Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.582 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Prijs kwaliteit verhouding van whey producten checken. Tegenwoordig hoeft een gemengde whey product niet overprijst te zijn. Kan stuk voordeliger. Ingewikkelde actie voorwaarden afschaffen. Stevige en eenvoudige actie/ korting is beter. Klanten vinden korting vanaf 50%-70% echt korting Reclame shirt en shake flessen standaard bijbestelling ipv kleine cadeautjes. Verder je webshop eenvoudig houden ipv te veel informatie posten.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Wij waarderen je tips and advies enorm en zullen deze meenemen in onze verdere kwaliteitsonderzoeken om de service en producten te optimaliseren. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Ik heb smart bars besteld 2 dozen met mixed taste optie. Ik heb in totaal 3 verschillende smaken gekregen van de 7 die beschikbaar zijn, dat vond ik erg jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service - super! De smart bar mix box bestaat uit 12 repen met minimaal 2 van onze populairste smaken. De smaken die je krijgt, hangt af van de beschikbaarheid. Mocht je verder nog vragen hebben overonze smart bar repen, laat het ons weten, we helpen je graag verder! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
25 mei 2024

Kwaliteit product.

Klanten service: Goed 👍 Bestellen via site: Goed 👍 Snelle service verwerken order: Goed 👍 Kwaliteit product: Minder goed 🤏
27 mei 2024
Dank je wel voor review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en levering. Vervelend om to horen dat de kwaliteit van het product niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Wij adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je eventueel te voorzien van een passende oplossing. We horen graag van je! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Levering post.nl slecht, Body Fit bestelling te vroeg verzonden en niet volgens aangegeven verzenddatum
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Jammer om te horen dat de zending niet op tijd is geleverd. Om je tegemoet te komen in het ongemak, hebben wij de verzendkosten voor je teruggestort. Onze klantenservice heeft zojuist via de mail contact met je opgenomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Hele fijne dag toegewenst, team Body&Fit
31 mei 2024
Bestelling mooi op tijd geleverd, zoals altijd, echter shakebeker van de code nooit ontvangen.
31 mei 2024
Hi, goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nooit de shaker hebt ontvangen. In dit soort gevallen raad ik je aan om meteen contact op te nemen met de klantenservice, zij lossen het graag voor je op. Voor nu wil ik je vragen om even in je mailbox te kijken. Fijn weekend! Team Body & Fit
NF
Nicole F.
Antwerpen
21 mei 2024
Ik vind die zakken voor maaltijdvervangers maar niets, liever potten
21 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter hetzelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
Potje was niet dicht er lag een beetje poeder op de doos
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Vervelend dat je een geopend product hebt ontvangen, dit hoort zeker niet te gebeuren. Ik adviseer om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we het product voor je kunnen nagaan en je kunnen voorzien van een passende oplossing. We lossen het graag voor je op! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
20 mei 2024
Stuk duurder geworden en contact krijgen duurde paar dagen
21 mei 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service. Ten eerste excuses voor het oponthoud in onze reactie. Door verschillende wereldwijde gebeurtenissen is het voor ons duurder geworden om onze producten te produceren. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer houdbaar. We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. Mocht je nog verder vragen hebben, adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice, zij helpen je graag verder! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
27 mei 2024
28 mei 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
NB
Nancy B.
Herentals
12 mei 2024
De levering is vlot verlopen zoals aangegeven, de goederen waren heel goed verpakt. Maar er is toch een probleem, in de doos van de smart proteïn chips Barbecue zaten er 11 stuks in ipv de 12 stuks. Het betreft de batch nummer 24078. Dit ter info.
13 mei 2024
Dank je wel voor je feedback!! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en service! Vervelend om te horen dat er niet het juist aantal Smart Protein Chips zijn verstuurd. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar laten we dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Een medewerker van onze klantenservice zal contact met je opnemen om de bestelling met je door te nemen. Fijne dag toegewenst. Team Body&fit
21 apr 2024
Vroeger was het assortiment veel groter. En de prijzen zijn veel duurder geworden.
22 apr 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service -super! Wij waarderen het enorm! Fijne dag verder! Team Body&Fit
WJ
29 apr 2024
Gratis verzenden bedrag verlagen
29 apr 2024
Dank je wel voor je review! Super om te horen dat je tevreden bent met onze levering, producten en service! Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Momenteel zijn er geen verzendkosten bij bestellingen boven de €39,00. We waarderen je feedback enorm en zullen deze meenemen in onze verdere promoties and acties. Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
AX
Ale X.
Delft
11 mei 2024
13 mei 2024
Dank je wel voor je feedback! Wij waarderen het enorm!! Hele fijne dag toegewenst! Team Body&Fit
10 mei 2024
10 mei 2024
Dank je wel voor de mooie review - we waarderen het enorm! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
6 mei 2024
6 mei 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
19 apr 2024
19 apr 2024
Dank je wel voor je review! We waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
WM
Wouter M.
Zandhoven
17 mrt 2024

Goeie prijzen maar opgelet voor de acties

Goeie prijzen, snelle levering, goede producten maar ze lokken je met codes voor gratis repen en co die dan wel aanvaard worden als actiecode maar niet in je doos zitten. Beetje dubbel
18 mrt 2024
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten, maar vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo Team Body&Fit
9 apr 2024

Jammer van plastic, verder prima.

Levering en product prima, maar verpakking van het pakket zou anders (duurzamer) mogen. Was nu onnodig grote doos met veel plastic bescherming voor drie zakken eiwitpoeder.
9 apr 2024
Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering en producten! Wij zijn al bezig met de reductie van plastic maar werken eraan om dit nog meer te verminderen in de toekomst. Nogmaals dank je wel voor je review. Prettige dag verder, Team Body&Fit
29 mrt 2024
Wij hebben vorige week artikelen bij jullie besteld alleen de sportbroek is na een week al kapot bij de zak en de rits van de pijp is kapot
29 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat de broek beschadigd is. Ik zie dat je onze klantenservice hier nog niet over gecontacteerd had, dus hebben we jou zojuist een mail gestuurd. Gelieve op deze te reageren zodat we het probleem voor je kunnen oplossen. Team Body & Fit
21 mrt 2024
Dit is mijn eerste bestelling bij jullie. Ik vind het erg jammer dat er voor dat geld niet eens een maatschepje in zit.
21 mrt 2024
Hoi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je tevreden was over de levering. Vervelend om te lezen dat je de service en het product minder vond. Het maatschepje wil tijdens transport wel eens naar de bodem zakken :) Indien je al redelijk diep hebt gegraven kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen om het nader te bespreken of naar een alternatieve oplossing te zoeken! Team Body & Fit