Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
De kwaliteit is in orde, echter word je voor de gek gehouden.
Wekelijks krijg je meerdere e-mails over aanbiedingen. 2e product gratis, zoveel % korting, etc., dit is allemaal dikke misleiding!
De prijzen van de producten worden telkens aangepast, waardoor de uiteindelijke prijs nauwelijks varieert.
Voorheen was dit ook soms het geval, maar niet zo extreem als nu.
Hiermee worden wij als klant alleen maar voor de gek gehouden en dit weerhoudt mij ervan om weer te bestellen. Dikke misleiding.
Uiteraard zullen ook jullie prijzen omhoog zijn gegaan, echter is dit geen excuus voor de misleiding.
Het is echt ontzettend jammer dat ik met mijn Nederlandse bankrekening wonend in België, niet met Ideal kan betalen. Vooruitbetaling is wat mij betreft prima, maar omdat er tijd over heen gaat, zijn bepaalde producten dan niet meer op voorraad of de korting geld niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de review! Fijn dat je tevreden bent met de levering en producten.
Helaas is het inderdaad niet mogelijk om met ideal te betalen vanuit België, dit is helemaal niet mogelijk vanuit ideal. Je zou eventueel ook kunnen kiezen voor bijvoorbeeld paypal en klarna, dan worden de bestellingen wel gelijk verstuurd. Je kunt hier nog aanvullende informatie vinden omtrent de betaalopties: https://service.bodyandfit.com/nl/support/solutions/80000172421
Mocht je verder verduidelijking nodig hebben, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Vaak producten niet op voorraad. Bij de protein chips (groene verpakking) is er heel lang aangegeven dat deze weer kwam, maar dat is nooit gebeurd.
Ook zijn de producten veel duurder geworden en is het niet mogelijk om 2 kortingscodes te gebruiken.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
3 dagen geleden
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze voorraden. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. De smart chips is echter weer op voorraad en kan je hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Producten/Voeding-%26-Repen/Repen-%26-snacks/Chips/Smart-Chips/p/smart-chips-low-calorie-high-protein.
Wat betreft de prijzen en de acties, we hebben inderdaad een prijsstijging gehad voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen hiervoor, wat voor een enorme prijsstijging heeft gezorgd in het produceren van deze producten. Ook het transport is hierdoor kostbaarder geworden. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Waar we kunnen, proberen we nog leuke promoties en codes aan te bieden waar dit kan. Deze werken vaak bovenop huidige kortingen maar inderdaad niet met andere code. Meer uitleg kan je altijd hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions
We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Ze misleiden klanten met kortingen die niet kloppen. Ze adverteren met een korting van 40% maar de prijs van bijvoorbeeld eiwitrepen verandert niet. E er staat dan een hogere prijs boven doorgestreept wat het product nooit gekost heeft.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
8 mrt. 2023
Hi, goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback!
Wat betreft de hogere prijzen, deze zijn de afgelopen maanden inderdaad gestegen. Door wereldwijde veranderingen is het voor ons duurder geworden om uw producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met het beste product en de beste prijzen en we evalueren voortdurend onze positie in de markt om een aantrekkelijk aanbod te doen.
Vervelend dat je de kortingen als zodanig ervaart. Het is juist ons streven om via de kortingen de prijzen zo eerlijk mogelijk te houden. De inkoopprijzen kunnen snel veranderen voor ons en doormiddel van de acties willen we de prijzen juist rond hetzelfde niveau houden zolang dat kan.
We hopen dat het zo duidelijk is en we hopen op je begrip. Mocht je nog verdere toelichting willen, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
Prijzen zijn extreem verhoogd meer dan andere sites. Kwaliteit van het huis merk is sterk achteruit gegaan. Vroeger was dit mijn nummer 1 website, nu kijk ik alleen nog bij jullie als andere sites uitverkocht zijn. Zonde
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de prijzen en de kwaliteit.
Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
Als je klachten hebt over de kwaliteit van de producten, kan je altijd contact opnemen met de klantenservice. We waarderen zoveel mogelijk feedback om al onze producten en onze service te kunnen verbeteren.
Nogmaals, bedankt voor de review.
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Ik heb besteld via een vorm van After Pay met betaling na ontvagst van Factuur.
De bestelling tot op heden niet ontvangen en ook geen factuur.
vr. gr.
Hans Groet/consument
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat je niks ontvangen hebt.
Bij deze bestelling heb je voor overschrijving gekozen, niet voor achteraf betalen. Bij deze methode dien je eerst te betalen, voordat de bestelling verstuurd wordt. We hebben je een mail gestuurd hierover met meer uitleg hierover en om dit op te lossen!
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Product is goed, smaakt lekker, maar prijsstijging is absurd.
Vorige bestelling was in 2021, eiwit was toen 64,- voor een emmer. Dat Is nu 119,-
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Fijn dat je tevreden bent met onze producten maar wat vervelend dat je ontevreden bent met de prijzen.
Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden.
We hopen op je begrip. Groetjes, Team Body&Fit
Veel whey producten met naturel smaak staan meestal in backorder. En dat is mij nu al meerdere keren overkomen. Dat vind ik jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
10 mrt. 2023
Hi, dat is inderdaad vervleend, zeker als het je meerdere keren overkomt.
We doen altijd ons best om producten op voorraad te houden, maar door een tekort van een aantal grondstoffen kan het zijn dat er bij je favoriete producten steeds meer tijd zit tussen nieuwe voorraaden, en door de populariteit van voedingssupplementen kan het zo zijn dat ze ook relatief snel weer zijn uitverkocht.
We werken er hard aan om hier verbetering in te brengen. Excuses voor het ongemak.
Groeten, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
ik koop vaak massive gainer. deze is te vaak niet op voorraad.
niet fijn als je dan moet wisselen van shake
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
20 uur geleden
Bedankt voor de review!
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze voorraden. Excuses voor het ongemak.
We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden.
Mocht je opzoek zijn naar een vervangend product dan kan je contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes ,
Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Niet op het juiste adres bezorgd, dus via mail kwam ik er achter waar het pakketje was; jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Vervelend dat je pakket niet thuis bezorgd is. PostNL geeft aan dat er niemand thuis was, daarom is het bij de buren bezorgd. In het vervolg, kan je in de PostNL app aangeven wat je wilt dat er met een pakket gebeurt als je er niet bent. Dit kan je bij de buren laten leveren of naar een afhaalpunt. We hopen dat je bestelling verder in orde is. Zo niet? Laat het vooral weten.
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Door antwoord te geven op emails. Zodat jezelf niet nog eens erachteraan moet gaan bellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 mrt. 2023
Hoi, bedankt voor de review en vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Excuses voor de late reactie. Wij proberen binnen 24 uur te reageren via de mail. Dit kan soms langer duren dan verwacht, sorry hiervoor! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en hoop dat je zo geholpen bent. Zo niet? Laat het dan vooral weten. Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Besteld en snel geleverd, echter levering verkeerd en nu afhandeling nogsl rommelig 🥴
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
11 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar wat vervelend dat dit mis is gegaan. Excuses voor het ongemak! Helaas is er hier een foutje geweest. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We hebben je een mailtje gestuurd met compensatie hiervoor! Nogmaals, excuses.
Groetjes, Team Body&Fit
Wat ik besteld had was er opeens niet meer , en dat is jammer !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt! Maar vervelend dat het product dat je wilde er niet meer was. Excuses voor het ongemak! Helaas ging het product onverwacht snel. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en hoop dat het zo in orde is, anders horen we het graag! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
The order was to be delivered. on Friday and came on Saturday
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
9 mrt. 2023
Goed dat je contact opneemt! Wat leuk dat je besteld hebt maar wat vervelend om te horen dat je je bestelling later hebt ontvangen. Deze was inderdaad vertraagd bij PostNL. We doen ons best om zo snel mogelijk te leveren maar dit kan soms iets langer duren. Excuses hiervoor!
We hopen dat de bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het dan vooral weten. Heel veel plezier met je bestelling!
Groetjes, Team Body&Fit
Hi, vervelend om te horen dat er iets niet goed gaat.
Ik kan geen recent contact vinden van je met de klantenservice. Ik zal daarom een bericht naar je sturen om te kijken wat we voor je kunnen doen.
-Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Snelle levering
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Hoi, bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat de levering snel was. Mocht je verder nog feedback hebben voor ons, horen we het graag. Veel plezier met je bestelling! Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
23 uur geleden
Prijzen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Korting
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet tevreden bent onze kortingen. Waar we kunnen, proberen we met onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Het is goed om te weten dat we elke dinsdag een nieuwe actie hebben zodat we elke week weer verschillende producten met een korting kunnen aanbieden. De acties vind je altijd hier: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/latest-deals
Hopelijk zit er toch iets bij voor je!
Groetjes, Team Body&Fit
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
12 dagen geleden
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Geverifieerde beoordeling
7 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
8 mrt. 2023
Bedankt voor je review!
We horen graag wat we precies kunnen verbeteren! Je kunt hier een reactie achterlaten of contact opnemen met onze klantenservice. Wij waarderen alle feedback.
Alvast bedankt!
Groetjes, Team Body&Fit!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.