Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL
Beoordelingen:

5.053 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.677 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

Meest relevante negatieve beoordeling

4 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren  
Relevantie
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De banaan shake, mass perfection smaakt heel chemisch en lost niet op met de aangegeven hoeveelheid water en poeder... ik zal hem hierdoor ook niet meer drinken!... heel zonde van het geld en zal het niet nog een keer bestellen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
28 mei 2024
Dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat de whey protein in de smaak banaan niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren en willen het product voor je nagaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij het product voor je verder kunnen controleren en je te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
CB
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Body en fit waren altijd heel snel met verzenden dat is niet meer zo. We mochten altijd een cadeautje uitzoeken, dat is ook niet meer. Prijzen reizen wel de pan uit.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 jun 2024
Dank je wel voor je feedback! Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat de levering niet aan je verwachtingen heeft voldaan. We hebben je bestelling doorgenomen en zien dat je pakket een kleine vertraging heeft opgelopen. Onze klantenservice heeft zojuist contact opgenomen en je te voorzien van een passende opossing. Wat betreft de stijging in prijzen, door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en promoties om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Prijzen omhoog en cadeau verdwenen

Vergeleken met enkele geleden zijn de prijzen erg hoog geworden voor de zelfde producten. Bij het verhogen van de prijzen zijn ook de cadeau's verdwenen. Jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Hi, bedankt voor je bericht en wat jammer dat je zo ontevreden bent over onze service. Wij hebben inderdaad onze prijzen in november verhoogd, dit naar aanleiding van de stijgende prijzen van ingrediënten en transport en dergelijke. Wij proberen onze prijzen zo scherp en eerlijk mogelijk te houden. Zo ook onze acties en cadeaus, deze wisselen per week en ik adviseer je dan ook om onze socials in de gaten te houden voor leuke deals. Je kunt je ook aanmelden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven. Als er iets is waarbij wij je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Groeten, Team Body & Fit
25 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas ontbrak mijn cadeau, dit is de eerste keer na tig bestellingen dus kan een keer gebeuren maar alsnog jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 mei 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service!! Wat vervelend dat je het gratis cadeau niet hebt ontvangen. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice om je bestelling door te nemen en na te gaan om welk gratis kado het gaat. We kijken graag met je mee! We horen graag van je! Nogmaals dank je wel voor je review, wij waarderen het enorm! Team Body&Fit
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 dagen geleden
Hi, bedankt voor je review. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service! Helaas kunnen we niet opmaken wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. Wij willen je graag helpen. Laat gerust een bericht achter of neem contact op met onze klantenservice, dan kijken we graag of wij iets voor je kunnen doen. -Team Body&Fit
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
27 mei 2024
Dank je wel voor je review. We hebben zojuist je bestelling doorgenomen en begrijpen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij een postonderzoek voor je kunnen opstarten om je pakket te laten traceren. We gaan ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk je pakket zult ontvangen. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de 24HR Fatburn Day /Night. Van 60 tablets. Maar er sta dat je er mee zou afvallen. Maar ben al bijna 15 dagen bezig . Maar niks van resultaat van afvallen. .en stilt de honger merk ik ook niks van eerlijk gezegt. Of ik moet iets verkeerds doen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service! Vervelend om te horen dat de 24 HR Fatburn niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Dit hoort zeker niet te gebeuren. De klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om het gebruik en dosering van het product met je door te nemen! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

cadeau niet bij bestelling

Ik had een cadeaucode ingevuld, maar dit cadeau zat niet bij mijn bestelling. Niet heel erg want het was gratis, maar toch jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
29 apr 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en service! Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om je bestelling door te nemen en je te voorzien van een passende oplossing. Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
LP
lucce p.
herent belgie
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je betaald voor levering aan huis en mijn ok werd reeds meerdere malen elders geleverd en zo verdwenen!!?? 😡
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat de levering niet optimaal is verlopen. Ik zie dat de klantenservice inmiddels contact met je heeft opgenomen om de levering van je bestelling met je door te nemen. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging is vreselijk

Ik heb al twee keer een dezelfde bestelling geplaatst die retour gestuurd is door de bezorger omdat ik niet thuis was. Niet naar een ophaal punt wat je zou denken. Maar gewoon retour afzender. Ik wacht nu op mn geld. Opnieuw bestellen durf ik al niet meer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
22 apr 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Vervelend dat de levering niet optimaal is verlopen. Klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen en de retour and terugbetaling is inmiddels voor je verwerkt. Een bevestging is via de mail naar je toegestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Body&Fit
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet aangekomen ondanks dat postnl zegt, via mail, het bezorgd te hebben. Op mijn camera is echter geen bezorger te zien.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
2 apr 2024
Beste, dank je wel voor je review. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij zien dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en zij hebben inmiddels een postonderzoek voor je opgestart. PostNL geeft aan dat je een safeplace (bezorgvoorkeur) hebt opgegeven. Bij het kiezen van deze optie is PostNL niet aansprakelijk bij verlies, schade of diefstal. Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen om de status van je zending verder met je door te nemen. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Veel marketing trucjes op de website (fake korting)

Ik ben al een tiental jaar met plezier klant bij B&F, maar overweeg nu om de overstap te maken naar een andere supplementen aanbieder. Ik zie steeds meer marketing trucs, om de klant om de tuin te leiden. Twee voorbeelden: 1. Er was een actie waarbij er grote kortingen van tientallen procenten bij de Whey producten werden getoond. Ik bestel doorgaan hetzelfde, dus ik keek bij m'n bestellingen wat ik de vorige keer betaald had. Het ging om hetzelfde bedrag, alleen zou ik nu dus veel korting hebben. De prijzen worden omhoog gedaan en dan wordt er korting gegeven, waardoor het lijkt dat je minder betaald, maar nog steeds hetzelfde betaald. Dit is geen korting maar slechte marketing ten koste van de klant. 2. Ik bestel vaak het product "Muscle Protect". Gemiddeld betaal je hiervoor 25,- voor 500 gram (38 doseringen). Nu opeens is ditzelfde product 338 gram voor 24,- (26 doseringen). De naam en de prijs is hetzelfde, waardoor het lijkt alsof je hetzelfde product opnieuw koopt, maar de hoeveelheid is aanzienlijk minder.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met onze levering en producten. We snappen dat het vreemd over komt als er langere tijd hoge kortingen worden berekend over producten. De prijzen die je ziet op de website zijn de daadwerkelijke prijzen als we onze normale winstmarge aanhouden op deze producten. De prijzen met kortingen zijn de prijzen waarvoor we de producten nu aan kunnen bieden, maar door de turbulente markt van de grondstoffen die in de producten worden verwerkt zijn we momenteel niet in staat dit als de standaard prijs te hanteren voor onze producten. We hopen dat dit op korte termijn veranderd. Als je meer vragen hebt neem dan gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Weinig korting bij 1 product

Jammer dat er nooit een kortingscode is voor Ultra CoQ10. En bij een bestelling van meer dan € 50,-- krijg je ook korting. Ik vind dat erg veel. Alleen de verzendkosten zijn zo nu en dan gratis
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Het kan inderdaad kloppen dat de Ultra CoQ10 niet regelmatig in de aanbieding is. De prijs van onze producten is van meerdere factoren afhankelijk, maar we houden altijd onze prijzen scherp in de gaten en maken hier dan ook regelmatig verandering in. Wat betreft de verzendkosten begrijpen we dat deze als hoog kunnen worden ervaren. We geloven echter dat deze kosten marktconform zijn en gezien we regelmatig aanbiedingen, promoties en, zoals je al aangaf, gratis verzending aanbieden, dat deze kosten schappelijk zijn. Indien je hier overige vragen of opmerkingen over hebt kan je natuurlijk altijd navraag doen bij onze klantenservice! Team Body & Fit
EC
EMIR C.
DEURNE
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen opgeschruwd,voor zelfde geld krijg ik meer bij andere leveranties,of je een ding hebt en andere niet dus heeft geen zin bij 2 sites te bestellen met duble verzend kosten
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groetjes, Team Body&Fit
DV
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde product opgestuurd. Na openen verpakking pas in de gaten. Isolate perfection besteld en whey perfection gekregen. Smaakt minder lekker.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service, maar vervelend dat het geleverde product niet juist is. Ik zal dit direct voor je oppakken en zal je een terugkoppeling geven via je emailadres. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De laatste bestelling was hetzelfde als de vorige, maar zonder bidon of test product. Verder wel optijd en vlot!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
19 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service - super! We hebben onze prijzen en promoties aangepast om beter aan te sluiten bij de dynamiek van de markt en om de klantervaring in het algemeen te verbeteren. We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en in onze outlet. Mocht je verdere vragen hebben over onze promoties, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice, ze helpen je graag verder. Team Body&Fit
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 keer achter elkaar iets mis met mijn bestelling. Meerdere keren etiket aangemaakt bij de klantenservice en nog steeds geen feedback gekregen. Heb in het verleden nooit een slechte ervaring bevonden met body en fit maar nu ben ik wel teleurgesteld. İk zal ook niet maar snel wat bestellen volgende keer. Je hebt genoeg sites die wel hun klanten waarderen. Eerste bestelling geen shaker meegekregen 2de bestelling een open pot creatine die in de doos was gelekt.
Beoordeling melden
UA
Uva A.
Houthalen-Helchteren.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering door post.nl is schandalig

Jullie laten de levering doen door post.nl. Sorry,maar post.nl heeft een schandalige slechte service. Kreeg een mail van voor de levering en had speciaal vrij genomen om thuis te zijn. Kreeg toen de mail dat ik zogezegd niet thuis was en over een paar dagen mijn levering in een afhaalpunt zelf moest gaan halen. Heb zelf camera bewaking en kon duidelijke aantonen dat er niemand bij mij is geweest voor een levering en de chauffeur gewoon uit zijn luie zetel had aangeduid dat hij zogezegd geweest was. Heb toen post.nl zelf gecontacteerd en daar kreeg ik gewoon een bod antwoord en kreeg alleen te horen dat ik het pakket zelf moest gaan halen!!! Het spijt me voor bodyenfit zelf. Jullie producten zijn super. Maar als jullie met post.nl blijven werken. Dan denk ik dat mijn bestellingen stoppen. Want kan keer op keer mijn bestelling zelf in een afhaalpunt gaan halen en deze is een stuk verwijderd van mijn thuis. En heb dan de producten ook veel laten.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 feb 2024
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan Postnl zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
GF
Greta F.
Oosteeklo
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Superfood Rice Cakes, niet te eten. Verschrikkelijk taai. Ofwel slechte verpakking ofwel door een houdbaarheidsdatum tot 12/23. In ieder geval ik heb ze gebruikt als voeder voor de kippen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn vermoed ik. Wat een tegen valler, omdat ik tot nu, van de producten die ik reeds bij B&F bestelde altijd al tevreden was.
Beoordeling melden
RS
R S.
Zeewolde
7 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Blijft erg duur, zogenaamde acties zijn sigaar uit eigen doos. Adviesprijzen zijn enorm opgetrokken, waardoor kortingen van 60% echt misleidend is. Beschikbaarheid is ook bedroevend, wacht al maanden op een product wat maar niet op voorraad komt. Ik benklaar met Body en Fit.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je onze prijzen en promoties als misleidend ervaart. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij nemen deze feedback zeer serieus en zullen deze intern bespreken. Helaas zijn de prijzen vanwege meerdere wereldwijde ontwikkelingen de afgelopen tijd enorm gestegen. Wij analyseren constant wat de beste prijs is die wij onze klanten kunnen bieden. Dit zie je terug in onze wekelijke promoties. Groet, team Body&Fit