Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

WN
Willy N.
Bredene
31 mei 2023
Vroeger had je de dag nadien je bestelling. Morgen is het een week en nog steeds niks. Blijkbaar zelfs nog niet bij post.nl
9 jun 2023
Hi, Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice, die zullen dit uiteraard voor je oplossen. Helaas is er bij deze bestelling bij PostNL iets misgegaan, maar dat zullen we altijd voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
9 aug 2023

Beter communiceren aub

Beter. Communiceren! Super kut dat ik nu alweer een korting misloop omdat de betaling hapert. Zou fijn zijn om wat te horen
10 aug 2023
Hoi, bedankt voor je review! Leuk dat je wilt bestellen maar vervelend om te horen dat er iets misging met de betaling. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice over de misgelopen de korting. We hopen dat het zo opgelost is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
11 okt 2023
als het fout gaat dan gaat het helemaal fout, lang wachten/moeilijk bereikbaar. maar als het goed loopt is het perfect!
24 sep 2023
Vitaminen hebben verloopdatum van deze maand. 100 in een potje, één per dag, reken maar uit wat je er dan aan hebt
9 mei 2023
Er zou een gratis shaker bij de bestelling meegeleverd worden, deze is niet geleverd. Voorderest prima.
10 mei 2023
Beste, vervelend om te horen dat er neit in het pakket zat wat je verwachtte. Ik heb je bestelling er even bijgepakt en ik zie dat je de code voor de gratis shaker neit hebt gebruikt. Zoals aangegeen op de website wordt de shaker alleen meegestuurd als er gebruik wordt gemaakt van de gratis code. Ik zal je een mailtje sturen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Groeten, Team Body&Fit
GL
Gabrielka L.
Nieuw Namen
10 aug 2023

Maaltijd vervanger

De shake lost heel slecht op steeds klonters en smaakt naar korels poeder smaakt helemaal niet lekker
15 aug 2023
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de Low Calorie Meal. De Low Calorie Meal is heel anders dan andere shakes. Om het een volwaardige maaltijd te maken is er lupinemeel en havermeel aan toegevoegd. Dit zal dus nooit volledig oplossen en maakt de de structuur wat korreliger en heeft ook een hele andere smaak dan reguliere eiwitshakes. De Low Calorie Meal bestaat dus voornamelijk uit haver en lupinemeel, die door natuurlijke variaties kleine, onopgeloste deeltjes in de shake achterlaten (denk aan wanneer je haver mixt, het is normaal dat een deel van het meel dat korrelig word en bestaat uit grotere, niet-fijne deeltjes). De shake laat ook een zanderige nasmaak achter, aangezien haver en lupine de dominante ingrediënten zijn. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt voor je. Heb je hier nog vragen over, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit

Getracht contact te leggen

Ik heb een mail gestuurd naar het contacf ivm een foutief adres. Tot op hede nog geen reactie...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je per ongeluk een foutief adres ingevoerd had en dat je geen reactie kreeg op de mail. Door de nog aanslepende Black Friday drukte kan het momenteel helaas wat langer duren voordate je reactie hebt van ons dan je van ons gewend bent. Gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Helaas is het wijzigen van het lever adres nadat de klant de bestelling heeft geplaatst niet mogelijk. Wel kan je deze zelf wijzigen via de track&trace link van PostNL. Gelukkig zie ik dat dit gelukt is. Groet, team Body&Fit
27 jul 2023
Producten op jullie website verschilt bij bestelling en levering. Ik vind dat klanten misleiding
28 jul 2023
Beste, Ik zie geen bericht van je terug over deze kwestie bij onze klantenservice. Neem gerust contact op met de klantenservice zodat we kunnen achterhalen wat er aan de hand is en dit voor je kunnen onderzoeken. Mogelijk betrefd dit simpelweg een logistieke fout, dat kunnen we dan snel voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
SA
Sascha A.
Berendrecht
14 sep 2023
Contact leggen met body en fit is echt heel moeilijk. Klantenservice is veel slechter geworden.
31 mei 2023
Pakket werd op verkeerd adres bezorgd. Heel raar eigen adres stond er gewoon goed op.
9 jun 2023
Beste, PostNL heeft bij ons aangegeven dat het is bezorg op het door jou opgegeven adres. Als dit niet het geval is kun je natuurlijk gerust contact opnemen met onze klantenservice, we kijken dan graag wat we voor je kunnen doen om te helpen bij deze situatie. We horen graag van je! -Team Body&Fit
3 okt 2023
Er stond een cadeau op mijn bestelling die ik niet ontvangen.
20 jul 2023
Jammer dat de 2 kg in zakken zit en niet meer in potten
24 jul 2023
Wat goed dat je contact met ons opneemt! Bedankt voor de feedback. Wij hebben een aantal maanden geleden een rebranding uitgevoerd met onze producten, hierbij zijn onze verpakkingen aangepast. Zo kan het zijn dat je het product voorheen ontving in een pot en nu in een zak. Maar de inhoud is wel hetzelfde. Je kan op de website zien of je een zak/ton krijgt, als je de smaak en het formaat aanklikt. Wij doen dit met oog op het milieu, het produceren van een zak stoot minder co2 uit en buiten dat neemt het minder ruimte in beslag in de verzenddoos waardoor er meer producten in 1 doos passen. Ook reduceren we hiermee ons plasticverbruik. Wellicht kan je een oude pot bewaren en deze hervullen. We verkopen helaas geen lege potten. Mocht je niet tevreden zijn en het product is nog gesloten, dan kan je deze uiteraard retourneren. Groetjes, Team Body&Fit
31 aug 2023
te grote dozen, onoverzichtelijke website
5 jun 2023
Goede producten maar heel veel spam
9 jun 2023
Beste, bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je onze berichten als zodanig ervaart, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Als je je wil afmelden voor de nieuwsbrief kun je contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je dan graag verder! Groeten, Team Body&Fit
GF
Goedele F.
Sint-Pieters-Leeuw
24 mei 2023
Gezondere ingrediënten.
31 mei 2023
Bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze ingrediënten. We horen graag specifiek waar je verbetering in ziet bij ons! Dit kan je hier achterlaten of melden bij de klantenservice. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
26 okt 2023
Incomplete bestelling
10 nov 2023
Prijzen
8 okt 2023
Duur
25 nov 2023
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Mocht je specifieke feedback hebben omtrent wat wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023