privatesportshop.nl

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor privatesportshop.nl

MV
17 okt 2023
Betrouwbaar, prima levering, goed verpakt, prima verzorgd.
17 okt 2023
Beste, Wat een genoegen om uw recensie te lezen ! Bedankt dat u ons zo"n mooie beoordeling geeft. We blijven natuurlijk ons uiterste best doen om u de best mogelijke service te bieden en u de beste deals te geven. We hopen u snel te zien op onze site ! Met vriendelijke groeten, Het Private Sport Shop team
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor de mooie nota ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
4 aug 2023
Antwoord van privatesportshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor dit leuke berichtje ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team
31 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor deze evaluatie ! Wij gaan ervan uit dat u tevreden bent met de bij ons geplaatste bestelling. Aarzel in de toekomst niet om ons uw opmerkingen en suggesties te sturen, wij zullen ze met plezier beantwoorden ! Tot snel op onze website Het Private Sport Shop team