Body & FitBeoordelingen

Body & Fit- Logo - Beoordelingen

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body & Fit

4.76/5.00

12.460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Body & Fit

Er zijn merdere producten dat ik wou hebben die waren niet beshickbaar.
Lange tijd zijn de smaak varianten uitvekocht en moet ik n andere keuze maaken
Gewoon netjes volgens afspraak
Kon deze bestelling niet op afhaalocatie laten bezorgen, vervolgens e-mail gestuurd en ook geen reactie op gekregen
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Soms komt het door drukte voor dat pakketten niet bij een afhaalpunt afgeleverd kunnen worden. Excuus voor het ongemak. Inmiddels kan het weer! Groetjes, team Body&Fit
Levering 3 dagen onderweg.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review! Vervelend dat de bezorging vertraging heeft opgelopen, excuus voor het ongemak. Dat kan door weersomstandigheden of drukte soms voorkomen. Hopelijk vallen de producten in de smaak! Groetjes, team Body&Fit
Enige vertraging vanwege sneeuw is te begrijpen. Maar een week vertraging zonder duidelijke communicatie niet. En een klantenservice die alleen tijdens kantooruren bereikbaar is, is niet meer van deze tijd.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat jouw pakketje vertraging had, excuus voor het ongemak! Ons mailen kan natuurlijk altijd! :-) Groetjes, team Body&Fit
bestelling duurde wel een paar dagen .
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review! Vervelend dat de levering vertraging had, excuus voor het ongemak. Dat kan door weersomstandigheden of drukte soms voorkomen. Hopelijk vallen de producten in de smaak! Groetjes, team Body&Fit
op foto bij bestelling product in ton. bij levering in zak. niet echt handig.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review! Vervelend dat de verpakking anders was dan je had verwacht, excuus voor het ongemak. Ik zie dat het product dat je hebt gekocht wel als een zak op het plaatje op de website staat. Goed om te weten is dat elke grootte in een ander type verpakking komt, het plaatje veranderd als je de grootte van de verpakking aanduidt :-) Groetjes, team Body&Fit
Duurde erg lang, maar vermoedelijk was de sneeuw de oorzaak van de vertraging.
Ik moest zelf cervis punt ophalen.
Door de drukte bij het pakket depot kwam de bestelling erg laat.
Antwoord van Body & Fit
Bedankt voor je beoordeling. Helaas duurde de levering vanwege de weersomstandigheden iets langer dan normaal. Excuus voor het ongemak. Wij streven er altijd naar om de beste klantenservice aan te bieden! Groetjes, team Body and Fit.
Steeds erg weinig op voorraad. Levering duurde erg lang.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat jouw pakketje vertraging had, excuus voor het ongemak! Dat heeft te maken met de weersomstandigheden van afgelopen week. Onze klantenservice staat altijd klaar om vragen over de voorraad te beantwoorden. Groetjes, team Body&Fit
طائر النورس حلق حلق في الجناحين وصفق صفق صفق طائر النورس طائر النورس
Helaas zijn de grote verpakkingen low calorie meal op en nu moet ik tegen duurdere tarieven de kleinere verpakkingen kopen.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat dit product niet goed op voorraad, is excuus voor het ongemak! Onze klantenservice staat altijd klaar om je alternatieven te adviseren. Groetjes, team Body&Fit
De laatste tijd zijn veel producten niet op voorraad en zijn de prijzen flink gestegen. De kortingsacties heb je echt nodig om het leuk te houden.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Jammer dat er dingen zijn waar je niet tevreden over bent, excuus voor het ongemak! Onze klantenservice staat uiteraard altijd klaar om vragen te beantwoorden. Groetjes, team Body&Fit
Niet op tijd
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat de bestelling niet op tijd is aangekomen, excuus voor het ongemak! Dat kan bij drukte wel eens voorkomen. We hopen natuurlijk dat dit bij een volgende bestelling niet meer gebeurd. Groetjes, team Body&Fit
vraag me toch af vanwaar die prijverhoging plus veel producten niet leverbaar
Waardeloos product! Vond de pancakes nergens naar smaken! Zou het niemand aanraden.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Jammer dat de pannenkoeken niet in de smaak zijn gevallen! Onze klantenservice staat altijd klaar om je te adviseren over onze producten :-) Groetjes, team Body&Fit
de levering was snel,maar ik had een papiertje op de deur met hard kloppen erop gehangen en toch niks gehoord.toen zat er een papiertje i d bus,daar stond niks op over waar het pakje nu was.het was afgegeven bij de buren,die hebben het mij gegeven.het was handiger geweest als de leveraar het erop gezet had waar, bij welke buren,huisnr, het pakje afgegeven was.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat de levering niet naar wens is gelopen, excuus voor het ongemak! Gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Veel plezier met de producten :-) Groetjes, team Body&Fit