Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

21 nov. 2022
Bestelling was beschadigd. Meerdere keren gebeld en een mail gestuurd om te vragen naar een oplossing. Tot 3 keer toe werd mij verteld dat ik gelijk een mail zou krijgen, dit gebeurde tot 3 keer toe niet. Pas de 4e keer bellen kreeg ik iemand aan de lijn die mij wel een mail stuurde. Hij heeft aangeboden het aankoopbedrag terug te storten. Zit ik dus wel met een beschadigt product.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat er een product beschadigd is. Excuses voor het ongemak en excuses voor de late reactie. We hebben het even nagekeken en het product is in principe veilig in gebruik en voldoen aan de hoogste kwaliteitseisen. We kunnen ons voorstellen dat je twijfelt, hierom bieden we het storten van het aankoopbedrag terug. Als je hier niet mee akkoord gaat, kan je dit altijd aangeven en kunnen we kijken naar een alternatieve oplossing. We horen dit de volgende keer graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
Zorgen dat de producten in voorraad zijn. American pancakes staan afgeprijsd -35% maar zijn al weken niet verkrijgbaar. Pfff, nu zit ik zonder.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Als gevolg van een aantal wereldwijde gebeurtenissen ervaren wij dat producten momenteel helaas soms wat langer niet leverbaar zijn. Wij doens ons best om alles zo snel mogelijk op voorraad te hebben. Groet, team Body&Fit
Ze beloven voor 22:00 besteld morgen in huis, helaas is dat complete bulshit order ontving ik 2 dagen later
Inmiddels een week geleden besteld en heb mijn bestelling nog niet in huis
Ik had de bestelling snel binnen. Maar de smaak ervan vind ik supervies.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat jet product niet goed is bevallen. Ik geef de feedback zeker door. Je mag voor je een nieuw product uit wil proberen altijd even contact opnemen met de klantenservice. Dan zullen wij ons best doen om je hier een zo goed mogelijk advies over te geven. Groet, team Body&Fit
Mijn geschenkjes zaten er niet bij het gaat om de poederbox en chips
voorzien een geschenkje, maar werd niet bijgevoegd
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Vervelend om te horen dat je een cadeau mist. Deze staat ook niet in het systeem dus we zijn bang dat er iets is misgegaan. Je kunt in dit geval altijd contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
Ik heb mijn pakket niet ontvangen..
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik zie in de track&trace dat deze bij een postnl punt is geleverd. Ik zal je hier een mail over sturen met meer informatie. Groet, team Body&Fit
van jan d.
Niet tevreden
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit
26 okt. 2022
Bij het afrekenen gaat het mis als je meerdere 1+1 gratis artikelen in je winkelwagentje hebt.. ik heb dus meerdere bestellingen moeten plaatsen. Dit is tijdrovend voor mij als klant maar ook inefficiënt voor body fit als bedrijf.
16 nov. 2022
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je de 1+1 actie als inefficiënt hebt ervaren. Echter was een van de voorwaarde dat je goedkoopste producten gratis ontvangt. Wanneer wij dit soort acties hebben kan je de actievoorwaarde terugvinden op de website van Body&Fit. Uiteraard is het ook mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij jou verder kunnen helpen. Team Body&Fit.
28 okt. 2022
De kortingen zijn veel minder dan in eerste instantie wordt aangegeven. Ondertussen schieten de prijzen al langere tijd fors omhoog en dit was al zo voor de oorlog in Oekraine.
16 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. ​ Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen voor veel supplementen, wat het produceren van deze producten enorm duurder gemaakt heeft. Ook het transport is als gevolg van de coronacrisis veel kostbaarder geworden. ​ Daar komt voor de eiwitproducten nog eens bovenop dat de grondstoffen voor deze producten een bijkomstigheid zijn van de kaasproductie. En terwijl de vraag naar whey (de eiwitten die de basis vormen van veel van deze supplementen) enorm gestegen is de afgelopen tijd, is de vraag naar kaas niet even hard gestegen. Met als gevolg dat er niet genoeg whey geproduceerd wordt om aan de vraag te voldoen. Wat op zich zelf de prijs al omhoog brengt. ​ Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. ​ We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke prijs blijven bieden. Team Body&Fit
14 okt. 2022
Per ongeluk een verkeerd gratis cadeau aangevinkt maar totaal geen begrip of coulance..
2 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je inmidddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit. Groetjes , Team Body&Fit .
14 okt. 2022
Twee cadeaus niet geleverd gekregen. Al de tweede keer dat dit gebeurt, beetje jammer!
2 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Het is jammer genoeg niet mogelijk om meerdere cadeaus te selecteren bij het uitchecken van de winkelwagen. Vanaf een orderwaarde van €40,- kom je in aanmerking voor een cadeau. Hoe hoger je orderwaarde, hoe meer keuze je krijgt. Bij een bedrag van €40,- tot €60,- heb je keuze uit de cadeaus van niveau 1. Bij een bedrag van €60,- tot €90,- heb je keuze uit niveau 1 en 2. Bij een bedrag van €90,- tot €150,- heb je keuze uit niveau 1, 2 en 3. En tot slot bij een bedrag vanaf €150,- heb je keuze uit alle 4 de niveaus. ​ De hoeveelheid cadeaus die je ontvangt blijft dus ten alle tijden hetzelfde, alleen het aanbod wordt steeds groter. Groetjes, Team Body&Fit
2 nov. 2022
Er staan kortingscodes op de sites, zodra je die toevoegd krijg je niks.
16 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn. https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions Team Body&Fit
19 okt. 2022
Bidon lekt water en een potje was kapot dicht gemaakt met tape ..
1 nov. 2022
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het verzenden. Ik heb je hier een mail over gestuurd. Groet, Team Body&Fit
1 nov. 2022
Prijsverhoging is enorm. Graag meer info daarover
Veel reclame , slechte retounering
16 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit . Wanneer je de meegestuurde informatie van Body&Fit gebruikt is de retournering geheel kosteloos. Team Body&Fit
12 okt. 2022
Hun prijzen zijn VEEL te hoog.
16 nov. 2022
Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. ​ Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen voor veel supplementen, wat het produceren van deze producten enorm duurder gemaakt heeft. Ook het transport is als gevolg van de coronacrisis veel kostbaarder geworden. ​ Daar komt voor de eiwitproducten nog eens bovenop dat de grondstoffen voor deze producten een bijkomstigheid zijn van de kaasproductie. En terwijl de vraag naar whey (de eiwitten die de basis vormen van veel van deze supplementen) enorm gestegen is de afgelopen tijd, is de vraag naar kaas niet even hard gestegen. Met als gevolg dat er niet genoeg whey geproduceerd wordt om aan de vraag te voldoen. Wat op zich zelf de prijs al omhoog brengt. ​ Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. ​ We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke prijs blijven bieden. Team Body&Fit .
7 okt. 2022
2 nov. 2022
Bedankt voor je review. We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback. Alvast bedankt! Groetjes, Team Body&Fit