Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

: 121.721Uitstekend

4,60

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

121.721 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


10 mrt. 2022 
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren Relevantie 
(225)
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden 
k heb 2 stuks besteld van 180 stuks per pot en ze zijn maar goed tot 1/2023 MILK THISTLE EXTRACT VAN PURITANS PRIDE 180 STUKS. DAT ZOU NIET MOGEN .ZE WETEN TOG DAT JE OP EEN MAAND GEEN 360STUKS KUNT IN NEMEN. EN DIT IS NIET DE EERSTE KEER NOGAL GEHAD MET ANDERE PRODUKTEN DAAR OM 0 OP 5
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 nov. 2022 
De producten en service zijn nog steeds goed. Merk wel dat producten vaak niet leverbaar zijn en dat van veel (eigen merk) producten de prijzen enorm zijn opgeslagen. Soms zelfs verdubbeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. We hopen dat dit in de toekomst minder voorkomt. Wat betreft de prijzen, het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We nemen je feedback mee en hopen dat je nog steeds blijft kiezen voor Body&Fit. Groetjes, Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
11 nov. 2022 
van Wil S.
Ik vind de prijs toch echt wel hoog, zeker met de korting er bij. Ik zou daar eens iets mee doen. Als je korting geeft moet het ook echt korting zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback! Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Dit was zo’n Blackfriday “actie”. De prijs zou normaal twee keer zo hoog zijn, terwijl de balckfriday aanbieding eigenlijk gewoon de normale prijs was.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 uur geleden 
Bezorgen is uitstekend, de prijzen zijn heel wisselvallig met kunstmatige aanbiedingen en het assortiment is met wat ik altijd koop heel karig.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
8 uur geleden 
Helaas niet ontvangen bestelling wegens vertraging. Dit icm kort houdbare producten maakt de lagere beoordeling.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
7 nov. 2022
In de beschrijving stond dat je er 32 scoop eruit kan halen, maar ik heb er maar 28 scoop eruit gehaald
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
13 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Ik zal deze doorgeven. Echter wordt de inhoud van de verpakkingen meermaals gewogen en mogen deze maar minimaal afwijken. Het kan soms natuurlijk zijn dat een scoop die je maakt eigenlijk wat meer dan 1 scoop bevat. Dan kan het natuurlijk zijn dat je er iets minder scoops uit haalt. Groet, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Bestel en geef een bezorgtijd aan , krijg je t dagen later, niet de bezorger, maar body was te laat
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar wat balen dat je bestelling te laat geleverd is. Vanwege black friday drukte kan het inderdaad langer duren voor je je bestelling hebt dan je van ons gewend bent. Excuses hiervoor. We hebben je een mail gestuurd hierover! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
8 nov. 2022
Bestelling was niet compleet \ geen compensatie voor het dagenlange wachten op rest bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
13 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling vertraagd was. Wij doen altijd ons best om bestellingen die voor 22:00 uur geplaatst zijn, de volgende dag te leveren. Helaas kan het echter wel eens voorkomen dat de bestelling bij de courier vertraging oploopt. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
10 nov. 2022
De smart bars hebben een andere smaak ( niet zo lekker ( chocolat) en zijn véél kleiner.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Hoi, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de smart bars. Dit zoeken we graag uit. We hebben je een mail gestuurd hierover en horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Heel veel verschillende aanbiedingen, maar de prijs blijft eigenlijk steeds hetzelfde.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Producten zijn okay, alleen de prijzen de laatste tijd wel erg omhoog gegaan.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Duurde 5 dagen voor ik het binnen had zat 2 dagen zonder shake
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt. Ik zie in de track&trace dat de bestelling op 23 november geplaatst is, en is geleverd op 25 november. Vervelend dat de bestelling een dag vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Excuus daarvoor. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
7 dagen geleden
De kwaliteit is goed. De prijs is veel en veel te hoog.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit! Maar vervelend om te horen dat je de prijs vind tegenvallen. Door wereldwijde veranderingen is het voor ons helaas duurder geworden om uw producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met het beste product en de beste prijzen en we evalueren voortdurend onze positie in de markt om een aantrekkelijk aanbod te doen. We nemen je feedback uiteraard mee en hopen dat je blijft kiezen voor Body&Fit! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Veel vertragingen met de levering van producten.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Levering was een dag te laat zonder enige excuus
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 nov. 2022 
Problemen met inloggen en betaling
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat het niet lukt met bestellen. Hier helpen we je graag mee. We raden aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via mail of via chat/telefoon van 09:00 tot 17:00 uur. Vaak kunnen we het dan gelijk voor je uitzoeken en de bestelling met je plaatsen. Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Op tijd leveren
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact met ons opneemt! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, maar wat vervelend dat jij je order nog niet hebt ontvangen. Deze week zijn net zoals bij ons bij veel bedrijven Black Friday acties, hierdoor is het overal razend druk. Het kan daarom zo zijn dat jouw order wat later aankomt dan normaal. Excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee en hopen dat de bestelling verder bevalt! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
13 uur geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Beoordeling melden