Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
Beoordeling melden
11 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd.
Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.
Body en fit niet bereikbaar.
Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.
Ik ben niet anti-korting...maar iedere keer als ik de shop bezoek is de protein crunchy bar 'in de aanbieding'' en zolang de voorraad strekt, of de datum is bijna over (en dus korting) maar tot op heden zijn ALLE bars/boxes gewoon dezelfde THT datum en voelt het dus alsof B&F gewoon excuusjes gebruiken om het product ''goedkoop'' te laten lijken. In realiteit zijn de boxes waarschijnlijk enorm winstgevend en dus is het liegen over kortingen/redenen/prijzen een logisch maar negatief & ontransparant gevolg van mensen die te graag winst willen maken bij B&F.
bij mijn bestelling van rond de 80 euro zou ik een sheaker krijgen, deze ontving ik niet , na bellen kreeg ik een code zodat ik hem bij mijn volgende bestelling zou ontvangen . ik moet dus nu wachten tot mijn volgende bestelling en de code bewaren , is niet echt klant vriendelijk . ook was het jammer dat een en ander in het engels moest . Misschien toch nog een betere oplossing ???
Beoordeling melden
1 sep. 2023
Geverifieerde beoordeling
Er worden geen cadeaus meer gegeven zoals vroeger , nu moet je al serieuze bedragen neerleggen voor een extra zakje whey.
Onlangs code gebruikt voor zogenaamd een gratis shakebeker , nooit ontvangen
Beoordeling melden
27 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Misleidende aanbiedingen op eigen merk
In plaats van eigenmerkproducten ALTIJD in " de aanbieding" te hebben, geef gewoon een duidelijke "altijd laag" prijs, veel effectiever.
En waar zijn de extra's dit keer??
Ik plaatste mijn bestelling op 7-8 en koos uit de aangeboden opties voor levering op 11-8. Op de dag van de bestelling kreeg ik van Body&fit bericht, dat Postnl zich met een "track en trace" bij mij zou melden zodra mijn bestelling bij hun was ontvangen. Pas vandaag 15-8 (4 dagen na gekozen leveringsdatum) kreeg ik van Body&fit bericht, dat mijn bestelling bij Postnl was bezorgd. Van Postnl ontving ook vandaag bericht, dat mijn bestelling morgen geleverd wordt. Opmerking: het zou beter zijn als Body&fit geen leveringsopties aanbiedt die zij niet waar kunnen maken of op zijn minst een berichtje stuurt als de afgesproken datum niet haalbaar is.
Antwoord van Body&Fit NL
16 aug. 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar verwachting is. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat er in ons systeem als leverdatum gekozen is voor 15 augustus. Wellicht is dit verkeerd aangeklikt of is er iets misgegaan. In ieder geval excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee.
We hopen dat je bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
Beoordeling melden
30 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelle bezorging
Toch kan het nog wel beter. Vroeger kon je als bezorgadres het meest nabij gelegen Post-NL afhaalpunt opgeven. Dit was handig als je van te voren weet dat je rond het verwachte bezorgtijdvak misschien niet thuis bent. Nu dat niet meer kan moet je tot de bezorging thuis blijven. Duidelijke verslechtering. Verder was in de afgeleverde doos naast het bestelde, geen 'aanvullend cadeautje' mee gestuurd. Beetje karig en ook minder dan het voorheen was.
Antwoord van Body&Fit NL
31 jul. 2023
Bedankt voor je review! Fijn dat je bestelling snel geleverd was maar vervelend dat je niet tevreden was met de afleveropties. Dit bieden wij echter wel aan. Bij stap 1 van bestellen kan je kiezen voor 'afhalen'. Hier meer info over bezorgen op een afhaallocatie: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172422
Wat betreft een cadeau, om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Wij bieden dan wel verschillende acties aan voor een extraatje, zoals nu een gratis shaker met de code SHAKER. We raden aan altijd hier na te kijken wat voor actie we hebben elke week: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
Beoordeling melden
14 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is niet juist aan gekomen. Geen idee hoe dat komt want het vorige pakket is wel juist aangekomen. In een keer stond mijn oude adres weer op standaard???? Bewoners waar het is aangekomen willen het niet retour zenden. Post.nl doet niets. En politie ook niet. Dus 40,- kwijt. En bedankt!
Antwoord van Body&Fit NL
16 aug. 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling naar een oud adres is gestuurd. Dat is natuurlijk erg vervelend. Helaas kunnen wij in dit geval niet zoveel betekenen. De bestelling is verstuurd naar het opgegeven adres. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om je standaardadres aan te passen en het adres te controleren voor je de bestelling plaatst. Excuses voor het ongemak! Wellicht kan je langsgaan bij het opgegeven adres. We hopen dat dit lukt! Groetjes, Team Body&Fit
Beoordeling melden
2 aug. 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte voorraad en drama levering
Jammer genoeg vaak artikelen niet op voorraad.
Leveringen zijn een drama. Vaak net buiten kantoor tijden en kan van de bezorg tijdstippen niks op aan.
Thuis bezorgen.. nog aan het werk.
Op het werk bezorgen.. te laat en niemand meer aanwezig.
Antwoord van Body&Fit NL
3 aug. 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden!
Wat betreft de levering, vinden we het erg jammer dat dit niet naar wens is. Vanwege drukte in de zomermaanden kan er helaas sprake zijn van vertraging. Sorry hiervoor! We zullen je feedback terugkoppeling bij het magazijn en bij PostNL. Mocht je problemen hebben met een levering, kan je contact opnemen met de klantenservice en kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen!
Groetjes, Team Body&Fit
Vandaag besteld morgen geleverd klopt niet.. heb al 2x aan de hand dat ik smiddags dingen bestel, en de volgende dag zie dat mijn ontvangst datum en uur is veranderd.. en dan krijg ik het 2 dagen nadien..
Antwoord van Body&Fit NL
16 aug. 2023
Hoi, goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Ik zie dat je bestelling helaas was vertraagd bij PostNL vanwege drukte. Onze oprechte excuses hiervoor, we zullen er een melding van maken! We hopen dat je bestelling verder wel in goede orde ontvangen is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.