2Cheap.nl- Logo - Beoordelingen

2Cheap.nl

196 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.776 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
2Cheap.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Artikel goed ontvangen. Het artikel precies zoals het beschreven was op de site. Alleen was het artikel op een verkeerd adres afgeleverd. Maar dat werd gelukkig snel gecorrigeerd door de bezorger.

23 aug 2023
slechte beschrijving van de gekochte artikelen (hier: tuin kussen opberghoes): hoezen zijn open (geen rits, geen sluiting) en het materieel is heel dun plastic dat bij kleine impact al "deuken" krijgt. Dus cheap.nl is werkelijk "cheap"!

Beoordelingen voor 2Cheap.nl

16 mrt 2024
Snel geleverd tegen een prima prijs.
20 mrt 2024
GT
Gijs T.
kesteren
De zelfde dag ophalen
Antwoord van 2Cheap.nl
Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling! We zijn ontzettend blij te lezen dat u tevreden was met de snelle beschikbaarheid van uw pakket voor afhaling. Als er iets is wat we nog beter kunnen doen, horen we dat natuurlijk graag. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! - Team 2Cheap
18 okt 2023
2Cheap doet wat zij beloven Goekoop en de volgende dag geleverd. Natuurlijk is 2Cheap afhankelijk van hun vervoerders.
20 okt 2023
Wat een geweldige review, bedankt! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we doen wat we beloven. We begrijpen dat vervoerders soms een rol spelen in de levering, maar we doen er alles aan om uw bestelling snel bij u te krijgen. We willen dat u kunt rekenen op ons, we blijven ons inzetten om aan uw verwachtingen te kunnen voldoen. We kijken er met veel plezier naar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Als er iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. - Team 2Cheap
4 aug 2023

Retekess headspeaker

Bij de beschrijving stond dat het systeem ruisloos was, dit is echter niet waar. De rest was prima in orde.
Antwoord van 2Cheap.nl
Bedankt voor uw 4-sterrenbeoordeling en uw feedback! We zijn blij dat u over het algemeen tevreden bent met uw aankoop en onze service. Het spijt ons te horen dat er een misverstand was over de ruis van het systeem. We hebben uw opmerkingen ter harte genomen en wij kunnen dit niet terugvinden in de beschrijving van het artikel. - Team 2Cheap
RH
Rene H.
Zwolle
3 aug 2023
Snel geleverd ondanks geen voorraad. Prima prijs en goede kwaliteit kwasten met varkenshaas
4 aug 2023
Hartelijk dank voor uw 4-sterrenbeoordeling en uw vriendelijke woorden! We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. - Team 2Cheap
Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het traject inpakken en verzenden.
13 jun 2023
Bedankt voor uw 4-sterren beoordeling en uw vriendelijke woorden! Het doet ons enorm veel plezier te horen dat u tevreden bent met onze service en de manier waarop we u op de hoogte hebben gehouden van het inpakken en verzenden van uw bestelling. We kijken er naar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en u een uitstekende service te bieden. - Team 2Cheap
27 apr 2023
Was op voorraad, kon het direct ophalen, vriendelijk te personeel .
9 mei 2023
Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring met onze service. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de beschikbaarheid van het product en de vriendelijkheid van ons personeel. We hopen u snel weer te zien bij een volgende bestelling! - Team 2Cheap
29 jun 2023
Alles prima, besteld en de volgende dag geleverd.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw viersterrenreview! Bij ons streven we ernaar om een efficiënte en snelle levering te bieden, zodat u uw producten zo spoedig mogelijk in huis heeft. We zijn blij dat uw bestelling de volgende dag al bij u is afgeleverd. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat uw bestellingen op tijd worden verwerkt en verzonden. Als er iets is waarvan u denkt dat we het nog beter kunnen doen, aarzel dan niet om ons dit te laten weten. We staan open voor feedback en streven ernaar om voortdurend onze service te verbeteren. - Team 2Cheap
21 sep 2023
Correcte levering, nu de producten nog testen.
13 sep 2023
Goede communicatie en betrouwbare levering
14 nov 2023
Snel, goed spul en nog betaalbaar
18 aug 2023
Keurige levering, goede prijs
21 aug 2023
Bedankt voor uw waardevolle feedback en voor het delen van uw ervaring met ons. We waarderen uw 4-sterren review en zijn blij te horen dat u tevreden bent over de keurige levering en de goede prijs van uw bestelling. We kijken ernaar uit om u weer bij ons te mogen verwelkomen voor uw volgende bestelling. - Team 2Cheap
2 cheap goed bezorging slecht
JE