Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Vegan proteïne bar

Ik bestel de vegan proteïne bars (cookie dough). Deze vind ik meestal goed te doen, maar best regelmatig zit er een doos tussen waarbij de bars een andere structuur en smaak hebben (helaas een minder lekkere structuur en smaak). Zeker vanwege de prijs vind ik dat ik een consistent product mag verwachten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Wij nemen deze graag mee voor volgende verbeteringen van het recept! Groetjes, Team Body&Fit
WM
Wouter M.
Zandhoven

Goeie prijzen maar opgelet voor de acties

Goeie prijzen, snelle levering, goede producten maar ze lokken je met codes voor gratis repen en co die dan wel aanvaard worden als actiecode maar niet in je doos zitten. Beetje dubbel
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten, maar vervelend om te horen dat je kortingscodes niet werken. Mocht dit nogmaals voorkomen zou ik je willen adviseren om direct contact op te nemen met Body&Fit zodat zij met jou mee kunnen kijken waarom deze kortingscodes niet werken. Ook zou ik je willen adviseren om bij de link hieronder de controleren of deze codes nog actief zijn en wat de voorwaardes zijn: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Acties-%26-Bundels/Promotions/Acties/c/sitewide-promo Team Body&Fit
Dit is mijn eerste bestelling bij jullie. Ik vind het erg jammer dat er voor dat geld niet eens een maatschepje in zit.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Wat fijn om te zien dat je tevreden was over de levering. Vervelend om te lezen dat je de service en het product minder vond. Het maatschepje wil tijdens transport wel eens naar de bodem zakken :) Indien je al redelijk diep hebt gegraven kan je altijd onze klantenservice een berichtje sturen om het nader te bespreken of naar een alternatieve oplossing te zoeken! Team Body & Fit
Ik heb andere verpakkingen gekregen van de creatine en der vind ik niet zo fijn
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Wij zijn bezig met een rebranding waarbij ook al onze verpakkingen worden aangepast. Met het oog op het milieu en het verminderen van (plastic)verpakkingsmateriaal zijn wij voor veel producten overgestapt van een plastic ton naar een zak. De producten zelf zijn echter het zelfde gebleven. Groetjes, Team Body&Fit
Niet op tijd, vaak gebeuren
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Vervelend om te horen dat je pakket een dag later is geleverd dan verwacht. We zullen het doorgeven aan PostNL als feedback om dit probleem zodoende hopelijk te kunnen vermijden in de toekomst. Team Body & Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service! Hele fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
EE
Eric E.
Eindhoven
17 feb 2024

3/5 okay

Snelle levering. Prima producten. Kortingscode voor nieuwe klanten beloofd men wel, maar krijg je niet. Ook op mailbericht wordt helaas niet gereageerd.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten. We hebben zojuist via je emailadres contact met je opgenomen en een terugkoppeling gegeven over je bestelling en kortingscode. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
PA
4 feb 2024
Producten zijn veel duurder op de Belgische webpagina en betaal je dus verzendkosten ook al zegt men dat deze gratis zijn. Niet correct vind ik.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! De prijsstijging heeft vooral te maken met de prijsstijging voor de grondstoffen voor bepaalde producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Omdat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
CA
C A.
Antwerpen
Veel producten hebben ze niet meer in voorraad.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kan altijd contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
Geen reactie bij navragen status bestelling.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We hebben zojuist via je emailadres contact met je opgenomen betreffende je bestelling. Team Body&Fit
MG
Marc G.
oombergen
4 feb 2024
Beter indeling suplementen .over zichtelijker
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Super om te zien dat je blij bent met onze producten en service. Als je jouw feedback wilt geven, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice en dan horen we graag je ideeën. Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Team Body&Fit
Duur, verder service is goed
Antwoord van Body&Fit NL
Hey dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en levering. Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals!
JL
John L.
Goirle
De prijs
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering. Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals. Indien je een klacht of feedback hebt over de service dan kan je altijd onze klantenservice contacteren zodat we naar een gepaste oplossing kunnen kijken! Team Body&Fit
KJ
kees j.
den haag
Duur
Antwoord van Body&Fit NL
Hey dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service, producten en levering! Je geeft aan dat je de producten duur vindt. De prijs is berekend op een aantal factoren. Wellicht is er binnenkort een aanbieding op jouw favoriete product! We bieden aantrekkelijke kortingen op specifieke producten en adviseer om onze promotie/actie pagina goed in de gaten te houden voor nieuwe deals!
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met onze producten, service en levering! Nogmaals bedankt en een fijne dag toegewenst. Team Body&Fit
RB
Robert B.
Noordscheschut
18 feb 2024
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze levering en producten! Mocht je verder vragen of opmerkingen hebben over onze service, dan verwijs ik je graag naar onze collega's van het klantenservice team. Groetjes, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Mocht je specifieke feedback hebben, dan horen wij dit graag natuurlijk. Je kan onze klantenservice altijd een berichtje sturen. Team Body&Fit

Bezorgtijd niet oké

Alles oké, de bezorging vond ik deze keer minder. Zeer bijtijds besteld met de vraag om te bezorgen op mijn adres op dinsdag. Dan voel ik mij toch geïrriteerd dat het dinsdag pas verzonden wordt. Nu is het woensdag bezorgd en moest ik bijna 2 uur in de auto zitten om mijn bestelling op te halen. Zonde van mijn brandstof, tijd en ook nog het milieu!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling een dag later geleverd werd dan verwacht. Vanwege de vrije dag op 1 januari is het helaas mogelijk dat een aantal bestelling wat vertraagd waren. Excuus voor het ongemak! Body&Fit

Chocolade shake niet lekker

Tot nu de chocolade shake genomen en die is niet heel lekker, hopen dat de aardbei beter smaakt!
Geen onzin aanbiedingen (50% korting, terwijl de prijs dubbel zo hoog is).