Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
De kwaliteit is in orde, echter word je voor de gek gehouden.
Wekelijks krijg je meerdere e-mails over aanbiedingen. 2e product gratis, zoveel % korting, etc., dit is allemaal dikke misleiding!
De prijzen van de producten worden telkens aangepast, waardoor de uiteindelijke prijs nauwelijks varieert.
Voorheen was dit ook soms het geval, maar niet zo extreem als nu.
Hiermee worden wij als klant alleen maar voor de gek gehouden en dit weerhoudt mij ervan om weer te bestellen. Dikke misleiding.
Uiteraard zullen ook jullie prijzen omhoog zijn gegaan, echter is dit geen excuus voor de misleiding.
Aanbiedingen zijn vaak niet op voorraad, bied ze dan niet aan
Heb het idee dat de prijzen eerst verhoogd worden om daarna korting te geven.
Belachelijke stijging van prijzen, voorbeeld:
Muscle Protect, 27-1-2022 € 21,74 (zonder korting)
Muscle Protect, zelfde inhoud, zelfde verpakking op 28-2-2023 € 41,99 (zonder korting).
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
28 feb. 2023
Hoi, heel erg bedankt voor de feedback. Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden.
Wat betreft de prijzen, het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen hiervoor, wat voor een enorme prijsstijging heeft gezorgd in het produceren van deze producten. Ook het transport is hierdoor kostbaarder geworden. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Waar we kunnen, proberen we dit te compenseren met kortingen en leuke acties.
Nogmaals bedankt voor de feedback, dit zullen we meenemen. We hopen dat je voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Fatsoenlijke prijzen zou helpen. Enige research liet zien dat een product wat ze verkopen bij de Action voor een derde van de prijs ligt. Terwijl het uit exact dezelfde Chinese fabriek komt.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de review!
Het klopt inderdaad dat wij een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Product gekocht dat volgende maand vervalt, stond geen melding bij aankoop. Wat meer uitleg/info gevraagd maar geen feedback gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend dat je een product hebt gehad met een kortere houdbaarheid. Excuses voor het ongemak! Normaal wordt dit inderdaad gemeld, dit hebben we gelijk aangepast. Sorry voor de verwarring!
We hebben je inmiddels een mail gestuurd hierover om dit verder op te lossen en horen graag van je!
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
23 feb. 2023
Ik had de code shaker gebruikt heb ik de beker niet gehad beetje teleur stellen als ik dat wist had ik hem wel als cadeautje gekozen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
24 feb. 2023
Hi, bedankt voor je review!
Vervelend om te horen dat er niet in de doos zat wat je verwachtte. Ik zal je een emai sturen om toe te lichten waarom de code niet werkte voor jouw bestelling.
Groeten, Team Body&Fit!
Heb een bericht gestuurd voor 2pakjes te kunnen ruilen , maar ze hebben gewoon niks van hun laten horen , gewoon zielig
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar vervelend dat je iets verkeerds besteld hebt. We hebben je de retourinformatie gemaild. Wij proberen via de mail binnen 24 uur te reageren en aangezien we in het weekend gesloten zijn, duurt dit dan dus iets langer. We hopen op je begrip en dat het zo duidelijk is. Groetjes, Team Body&Fit
De producten zijn veel en veel duurder geworden en wat ik wil hebben is nooit op vooraad
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt. 2023
Hoi, bedankt voor de feedback en goed dat je contact opneemt. Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden.
Wat betreft de prijzen, het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen hiervoor, wat voor een enorme prijsstijging heeft gezorgd in het produceren van deze producten. Ook het transport is hierdoor kostbaarder geworden. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Waar we kunnen, proberen we dit te compenseren met kortingen en leuke acties.
Nogmaals bedankt voor de feedback, dit zullen we meenemen. We hopen dat je voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
juiste informatie over voorraad artikelen geven
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat je onjuiste informatie hebt gehad. Helaas kan ik met deze informatie geen eerder contact met de klantenservice zien. We horen graag waar dit precies over gaat zodat we het kunnen uitzoeken, mocht dit nog niet zijn gebeurd. Je kunt eventueel hier meer informatie achterlaten of contact opnemen met de klantenservice. We horen het graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Bestelling was 1 aardbei en 1 banaan. Helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor je review! Leuk dat je besteld hebt maar vervelend dat je een verkeerde smaak hebt ontvangen. Dit zoeken we graag uit. We hebben je een mail gestuurd hierover om het verder op te lossen! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 dagen geleden
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
9 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
28 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
1 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
23 feb. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
24 feb. 2023
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
23 jan. 2023
In mijn bestelling zat een rvs 900ml shaker, echter deze lekt. Ookal draai ik de shaker muurvast, bijna niet meer los te krijgen, lekt hij met schudden nog steeds. Het gaat om de kleine draaidop, die aan het drinkeinde vastzit. Voor de rest ben ik zeer tevreden met de gekochte artikelen (ookal krijg ik wel groene poep van de pre workout), alleen is dus mijn shaker niet helemaal in orde. Is er een mogelijkheid een nieuwe te ontvangen hierdoor?
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
26 jan. 2023
Hi, ik zal je een mail sturen zodat we dit voor je kunnen oplossen!
-Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
14 feb. 2023
Te veel producten zijn niet op voorraad. Er wordt ook geen goede vervanger aangeboden. Nu moet je telkens weer switchen. Body&fit zou veel beter moeten inkopen zodat ze niet telkens producten maanden niet kunnen leveren. Daarnaast zouden de prijzen niet zoveel moeten wisselen. Ik wordt gek van jullie kortingsacties, waarna ik nog gekker wordt van de prijsstijgingen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
15 feb. 2023
Hi, bedankt voor je review!
We snappen inderdaad dat het vervelend is als je favoriete producten niet op voorraad zijn. We werken er hard aan om de problemen rond bevoorrading op te lossen, maar door een schaarste van een aantal grondstoffen duurt het langer om ze op voorraad te krijgen. Als je hulp nodig hebt om een vervangend product te vinden kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.
Wat de wisselende prijzen betreft, door de schaarste van de grondstoffen stijgen en dalen de inkoopprijzen continu, door de prijzen mee te laten bewegen proberen wij de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden, de kortingsacties zijn hier ook onderdeel van.
-Groeten, Team Body&Fit!
Het product is prima, alleen de bezorging is waardeloos. Woensdag 9 februari 2023 zou het bezorgd worden, ben speciaal thuis gebleven, maar er is niets bezorgd. Dit is al de 2de keer dat dit gebeurt, ben hier niet te spreken over. Gelukkig was ik nog op tijd om het product af te halen bij Primera. Dit moet beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
14 feb. 2023
Beste, excuses dat de bezorging niet is verlopen zoals je verwachtte. Ik zal je straks een email sturen met de informatie die we in de Track & Trace hebben gevonden om dit voor je toe te lichten.
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
14 feb. 2023
Ik heb ZMA, OMEGA-3-6-9 en creatine besteld. Hiervan kreeg ik de creatine die al een keer is open gemaakt want het papiertje was er al afgehaald en de ZMA was helemaal plat, leek wel alsof iemand erop heeft gestaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
14 feb. 2023
Beste, vervelend om te horen dat de bestelling in die staat bij je is aangekomen. Ik zie dat je geen contact op hebt genomen met de klantenservice, ik zal je daarom een mailtje sturen zodat wij je verder kunnen helpen.
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2023
Vroeger waren jullie veel goedkoper. Nu hebben jullie bijna altijd producten in de aanbieding, voor een prijs die hoger is dan de prijs die de producten vroeger waren. Ik koop bijna nooit meer sindsdien.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
26 jan. 2023
Hi, het klopt inderdaad dat wij de afgelopen jaren duurder zijn geworden. Hier zijn een aantal oorzaken voor, allereerst de toegenomen prijs van de grondstoffen die we nodig hebben voor de producten. Natuurlijk spelen de hogere energiekosten en inflatie ook een rol. We gebruiken kortingsacties om de prijzen zo laag mogelijk te houden als wij daar een kans voor zien, zonder verwachtingen te scheppen over permanente prijsdalingen.
We hopen je voldoende te hebben geinformeerd, maar als we je verder kunnen helpen horen we dat graag!
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2023
Prijzen naar oude niveau en niet zo’n bedrijf zijn wat alle dagen kortingen heeft….dat is zo Carpet Right achtig 😂🤮🙈…Body en Fit is sinds overname er echt niet beter op geworden…👎🏻
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
26 jan. 2023
Hi, het klopt inderdaad dat wij de afgelopen jaren duurder zijn geworden. Hier zijn een aantal oorzaken voor, allereerst de toegenomen prijs van de grondstoffen die we nodig hebben voor de producten. Natuurlijk spelen de hogere energiekosten en inflatie ook een rol. We gebruiken kortingsacties om de prijzen zo laag mogelijk te houden als wij daar een kans voor zien, zonder verwachtingen te scheppen over permanente prijsdalingen.
We hopen je voldoende te hebben geinformeerd, maar als we je verder kunnen helpen horen we dat graag!
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
16 feb. 2023
Aangegeven om korting te krijgen bij inschrijving, dit bleek niet te werken. Nu krijg ik van irritante fan mail van Body&Fit
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 feb. 2023
Beste, vervelend dat je niet tevreden betn. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de klantenservice, ik zal je daarom een mail sturen om je verder te helpen.
-Team Body&Fit
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.