privatesportshop.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor privatesportshop.nl

Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor deze feedback ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor dit leuke review ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
Retourneren gaat op een belachelijke manier. Eerst een mail sturen, dan terug naar Frankrijk sturen. Zelf opdraaien voor de retourkosten. 25 dagen wachten op verzending (stond er wel bij) Laatste keer dat ik wat probeer. Je moet zeker weten dat het goed is.
7 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen alle feedback ! Ons team hoort graag van u en we zullen zeker rekening houden met uw opmerking. We hopen snel van u te horen ! Het Private Sport Shop team.
NV
Nico V.
Diksmuide
12 jul 2023

Low price, long shipping!

Price on the site was low! The shipping took over 12 days, while promised that the item would be shipped in 4-days. Not of this time anymore!!!!
13 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor uw feedback. We houden rekening met de opmerkingen van onze klanten om onze diensten te verbeteren. Het is echter belangrijk om onderscheid te maken tussen de verzendtijd en de levertijd, zoals vermeld op het moment van verkoop. Na controle van uw bestelling is deze op tijd verzonden. Wij bieden levering via verschillende vervoerders (Colis Privé, Mondial relay en DPD). Al deze vervoerders zijn onafhankelijk van ons bedrijf, maar doen hun uiterste best om uw pakketten zo efficiënt mogelijk te bezorgen. Tot snel ! Het Private Sport Shop team
GD
Guy D.
Betekom
9 mei 2023
Zeer goede prijzen en acties. Wat beter kan ik de levertijd van de aangekochte goederen...
11 mei 2023
Hallo, Wat een genoegen om uw beoordeling te lezen! Wij danken u voor het geven van zo"n mooie beoordeling. Wij zullen uiteraard ons uiterste best blijven doen om u de best mogelijke service en goede deals te bieden. Wij hopen u snel te zien op onze website!
MV
17 okt 2023
Betrouwbaar, prima levering, goed verpakt, prima verzorgd.
17 okt 2023
Beste, Wat een genoegen om uw recensie te lezen ! Bedankt dat u ons zo"n mooie beoordeling geeft. We blijven natuurlijk ons uiterste best doen om u de best mogelijke service te bieden en u de beste deals te geven. We hopen u snel te zien op onze site ! Met vriendelijke groeten, Het Private Sport Shop team
24 nov 2023
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. We waarderen alle feedback ! Ons team hoort graag van u. We hopen snel van u te horen ! Het Private Sport Shop team
18 nov 2023
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor de mooie nota ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw feedback ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
4 aug 2023
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor dit leuke berichtje ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
31 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor deze evaluatie ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team