Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7 nov 2023

Onbeantwoorde mails

Verschillende mails gestuurd die totaal onbeantwoord gebleven zijn. Niet serieus voor een bedrijf zoals Body & Fit en al zeker niet tov een reguliere klant.
27 jul 2023
Bestelling netjes verpakt en snel geleverd. Helaas lekt de gratis shaker tijdens het schudden en drinken. Hoe je deze ook dicht draait, het blijft lekken.
28 jul 2023
Hi, dat is vervelend om te horen! Neem gerust contact op met de klantenservice en dan kunnen zij dit voor je oplossen! Er zit een garantieperiode op de shaker, dus als deze defect is bij aankomst kunnen we je daar altijd mee helpen. -Team Body&Fit
10 nov 2023

Snelle levering, gescheurde zak

Snelle levering! Alleen was 1 vd zakken smart protein de scheurrand vanaf waardoor de hele doos vol zat moet de poeder…. Wat voor veel troep veroorzaakte
22 aug 2023
Ik vraag om een factuur en krijg een zeer afgesnauwd mail nog steeds geen factuur van mijn bestelling ontvangen. Daarnaast doos vol gestopt met plastic
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Excuses voor de late reactie. Vanwege drukte is onze reactietijd wat langer. We hebben je een mail gestuurd met je factuur! Mocht je nog wat nodig hebben, horen we het graag. Groetjes, Team Body&Fit
WS
Wil S.
IJSSELMUIDEN
5 okt 2023
Al met al redelijk goed, maar ik vind de prijs wel heel hoog en dan heb ik nog de aanbieding. Volgens mij kan die aanbieding wel wat scherper.
9 jun 2023

Top bestelling, jammer van het cadeautje

Prima levering, eiwitten zijn ook prima, Beetje jammer dat ze gratis fles weggeven die alleen maar lekt, bij elke slok zit je zelf ook onder
13 jun 2023
Bedankt voor de feedback en leuk om te horen dat je tevreden bent met de levering en de eiwitten! Wel jammer dat de shaker lekt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We raden je aan contact op te nemen met de klantenservice hierover. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
KV
Karin V.
Papendrecht
21 mei 2023
Nou de prijs zou fijn zijn. Het blijft maar duur. Zal niet veranderen. Maar als er staat zoveel procent korting en vaak is dit echt onzin.
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback ! Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. ​ Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen voor veel supplementen, wat het produceren van deze producten enorm duurder gemaakt heeft. Ook het transport is als gevolg van de coronacrisis veel kostbaarder geworden. ​ Daar komt voor de eiwitproducten nog eens bovenop dat de grondstoffen voor deze producten een bijkomstigheid zijn van de kaasproductie. En terwijl de vraag naar whey (de eiwitten die de basis vormen van veel van deze supplementen) enorm gestegen is de afgelopen tijd, is de vraag naar kaas niet even hard gestegen. Met als gevolg dat er niet genoeg whey geproduceerd wordt om aan de vraag te voldoen. Wat op zich zelf de prijs al omhoog brengt. ​ Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. ​ We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke prijs blijven bieden. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
29 sep 2023
Op zich goed maar veel artikelen zijn niet meer verkrijgbaar. En als je iets zoekt geeft het niet alle producten aan waarop je zoekt.
MG
marc g.
winksele
5 sep 2023
prijzen van de producten zijn fel gestegen. bij mijn bestelling geen cadeau meer, heb het niet meer gevonden als het toch nog kon.
SE
25 aug 2023
Alles is perfect, alleen het feit dat het pakket niet meer zoals vroeger aan het onthaal wordt geleverd vind ik het redelijk.
28 aug 2023
Bedankt voor de review en leuk om te horen dat je tevreden bent! Maar wel vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! Dit zullen we melden bij PostNL en hopen dat je de volgende keer een betere ervaring hebt. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
4 aug 2023
Post.nl laat het pakje achter zonder aan te bellen, en gisteren 1u25 te vroeg aan de deur, en ik was niet thuis natuurlijk
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de feedback! Leuk dat je besteld hebt maar wat vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar wens was. Excuses voor het ongemak! We zullen een melding ervan maken bij PostNL en je feedback doorgeven. Nogmaals excuses! We hopen dat de bestelling verder goed is aangekomen. Zo niet? Neem dan vooral contact op met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
17 okt 2023
Graag meer opties voor hoeveelheden smaken wheypoeder. Erg duur geworden. Snelle levering goede produkten
MD
29 okt 2023

De smartcrunch peanut bars zijn plakkerig

De smartcrunch peanut bars zijn ondanks dat ze koel bewaard worden aan de zachte en plakkerige kant.
9 jul 2023

Bij Andere websites

Op andere sites krijg je extra's bij besteding van een bepaald bedrag. Daarnaast is bodyfit prima.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt! Leuk dat je besteld hebt maar vervelend dat je niet tevreden bent met het cadeau aanbod. Bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een gratis shaker aan met de code: SHAKER, van toepassing op alle bestellingen boven de 45 euro. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit

Smaak is veranderd

Ik bestel altijd de smaak vanilla milkshake (whey perfection). Die smaakt nu opeens heel anders.

Chocolade shake niet lekker

Tot nu de chocolade shake genomen en die is niet heel lekker, hopen dat de aardbei beter smaakt!
24 jul 2023
Heel vaak vitamines niet op voorraad helaas. Ik had een aantal jaren geleden een betere ervaring
25 jul 2023
Bedankt voor de review! Wat vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
8 aug 2023
Creatine niet meer in kleine zakken leveren. Je handen zotten onder het poeder bij scheppen.
10 aug 2023
Bedankt voor je review en vervelend om te horen dat de zakken niet bevallen. Wij hebben een aantal maanden geleden een rebranding uitgevoerd met onze producten, hierbij zijn onze verpakkingen aangepast. Zo kan het zijn dat je het product voorheen ontving in een pot en nu in een zak. Maar de inhoud is wel hetzelfde. Wij doen dit met oog op het milieu, het produceren van een zak stoot minder co2 uit en buiten dat neemt het minder ruimte in beslag in de verzenddoos waardoor er meer producten in 1 doos passen. Mocht je niet tevreden zijn en het product is nog gesloten, dan kan je deze uiteraard retourneren. Je kunt eventueel ook oude potten bewaren en hervullen met de zakken. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
22 nov 2023

Bezorging zoals aangegeven maar vies

Bezorging zoals aangegeven, maar bah wat is ie vies. Blijft poederig en wil niet oplossen.
BV
B. V.
Bodegraven
17 okt 2023
bij mijn laatste bestelling zag ik een kortingscode ,nadat ik had afgrekend ,beetje raar.