hard-wear.nl/nl

819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 dec 2018
hard-wear.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
Nette levering, leuke kleinigheidjes (de stickers) goeie en hele mooie kwaliteit wat ik stiekem niet had verwacht maar sta bizar versteld, dankjewel🤝🏼

3 dec 2023
Nog steeds niet ontvangen, ondanks de levering 10€ extra kost. Geen track and trace beschikbaar. Ook heb ik geen verzonden mail ontvangen. Helaas is dit de laatste bestelling van deze webshop. Zeker geen aanrader. Alle begrip als er vertragingen zouden zijn. Maar als je zelf niet op de hoogte wordt gehouden waar je pakket ondertussen zich bevindt of verwerkt zou kunnen zijn?.. Ik diende zelf een mail te verzenden voor een antwoord te verkrijgen. Tot op heden nog geen bestelling ontvangen en geen berichtgeving noch mail waar het pakket zich bevindt. Helaas kan ik geen goede review plaatsen.

Beoordelingen voor hard-wear.nl/nl

eerlijke verkoop doen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Hallo Bernadette, we hebben de 9,98 euro waar in ons systeem de 25% korting na toepassing van de cadeaubon niet op berekend werd alsnog handmatig naar jou overgemaakt. We gaan er vanuit dat dit voor jou op deze manier naar wens is afgehandeld.
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Beste Calvin, We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen, en we betreuren het ten zeerste dat je niet tevreden bent met de snelheid van de verzending van je recente bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Na een grondige controle van je bestelling, hebben we opgemerkt dat een van de producten helaas niet op voorraad was op het moment van verzending. Om ervoor te zorgen dat je de complete bestelling ontvangt, hebben we besloten om het ontbrekende item voor je na te bestellen. Deze bijbestelling heeft bijgedragen aan de vertraging in de levertijd, waarvoor we ons oprecht verontschuldigen. We willen graag benadrukken dat deze mogelijkheid tot nabestelling duidelijk wordt vermeld op onze verzend- en bezorgingspagina op onze website. We begrijpen echter dat dit wellicht niet direct zichtbaar was, en we zullen stappen ondernemen om dit aspect duidelijker te communiceren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en hopen dat we je in de toekomst opnieuw van dienst kunnen zijn.
18 nov 2023
Kut kwaliteit die lonsdale trui kut kwaliteit voor de hoofdprijs is een trend aan het worden geloof ik
21 nov 2023
Beste Randy, Bedankt voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de Lonsdale trui die je hebt ontvangen. We begrijpen dat de productkwaliteit van essentieel belang is, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wel vinden we het jammer dat wij nu als bedrijf een slechte review krijgen terwijl het een probleem met een specifiek product betreft. Het is voor ons belangrijk om te benadrukken dat we het vervelend vinden dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. We waarderen je openheid in je review, maar het zou ons enorm helpen als je direct contact met ons had opgenomen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Onze klantenservice staat iedere werkdag klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Om dit recht te zetten, willen we je graag verzekeren dat onze klantenservice contact met je zal opnemen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te vinden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we zijn vastbesloten om dit recht te zetten. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. We kijken ernaar uit om dit met je op te lossen en ervoor te zorgen dat je uiteindelijk tevreden bent met je aankoop.
10 mei 2023

Binnen een week ravelende bies

Het product wat ik kocht is binnen een week al erg gaan ravelen.losse draadjes ..
11 mei 2023
Hallo, neem gerust even contact op met onze klantenservice zodat we het product kunnen vervangen voor een nieuw exemplaar.
4 jun 2023
Me australian die ik gekocht heb heel de naat laat los
7 jun 2023
Hey Sabrina, onze klantenservice neemt even contact met je op om tot een oplossing te komen.
2 jun 2023
Lange levertijd eindstand verkeerde bestelling binnen
3 jun 2023
Hallo Niels, zou je voor ons een e-mail naar onze klantenservice kunnen sturen met een duidelijke omschrijving van de verkeerde producten die je hebt ontvangen? Dan zorgen we ervoor dat we dit gelijk herstellen en je alsnog de door jou bestelde producten in huis krijgt.
Nog niets ontvangen
Antwoord van hard-wear.nl/nl
Dank je wel voor het delen van je feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de levering van je bestelling. We begrijpen volledig hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het dat dit niet het geval is geweest. Tijdens de drukke periode rond Black Friday en Sinterklaas hebben we een aanzienlijke toename van bestellingen ervaren, wat heeft geleid tot vertragingen in de sortering en verzending van een groot aantal pakketten bij de postbedrijven. Helaas ligt dit buiten onze macht, maar we begrijpen hoe frustrerend dit voor jou als klant kan zijn. Je pakket ligt in ieder geval klaar om opgehaald te worden op het pakketpunt van PostNL, de exacte locatie vindt je in de track&trace informatie die je via de e-mail van ons hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip tijdens deze buitengewone omstandigheden. We hopen dat je begrijpt dat we ons uiterste best doen om de beste service te bieden, zelfs in tijden van grote drukte.