Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.798 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

de meest kritische beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren  
Relevantie
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet aangekomen ondanks dat postnl zegt, via mail, het bezorgd te hebben. Op mijn camera is echter geen bezorger te zien.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en zij hebben inmiddels een postonderzoek voor je opgestart. PostNL geeft aan dat je een safeplace (bezorgvoorkeur) hebt opgegeven. Bij het kiezen van deze optie is PostNL niet aansprakelijk bij verlies, schade of diefstal. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van je zending verder met je door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel marketing trucjes op de website (fake korting)

Ik ben al een tiental jaar met plezier klant bij B&F, maar overweeg nu om de overstap te maken naar een andere supplementen aanbieder. Ik zie steeds meer marketing trucs, om de klant om de tuin te leiden. Twee voorbeelden: 1. Er was een actie waarbij er grote kortingen van tientallen procenten bij de Whey producten werden getoond. Ik bestel doorgaan hetzelfde, dus ik keek bij m'n bestellingen wat ik de vorige keer betaald had. Het ging om hetzelfde bedrag, alleen zou ik nu dus veel korting hebben. De prijzen worden omhoog gedaan en dan wordt er korting gegeven, waardoor het lijkt dat je minder betaald, maar nog steeds hetzelfde betaald. Dit is geen korting maar slechte marketing ten koste van de klant. 2. Ik bestel vaak het product "Muscle Protect". Gemiddeld betaal je hiervoor 25,- voor 500 gram (38 doseringen). Nu opeens is ditzelfde product 338 gram voor 24,- (26 doseringen). De naam en de prijs is hetzelfde, waardoor het lijkt alsof je hetzelfde product opnieuw koopt, maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze levering en producten. We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortingen zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Weinig korting bij 1 product

Jammer dat er nooit een kortingscode is voor Ultra CoQ10. En bij een bestelling van meer dan € 50,-- krijg je ook korting. Ik vind dat erg veel. Alleen de verzendkosten zijn zo nu en dan gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Het kan inderdaad kloppen dat de Ultra CoQ10 niet regelmatig in de aanbieding is. De prijs van onze producten is van meerdere factoren afhankelijk, maar we houden altijd onze prijzen scherp in de gaten en maken hier dan ook regelmatig verandering in. Wat betreft de verzendkosten begrijpen we dat deze als hoog kunnen worden ervaren. We geloven echter dat deze kosten marktconform zijn en gezien we regelmatig aanbiedingen, promoties en, zoals je al aangaf, gratis verzending aanbieden, dat deze kosten schappelijk zijn. Indien je hier overige vragen of opmerkingen over hebt kan je natuurlijk altijd navraag doen bij onze klantenservice! Team Body & Fit
EC
EMIR C.
DEURNE
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen opgeschruwd,voor zelfde geld krijg ik meer bij andere leveranties,of je een ding hebt en andere niet dus heeft geen zin bij 2 sites te bestellen met duble verzend kosten
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groetjes, Team Body&Fit
DV
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde product opgestuurd. Na openen verpakking pas in de gaten. Isolate perfection besteld en whey perfection gekregen. Smaakt minder lekker.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service, maar vervelend dat het geleverde product niet juist is. Ik zal dit direct voor je oppakken en zal je een terugkoppeling geven via je emailadres. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestelling was hetzelfde als de vorige, maar zonder bidon of test product. Verder wel optijd en vlot!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
19 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service - super! We hebben onze prijzen en promoties aangepast om beter aan te sluiten bij de dynamiek van de markt en om de klantervaring in het algemeen te verbeteren. We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Mocht je verdere vragen hebben over onze promoties, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder. Team Body&Fit
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering door post.nl is schandalig

Jullie laten de levering doen door post.nl. Sorry,maar post.nl heeft een schandalige slechte service. Kreeg een mail van voor de levering en had speciaal vrij genomen om thuis te zijn. Kreeg toen de mail dat ik zogezegd niet thuis was en over een paar dagen mijn levering in een afhaalpunt zelf moest gaan halen. Heb zelf camera bewaking en kon duidelijke aantonen dat er niemand bij mij is geweest voor een levering en de chauffeur gewoon uit zijn luie zetel had aangeduid dat hij zogezegd geweest was. Heb toen post.nl zelf gecontacteerd en daar kreeg ik gewoon een bod antwoord en kreeg alleen te horen dat ik het pakket zelf moest gaan halen!!! Het spijt me voor bodyenfit zelf. Jullie producten zijn super. Maar als jullie met post.nl blijven werken. Dan denk ik dat mijn bestellingen stoppen. Want kan keer op keer mijn bestelling zelf in een afhaalpunt gaan halen en deze is een stuk verwijderd van mijn thuis. En heb dan de producten ook veel laten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 feb 2024
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan Postnl zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
24 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzendtijd was de laatste keer erg lang, ben ik niet gewend. kan uiteraard een keer gebeuren, maar stuur dan even een mailtje dat de bezorging vertraging heeft opgelopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 feb 2024
Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat het pakket later arriveerde dan verwacht. De track & trace link en bevestigingsmail worden automatisch verstuurd. Indien je pakket dus niet binnen de verwachte tijd geleverd is, willen we je in het vervolg adviseren onze klantenservice een berichtje te sturen. Zodoende kunnen wij kijken naar de status van je bestelling en controleren of alles wel correct verloopt! Team Body&Fit
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De producten zijn goed . Maar worden niet aan huis geleverd . Post NL leverd ze drie straaten, in een afhaal punt. Groetjes,Ivo .
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 feb 2024
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Dat het drie straten verder op afgeleverd is, is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak. In de track & trace kunnen we terug zien dat de bezorging niet was gelukt en dat het pakket daarom naar het dichtstbijzijnde pick-up punt was gebracht. We zijn blij om te zien dat het in de tussentijd wel opgehaald is! Team Body&Fit
GS
Gokhan S.
Roosendaal
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Everything is so expensive and not sending even now a shaker before it was so nice but not anymore
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 feb 2024
Dank je wel voor je feedback. Super om te horen dat je tevreden bent over de levering en onze producten. We hebben onze prijzen en promoties aangepast waardoor het voor kan komen dat prijzen en kortingen anders zijn dan je van ons gewend was. We bieden nog steeds aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Team Body&Fit
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

te laat geleverd

Dit is de tweede keer achter elkaar dat ik in de avond bestel en dan de volgende dag pas een melding krijg dat het gereed is voor verzenden. Niet beloven voor 10 uur besteld volgende dag in huis als je dit niet consistent kan waarmaken.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw afgelopen bestelling later is geleverd dan verwacht. Ik zie dat de bestelling op 1 januari was geplaatst. Wij waren die dag gesloten in verband met nieuwjaarsdag waardoor het helaas niet mogelijk was om de volgende dag te leveren. Dit had inderdaad duidelijk moeten zijn. Ik geef deze feedback door aan de verantwoordelijke afdeling. Excuses voor het ongemak. Gelukkig zie ik echter wel dat de hiervoor geplaatse bestelling de volgende dag geleverd was. Team Body&Fit
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
wilde Alpha lipoic Acid 300 MG bestellen, maar was niet voorradig. Zou bericht krijgen als ie er weer was, maar duurde te lang . nu toch maar 600 MG genomen. Vond ik niet prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het product dat je wilde bestellen destijds helaas niet voorradig was. Gelukkig zie ik dat het product inmiddels weer op voorraad is! Body&Fit
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hard & taai

De eiwit repen zijn normaal erg lekker, maar ik vind de vegan cookie dough veel te hard en taai; je komt er bijna niet doorheen. Voortaan weer een andere voor mij 👍🏻
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat leuk om te horen dat je onze eiwitrepen erg lekker vindt en wat vervelend om te horen dat de Vegan Protein Bar is tegengevallen. Ik geef de feedback door! Body&Fit
18 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Bij het bestellen stond er dat er enkele gratis producten zoals een proteïne bar bijgeleverd zou worden. Toen de bestelling aankwam zat er niets extra bij. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
26 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat je teleurgesteld was met de levering. Het lijkt er op dat het hier gaat over de promotie voor de korting en het welkomst pakket voor bij de eerste bestelling na het aanmelden voor de nieuwsbrief. Om deze promotie te verzilveren dient wel de kortinscode ingedient te worden. Deze code ontvang je na het bevestigen van je email adres wanneer je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief. Mochten wij hier bij kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Extra betaald voor avondaflevering maar werd dag later geleverd zonder compensatie
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
26 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In de track&trace zie ik dat PostNL zich wel aan de avondlevering heeft gehouden maar dat het pakketje helaas 1 dag vertraging heeft opgelopen bij hen. Wij snappen dat dit frustrerend is en hebben jou hier een mail over gestuurd. Body&Fit
JV
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen zijn hoog en producten zijn niet allemaal goed
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven. Mocht je feedback hebben over specifieke producten, dan horen wij dit graag. Body&Fit
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
er is niet geleverd wat verwacht werd
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 jan 2024
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet ontvangen hebt wat je verwacht had. Wij zoeken dit graag uit en hebben jou hier een mail over gestuurd. Wij horen graag van je. Body&Fit
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.
Beoordeling melden
17 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ongezond / Gezonder

Veel van jullie producten zitten vol met suikers die niemand goed doen. Dat heeft dan niet veel meer te maken met gezond leven wat jullie toch proberen uit te stralen. Gezondere producten zijn langzaam uit het assortiment verdwenen en vervangen door jullie huismerk wat geen gelijkwaardig artikel is kwa gezond leven. Als je echt gezonder wil leven en jullie dat willen promoten biedt dan ook gezonde(re) producten aan. Daarnaast zijn jullie niet goed in het afhandelen van klachten. Geen antwoord in dit geval. Bijvoorbeeld klachten betreft producten die binnen de houdbaarheidsdatum vallen die niet meer eetbaar zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback ! De meeste producten die wij verkopen zijn laag in suikers echter zijn suikers anzich niet ongezond. Uiteraard kan je van suiker net zoals van andere voedingsstoffen wel te veel consumeren waarmee het ongezond wordt. Echter vooral in sportvoeding kunnen koolhydraten zeker van waarde zijn. Wij hebben helaas geen bericht mogen ontvangen over jouw product klacht , daarom hebben wij je zojuist een e-mail toegestuurd zodat we dit samen kunnen oplossen . Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
EI
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Het aanbod is prima en over het…

Gek genoeg smaakt de naturel creatine erg zuur en is naar mijn idee niet geschikt voor consumptie zo. Zak ook maar weggegooid. Bestelde hier altijd goede producten voor goede prijzen, maar dat valt deze keer zwaar tegen. Ik kan moeilijk een product wat slecht ruikt een tijdje bewaren tot dat jullie het 'wellicht' onderzoeken. Het feit dat het de zak er niet meer is veranderd niks aan de situatie.
Beoordeling melden