Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Eerste dag vanwege onverwachte drukte een dag later verstuurd, de dag erna weer een dag later verstuurd, Roep dan niet dat je de volgende dag levert als je het niet kan waar maken. De repen van Smart Bar zijn smerig, die van Pro Bar zijn stukken beter.
Snelle levering maar ik heb er helaas niks aan als de proteine bars allemaal gesmolten zijn kunnen zo de prullenbak in. Jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat alle repen gesmolten zijn. Had je hier al contact over opgenomen met onze klantenservice? Dan kijken wij graag wat wij hier in kunnen betekenen voor je. Groet, Team Body&Fit
Voor 22:00 uur zelfde dag bezorgd klopt niet en op vraag wanneer bestelling verstuurd wordt heb ik geen reactie gekregen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat de klantensevice inmiddels contact met jou heeft opgenomen. Team Body&Fit.
Niet op de beloofde datum geleverd!! De verzending is een dag later gedaan, en dus een dag later ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later is geleverd. Helaas komt het voor dat bestellingen vertraging op kunnen lopen bij ons of Post-NL. Op het moment dat de bestelling bij ons vertraagd laten wij dit uiteraard per mail weten. Team Body&Fit.
Bedrijf / klanten ser ice zeer slecht telefonisch, en via de mail te bereiken slecht slecht, slect
Whey lost niet makkelijk op + na het openen van de zak is deze niet meer terug te sluiten.
Misleidende producttekst
Ik heb een aantal zakjes van iets besteld, maar een daarvan was leeg. Na telefonisch contact per e-mail een klacht ingediend maar daar nog niets op gehoord. Ze stuurden wel keurig een bericht dat het druk is en dat het daardoor langer duurt ..
Sinds afgelopen dinsdag probeer ik de klantenservice te bellen, geen gehoor... ik heb een verkeerde bestelling ontvangen, en probeer deze te retourneren, maar ik krijg nog steeds geen antwoord op mijn mail. Al 2 emails verstuurd...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Vervelend dat je een verkeerd product hebt ontvangen, excuses voor het ongemak. Vanwege drukte duurt het iets langer om te reageren dan je van ons gewend bent. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat het juiste product is opgestuurd. Mocht je verder vragen hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
Op mijn melding dat er een verpakking tijdens het vervoer gelekt had, kreeg ik snel en correct een antwoord. Met oplossing! Alleen is de oplossing nooit ingelost, ook niet na herhaalde mails van mijn kant.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Excuses voor de late reactie. Er is iets misgegaan in de communicatie hier. Ik heb je zojuist een mail gestuurd hierover! Groetjes, Team Body&Fit
Er wordt geschreven dat er 40% korting gegeven wordt maar niet dat de prijzen ondertussen wel met 60% verhoogd zijn sinds vorig jaar. Ik betaal nu meer met korting als vorig jaar zonder.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
Geen enkele contact met klantenservice, niet telefonisch, niet via chat, niet vie email. Had vragen over producten. Wel mijn bestelling ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vanwege onvoorziene verstandigheden reageren we later dan je van ons gewend bent, excuses voor het ongemak. We proberen je zo snel mogelijk te helpen. Ik zie dat je vandaag een reactie hebt gehad. Ik hoop dat het zo opgelost is, anders kan je uiteraard op de mail reageren. Groetjes, Team Body&Fit
Prijzen van sommige producten veranderen dagelijks. Kortingen staan vermeld en worden toegepast terwijl de prijs hoger is dan voorheen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Wij van Body&Fit waarderen jouw voortdurende steun in deze onzekere tijden. Om onze gemeenschap tijdens de pandemie te ondersteunen, hebben we besloten onze prijzen te bevriezen. Helaas is dit niet langer houdbaar. We willen onze toonaangevende producten, concurrerende prijzen en best-in-class service werelwijd blijven aanbieden en werken er hard aan om dit op de beste mogelijke manier te doen. Je zal dit terugzien in geselecteerde aanbiedingen op onze site, zodat je nog steeds toonaangevende sportvoeding kunt vinden tegen de best mogelijke prijs die past bij jouw persoonlijke gezondheids- en fitnessbehoeften. Team Body&Fit
Eerlijker prijzen. Geen korting beloven terwijl de prijs van sommige producten 35% hoger is dan bij andere andere aanbieders.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Onze fitte, gezonde en vooral gemotiveerde community betekent de alles voor ons, daarom zijn onze prijzen bevroren gebleven sinds het begin van de pandemie. Helaas is dit niet langer houdbaar, aangezien wereldwijde gebeurtenissen het steeds duurder hebben gemaakt om onze producten te produceren, op te slaan en te verzenden. Toch blijft het onze missie om de beste producten, prijzen en diensten in de branche aan te bieden, zodat onze gewaardeerde klanten een fitter en gezonder leven kunnen leiden. We werken onvermoeibaar door om een betere manier te vinden om dit te doen en ervoor te zorgen dat dit waar mogelijk, wordt weerspiegeld in onze kortingen. Team Body&Fit.
Customer service is niet bereikbaar, ik moet wachten tot de volgende dag op een reactie en deze verloopt zeer stroef.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Ik zie dat er voor jou een postonderzoek gestart is. Zodra hier een update over is, nemen we gelijk contact met je op om dit op te lossen. Ik wil je vragen om nog eventjes geduld te hebben. Hoe dan ook lossen we het voor je op, dit kan alleen even een paar dagen duren. Groetjes, Team Body&Fit
Misleidende korting. Absurd dat hetzelfde artikel in 1 jaar tijd 65% duurder is geworden
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
Nog nooit meegemaakt bij jullie maar nu incomplete/ verkeerde zending ontvangen, hierop contact gezicht met klantenservice maar deze is niet telefonisch te bereiken alleen via mail nu de afgelopen 2weken gemaild geen reactie, hoop snel te horen want wat ik al zei eerder nog nooit eerder dit meegemaakt
Ik vind het belachelijk dat de prijzen van het door mij gekochte artikel verdubbeld in een zeer korte tijd. Iedereen schijnt het maar normaal te vinden om de prijzen gigantisch te laten stijgen met redenen van gestegen grondstoffenprijzen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Bedankt dat jij jouw unieke fitnessreis met behulp van Body&Fit ondersteunt. Ongelukkige omstandigheden over de hele wereld hebben het voor ons duurder gemaakt om onze producten te produceren, op te slaan en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we ons uiterste best gedaan om onze gewaardeerde klanten te ondersteunen door onze prijzen te bevriezen. Helaas is dit niet langer houdbaar. Desalniettemin blijven we toegewijd om ervoor te zorgen dat we de beste producten, prijzen en diensten kunnen blijven leveren. Dit wordt weerspiegeld in een selectie van onze kortingen om je te helpen jouw doelen te bereiken tegen de meest betaalbare tarieven. Groetjes, Team Body&FIt
Vroeger werden alle pakketjes thuis gewoon afgeleverd wat erg handig is (of bij buren) nu worden ze gedropt in ophaalpunten en kan je er nog om rijden. Voor mij dus ook geen bestellingen meer
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, wat jammer om te horen dat je ontevreden bent. Ik zie op de track en trace staan dat PostNL het pakketje probeerde te leveren en dat er niemand thuis was. In dit geval worden de pakketen dan soms naar aan afhaalpunt gestuurd. Je kunt via de mail van PostNL aangeven wat je wilt dat ze doen als je niet thuis bent. Ik raad je aan om dit de volgende keer te doen. Als dit niet lukt, kan je altijd contact met ons opnemen. Groetjes, Team Body&Fit