Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

: 118.541Uitstekend

4,67

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

118.541 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


5 maanden geleden
Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


4 maanden geleden 
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(168)
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Heel slechte klantenservice waardoor ik zeer ontvreden ben. Ik had een body and fit WHEY powder in chocholade smaak besteld deze moest vanille zijn. Binnen een minuutje had ik een mail gestuurd om dit te kunne wijzigen. Ik belde naar het bedrijf geen gehoor. Telefonisch onbereikbaar!!!. Na 3 e-mails te sturen geen reactie gekregen. één dag na mijn ontvangst krijg ik een mailtje erin met een bon van 5 euro korting waar ik niks mee ben om het goed te maken zeg maar nee! heel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Vorige week waren wij helaas niet telefonisch bereikbaar vanwege omstandigheden, excuses voor het ongemak. Deze week zijn we wel bereikbaar via mail, chat en telefoon. Sorry voor de late reactie! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad om het product te retourneren. Het is overigens ook goed om te weten dat we bestellingen achteraf niet kunnen aanpassen, alleen annuleren als we snel genoeg zijn. Dit komt omdat we streven naar volgende dag levering en dus gelijk met je bestelling aan de slag gaan. Ik hoop op je begrip! Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Tweede maal dat ik bestel en telkens kan rondlopen naar mijn bestelling omdat post.nl geen zin heeft aan huis te leveren terwijl ik thuis ben. Opgenomen met jullie dienst met de reactie ons pronbleem niet dat post.nl het druk heeft. Bij deze was dit dus ook mijn laatste bestelling geweest aangezien dit de laatste 3 x is voorgevallen. Dan kan ik evengoed elders bestellen wat ik doe en netjes thuis word geleverd
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden 
Dat is jammer inderdaad want ik ben een klant van body & fitshop al jaren & dat kan ik bevestigen met alle adresen waar ik in Nederland gewondt heb. Zwolle, IJsselstein en Arnhem. Kan ook met postcode als het nodig is eerlijk de service is alleen maar slecht geworden en kortings code nooit gebruik van kunnen maken.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 dagen geleden
Volgens mij het verkeerde gestuurd. De discount niet gekregen, want werd pas 4 dagen na het verzenden gestuurd. Toen had ik al de verkeerde, goedkope toductrn verzonden gekregen. Heb nu niet de ruimte om het terug te sturen en opnieuw asn te vragen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Ik heb een bestelling geplaatst op 06/06 en tot vandaag 06/13 is de bestelling niet afgeleverd en ik heb ze al verschillende keren geprobeerd te bellen en ik heb ook verschillende e-mails gestuurd en ik heb geen reactie ontvangen. Slechte service!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat je ontevreden bent met de service. Ik zie dat er iets misgegaan was met de betaling van je bestelling. Inmiddels heb je een nieuw pakket ontvangen. Ik hoop dat deze naar wens is en ga ervan uit dat het probleem zo opgelost was. Excuses voor het ongemak. Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
te laat ....en de rest staat op mail ...ben niet gediend met buitenlanders die ALTIJD pakketje op de postbus plaatsen ....zijn onder-onder-aannemers mogelijks zwartwerkers waarom nooit respect naar datum levering
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dagen geleden
hoe kan ik in godsnaam iets oordelen als ik het zelfs nog niet ontvangen heb. En natuurlijk niemand te bereiken via telefoon of mail. Sorry maar vind dit echt vraagroepend zeker voor een vaste trouwe klant
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat jouw probleem is opgelost. Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
20 dagen geleden
verkeerde shake geleverd op de verpakking staat vanille zoals ik had besteld maar er zit banaan in. Textuur van de shake is ook niet zoals ik gewend ben, vochtig en klontert aan elkaar.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dagen geleden
De bestelling kwam met doos tekort geleverd. Na dit te communiceren via email meerdere malen hebben wij na meer dan een week nog altijd geen respons gekregen. Slechte klantenservice!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Helaas zijn wij op dit moment onderbezet door ziekte, daardoor kan het langer duren dan dat je van ons gewend voordat jij antwoord krijgt op je e-mail. Ik zie dat je inmiddels geholpen bent door de klantenservice. Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
25 dagen geleden
Momenteel zit al meer dan een week te wachten op een product die op voorraad is. Ik vraag mij sterk af hoe dat kan ook helemaal geen telefonisch contact mogelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
24 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Op het moment dat je een vraag hebt wanneer een product weer voorradig is kan je dit navragen bij de klantenservice zij kunnen dit voor je nakijken. Helaas is het momenteel niet mogelijk om in alle kanalen online te zijn dit door onderbezetting vanwege ziekte. Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Veel duurder geworden. En zonder aankondiging ineens zakken eiwitpoeder ipv bussen. Bussen al weggegooid dus heel vervelend om nu uit de zakken 'te scheppen'.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
19 dagen geleden
Telefoon blijft onbeantwoord en mijn mail krijgt ook geen antwoord. De kokosolie smaakt naar schimmel en wil graag iemand spreken!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat de klantenserivce inmiddels contact met je hebt opgenomen. Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
22 dagen geleden
Je n ai toujours pas reçu mon colis !! Le transporteur est repartit avec !! Veuillez me rembourser ou trouver mon colis merci !
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dagen geleden
Producten met korte houdbaarheidsdatum die niet vermeld staan op de eigen duidelijker aangeven
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
17 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat de klantenservice inmiddels contact met je hebt opgenomen. Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
20 dagen geleden
De producten die we hebben besteld waren echt niet te eten. Waterig en smaakte synthetisch
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Ze sturen mij de verkeerde smaak stevia.Via mail zijn ze onbereikbaar weinig keuze
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Ik heb even gekeken en ik zie in ons systeem geen vorige contact met je. Ik heb je daarom nu een mail gestuurd zodat we dit kunnen oplossen. Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Pakketje niet ontvangen. Staat als bezorgd maar nooit ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Heb mijn pakje niet aangekregen, schande!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Bestelling te laat ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Belachelijk duur geworden
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Ik geef je feedback door en we hopen dat u voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Team Body&Fit