Body & FitBeoordelingen

Body & Fit- Logo - Beoordelingen

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body & Fit

4.76/5.00

12.460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Body & Fit

Jullie sucken echt in hulp via Facebook;
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Je kunt altijd contact opnemen via onze officiële klantenservice kanalen. De telefoon, mail of chat op de website. Groetjes, team Body&Fit.
Het duurde lang
Antwoord van Body & Fit
Bedankt voor je beoordeling. Helaas duurde de levering vanwege de weersomstandigheden iets langer dan normaal. Excuus voor het ongemak. Wij streven er altijd naar om de beste klantenservice aan te bieden! Groetjes, team Body and Fit.
2 bestelling na elkaar (veel) te laat geleverd en als enige uitleg en compensatie kreeg ik "post NL kan door het slechte weer niet tijdig leveren" (zelfs nadat ik gemeld heb dat ik in de toekomst elders mijn supplementen zal bestellen. Dit is niet de manier dat ik als jarenlange klant graag behandeld wordt
Antwoord van Body & Fit
Bedankt voor je beoordeling. Wij begrijpen dat het erg jammer is, als een bestelling te laat wordt geleverd. Echter was het overmacht door het onverwachte winterse weer. PostNL en ook wij werken elke dag hard om alles zo spoedig mogelijk te kunnen leveren. Excuus voor het ongemak en nog een fijne dag!
Drie dagen te laat geleverd
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat jouw levering vertraagd was, excuus voor het ongemak! Dit heeft te maken met de weersomstandigheden van afgelopen week. Groetjes, team Body&Fit
Door onduidelijkheid bij online bestelling promo mis gelopen.
Antwoord van Body & Fit
Vervelend om te horen! Wellicht kan onze klantenservice nog wat voor je betekenen als je contact opneemt :-) Groetjes, team Body&Fit
Na levering 14 dagen geleden stelde ik een vraag over een van de geleverde producten. Die vraag is nog steeds niet beantwoord.
Antwoord van Body & Fit
Vervelend om te horen! We zien helaas geen e-mail van je. We hebben je nu een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Groetjes, team Body&Fit
Matige kwaliteit
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat je niet tevreden bent over de producten! Onze klantenservice staat altijd klaar om vragen te beantwoorden. Groetjes, team Body&Fit
Ik heb een vraag gestuurd naar de klantenservice en wacht al bijna een week op een reactie
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Ik zie helaas geen mailtje van jou in onze inbox. Ons juiste e-mailadres is klantenservice@bodyandfit.com. We zijn ook telefonisch te bereiken +31 (0) 88 - 2202999 of tijdens openingsuren via de chat op onze website. We hopen dat je vraag zo snel mogelijk beantwoord kan worden! Groetjes, team Body&Fit
producten sluiten niet en zijn van zeer lage kwaliteit. Ook de service is zeer ondermaats. Edit: Ik heb inmiddels contact gehad met de klantendienst en de service is gewoon nog slechter dan dat ik dacht, maar ik kan moeilijk nog minder sterren geven dan dat ik al deed. Ze bieden GEEN oplossing voor het probleem, enkel maar 15euro tegoed (ik shop hier niet vaak) als compensatie, artikel koste 90!
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Ik zie dat er inmiddels een andere oplossing is gevonden. Groetjes, team Body&Fit
Nog niets ontvangen
Bestelling niet ontvangen, al meer dan een week zoek. Geen vervangende levering
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat de levering niet goed is verlopen, excuus voor het ongemak! Ik zie dat er een postonderzoek is gestart voor jouw bestelling. Uiteraard houden we je hiervan op de hoogte. Geen zorgen, dit soort zaken worden altijd opgelost zodra we iets van PostNL hebben gehoord :-) Groetjes, team Body&Fit
Zogenaamde korting ontvangen..
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Heb je een vraag over korting? Dan kun je altijd bij onze klantenservice terecht! Groetjes, team Body&Fit
Mijn levering werd gewoon voor mijn voordeur gedropt een dag later dan gepland toen ik even niet thuis was en ik woon in een redelijke drukke straat. Levering zou ik minder dan -2 geven moest ik kunnen.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat de levering niet goed is verlopen, excuus voor het ongemak! Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is en we zullen dit dan ook doorgeven aan het postbedrijf. Hopelijk zijn de producten wel bevallen! Groetjes, team Body&Fit
I bought a box of Bars (Clean Protein Bar), the quality seemed a bit questionable, so I sent an email to the klantenservice email a few days ago, but haven't even received an acknowledgement of my inquiry.
Niet thuis aangeboden Meer dan een week later krijg ik bericht dat ik het op een afhaalpunt kan afhalen
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat de bezorging niet goed is verlopen, excuus voor het ongemak! Hopelijk heb je het pakket inmiddels op kunnen halen bij het PostNL PickUp Point. Groetjes, team Body&Fit
Producten zijn oké maar ze doen aan vals adverteren. Elke keer dat gelul van korting hier en korting daar op bepaalde producten maar dat is gewoon bullshit. De prijs blijft op veel producten gewoon gelijk, het hele jaar door. Als voorbeeld het merk optimum nutrition. Daar heb ik m'n shakes van, 't hele jaar is de prijs bijna gelijk gebleven, terwijl ze zeggen tot wel 50% korting.
Product kwam kapot en half open aan. Smaak is echter erg lekker en bevat veel eiwitten. Jammer dat pak kapot en half open aan kwam.
Antwoord van Body & Fit
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te horen dat het product half open was bij ontvangst! Ik zie dat je geen contact hebt genomen met de klantenservice. In dit soort gevallen kan je dit altijd doen en we komen altijd met een passende oplossing. Fijn om te horen dat het product goed bevallen is! Ik wens je fijne dag toe!
Je bestelling komt gelukkig altijd heel snel.En de kwaliteit van wat je besteld is erg goed.
De bestelling kwam niet aan de deur en ik kreeg een bericht dat de bezorger naast was gekomen maar hij is nooit geweest. Ik moest hiervoor met mijn fiets de doos bij een ophaalpunt afhalen waarbij de doos pas 3 dagen na de dag van bezorgen werd afgeleverd.
Antwoord van Body & Fit
Hi Jeroen, Bedankt voor je review. Wat een vervelende situatie. Je kan dit het beste doorgeven aan PostNL. Ik zal het in ieder geval ook even doorgeven. Groetjes, Team Body & Fit.
Foute zending en moet ik herstellen!
Antwoord van Body & Fit
Hi Emile, Wat vervelend. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat het is opgelost. Groetjes, Team Body & Fit.