95. Deze betalen wij bij een volledige of een gedeeltelijke retourzending terug. Als voor een bestelling geen verzendkosten zijn betaald, bijvoorbeeld vanwege een speciale promotie, worden bij retourzending ook geen verzendkosten terugbetaald. Wij brengen per retourzending retourkosten à € 5,70 in rekening. Dit is om de kosten te dekken die ook wij kwijt zijn aan onze vervoerders vanaf het sorteercentrum in Zwolle tot aan ons magazijn. Deze kosten staan vermeld op onze website en zijn niet in strijd met de wet `Kopen op afstand`. Vanuit deze wet is het zo geregeld dat de kosten voor het retour sturen van een bestelling niet door een webwinkel vergoed hoeven te worden. Wordt een bestelling teruggestuurd, dan betaalt niet de webwinkel deze kosten, maar de koper. De keuze ligt bij de klant om een product retour te sturen. Je betaalt dus € 5,70 voor een retourzending, maar krijgt dan de verzendkosten à € 3,95 weer terug. Dat betekent dat je als klant zijnde maar € 1,75 voor een retourpakket betaalt. Met vriendelijke groet, Je limango Team
3 sep 2023
Klachten via de mail gestuurd over kleine beschadigingen van de spiegel! Nog steeds geen reactie
4 sep 2023
Beste limango klant, We hebben in onderzoek waarom je berichten niet aankomen bij ons, onze excuses hiervoor. Wat vervelend dat er problemen zijn met je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij voorafgaand aan het behandelen van de klacht een foto of een filmpje van het product, zodat wij kunnen kijken wat we jou het beste kunnen aanbieden. Deze kun je sturen naar klantenservice@limango nl Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Je limango team.

Leveringen laten vaak te lang op zich…

Leveringen laten vaak te lang op zich wachten , en gaan soms ook nog over de leverdatum heen !
Antwoord van limango.nl
Beste limango klant, De bestellingen uit de acties en de shop worden allebei apart verzonden vanuit een andere locatie. De bestellingen uit de acties komen direct van de leverancier en worden na een korte tussenstop in ons magazijn naar je doorgestuurd en de artikelen uit de shop hebben wij al in ons magazijn klaarliggen. De producten uit de acties worden pas bij de fabrikant besteld, op het moment dat de looptijd in deze actie is afgelopen. Zo lopen we niet het risico met producten te blijven zitten en hoeven we de waren niet in een duur magazijn op te slaan. Alleen op deze manier kunnen we je de laagste prijzen aanbieden, maar worden er wel twee verschillende pakketten verstuurd. De bestellingen uit de shop hebben een gemiddelde levertijd van 3 tot 5 dagen en de acties een levertijd van 3 tot 5 weken. Met vriendelijke groet, Je limango team.
JZ
23 mei 2023
Halve bestelling is binnen, geen bericht over de andere helft, waar die is of wanneer die komt
EV
Ella v.
Groesbeek
29 apr 2023
Ik moet wel erg lang wachten op mijn bestelling. Zal ergens tussen half en eind mei worden.