Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Bestelling meteen volgende dag ontvangen, super! Ik had levertijd langer gerekend. Ik zie nog geen verschil in gewichtsafname met de pillen, dat valt nogal tegen, kom juist aan. En ik slaap sinds het gebruik van de pillen veel slechter, lig veel wakker. Erg jammer, want heb meteen voor 3 maanden besteld. Beter dus paar weken of 1 maand proberen. Dit is mijn recentie van nog geen 2 weken. Niet tevreden.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te horen dat jouw bestelling op tijd is geleverd, maar vervelend dat het product tegenvalt. De 24HR fatburn bevat veel cafeïne. Cafeïne wanneer je gevoelig bent voor cafeïne kan het product ervoor zorgen dat je minder goed slaapt. Mocht je nogmaals een nieuw product willen aankopen, dan zou ik willen adviseren om contact op te nemen met klantenservice zodat zij jou kunnen informeren/adviseren. Team Body&Fit.
Productbeschrijving mag beter, voorbeeld: niet aangegeven wat in de whey perfection box allemaal zit (bleek wel heel erg standaard smaken te zijn waar ik dus niets aan had)
Antwoord van Body&Fit NL
Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, maar wat balen dat de producten niet naar verwachting zijn. Het kan echter kloppen dat de Whey Perfection mixboxen geen tien verschillende smaken bevatten. Dit komt omdat de mixboxen van tevoren worden ingepakt met de voorraad sachets die we op dat moment hebben. Het kan daardoor zo zijn dat de ene mixbox twee verschillende smaken bevat en een andere mixbox weer vier, etc. Dit kunnen wij echter van tevoren niet inzien. Het is dus volledig afhankelijk van beschikbaarheid. Ik zal je feedback zeker doorzetten en wie weet komt er in de toekomst verandering in! Groetjes, Team Body&Fit
De verpakking zat nu in een zak ipv een bus. Erg onhandig. De maat beker zat er niet bij en dient gezegd dat de prijs(verhoging) buiyen sporig is!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Ik zal deze doorgeven. Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groet, Team Body&Fit
ik vond het fijn dat je zelf je dag kon bepalen en heb dit gedaan en vond jammer dat ik het pakketje niet kreeg op die dag maar 1 dag later
Veel merken niet meer voorradig dus beperkt assortiment. Ja ja corna oorlog etc wat kan mij dat schelen ik ben klant.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Helaas is het momenteel erg lastig om aan sommige producten te komen. Dit komt omdat leveranciers problemen hebben met het produceren en leveren van producten. Daardoor kan een product voor een langere periode niet voorradig zijn. Wanneer je niet meer zo lang kunt wachten kan je contact opnemen met de klantenservice, zij kunnen samen met jou op zoek naar een soortgelijk product ter vervanging. Team Body&Fit .
De prijs kwaliteit is niet meer wat het was. De prijs hebben ze te duur gemaakt voor deze huismerk eiwit poeder
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Team Body&Fit
Een enorme prijs stijging! Dit dwingt mij op zoek te gaan naar een vervangend product
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor het winkelen bij Body&Fit. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren, op voorraad te houden en te verzenden. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Groet, Team Body&Fit
De vervanging van de low calorie bar door een nieuwe versie…… bah!! Geen succes
Kan niet veel zeggen. Het is de eerst keer dat ik bestel bij jullie
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Leuk om te horen dat je voor het eerst bij ons besteld hebt. Ik wens je veel plezier van de bestelling. Groet, Team Body&Fit
Besteld om 21:00 maar volgende dag niet in huis. Doordeweekse dag
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Goed dat je contact opneemt en wat vervelend dat je bestelling later is geleverd dan verwacht. Vanwege drukte zijn sommige bestelling later verzonden dan verwacht, excuses voor het ongemak! We doen ons best om de bestellingen op tijd te versturen maar soms kan dit vanwege onverwachte omstandigheden langer duren. Ik hoop op je begrip en dat je de bestelling in goede orde ontvangen hebt. Team Body&Fit
Graag de levering niet voor de deur achterlaten.
Antwoord van Body&Fit NL
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zal een melding maken bij PostNL hierover. Ik raad je aan om bij PostNL aan te geven wat je wilt dat er gebeurt met je pakket als je niet thuis bent. Dit kan via hun app of de mail met de T&T de volgende keer! Als het vaker gebeurt, kan je ook contact opnemen met onze klantenservice hierover. Groetjes, Team Body&Fit
Product goed Levertijd een dag later.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later is geleverd. Helaas komt het voor dat bestellingen vertraging op kunnen lopen bij ons of Post-NL. Op het moment dat de bestelling bij ons vertraagd laten wij dit uiteraard per mail weten. Team Body&Fit.
De pasta is hard en taai moet zachter
De verpakking was open gemaakt
Telefonisch niet bereikbaar!
Snelle verzending en levering
klantenservice kan veel beter
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Mocht je specifieke feedback hebben dan mag je hierover altijd een mail sturen. Wij streven er naar om klanten zo goed/snel mogelijk te helpen. Team Body&Fit.
Wat is het duur geworden..
van red b.