Body & FitBeoordelingen

Body & Fit- Logo - Beoordelingen

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body & Fit

4.76/5.00

12.460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Body & Fit

Ik heb bij dit bedrijf twee dumbells gekocht waarbij er bij één de stang miste. Na een geruime tijd geen antwoord te hebben gehad heb ik zelf maar contact opgezocht. Zij kwamen met twee opties: 1: Je mag de dumbells retour sturen (kost je wel 3,50) en je krijgt je geld terug 2: Je krijgt 10 euro van ons maar dan moet je wel zelf 25 euro betalen voor een nieuwe stang. NOG GEEN PASSENDE OPLOSSING.
Iets prachtigs weg gedaan voor een illusie.
Slechte manier voor betalingen
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat er geen fijne betaalmethode voor je bij zit, excuus voor het ongemak! Onze klantenservice staat altijd klaar om vragen hierover te beantwoorden. Groetjes, team Body&Fit
Ik moet zo nog even bellen. Nog geen tijd voor genomen.. Had meteen gemaild na bezorging. Bezorgingbis snel. Enkel 4 flessen ontvangen welke binnen 3 weken op moeten. Daarover gemaild en niets gehoord.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat de houdbaarheidsdatum kort is, excuus voor het ongemak! Er is helaas geen mail binnengekomen bij ons van e-mailadres waar de bestelling mee is geplaatst. Wij zijn te bereiken op klantenservice@bodyandfit.com Groetjes, team Body&Fit
Snelle levering. Goede producten voor ern zeer redelijke prijs
Heb een product ontvangen dat nog maar twee weken houdbaar was en dit is niet de eerste keer. Het enige wat ze wilden doen is het product terug hebben zodat ze geld terug konden storten of bij een volgende aankoop een zielige 10% korting. Mijn voorstel was een ander product toezenden maar dat wilden ze niet. Lkkr klantvriendelijk
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat jouw product een korte houdbaarheidsdatum was, excuus voor het ongemak! Ik zie dat we op dit moment helaas geen producten met een langere THT in het magazijn hadden liggen, vandaar dat er geen nieuw product opgestuurd kon worden. Overigens is het wellicht goed om te weten dat het product nog goed is t/m eind februari :-) Groetjes, team B&F
Pakje nooit ontvangen!
Ik heb het verkeerde adres gestuurd. Geen product gedurende vijftien dagen. Het bedrijf is erg slecht.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat je het verkeerde adres had ingevuld! Deze pakketten worden teruggestuurd en jij ontvangt dan uiteraard je aankoopbedrag terug. Bij vragen kun je altijd bij onze klantenservice terecht. Groetjes, team Body&Fit
Jogger besteld en pas op de dag van ontvangst een mail ontvangen dat product niet kan geleverd kan worden de maat was er niet
Product ontvangen op 24/12/2020 die na een week verviel. THT 12/2020
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat je een product met zo'n korte houdbaarheidsdatum hebt gekregen, excuus voor het ongemak! Ik zie dat hier inmiddels gelukkig via de email contact over is geweest. Groetjes, team Body&Fit
Heb het nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend dat de bezorging van jouw pakket vertraging heeft opgelopen, excuus voor het ongemak! PostNL heeft ons laten weten dat het pakker dit weekend gelukkig bezorgd is. Veel plezier met de producten! Groetjes, team Body&Fit
Pakketje stond bij de deur zonder dat ik het wist. Doos was open, vele repen waren gebroken/ kapot. Van 2 repen was zelf de verpakking open.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Wat vervelend om te horen dat de levering niet goed is gegaan, excuus voor het ongemak! In dit soort gevallen mag je altijd contact opnemen met de klantenservice zodat wij dit met PostNL voor je kunnen oplossen. Groetjes, team Body&Fit
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!!!
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. Vervelend om te horen dat jij je bestelling niet hebt ontvangen, excuus voor het ongemak! Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen om dit op te lossen. Groetjes, team Body&Fit
No option to cancel an order online and they don't read your messages in chat.
Antwoord van Body & Fit
Hi Dima, If you place an order it is not possible to cancel this online. You have to indeed contact us. Kind regards, Body & Fit.
Ik heb pakje terug verzonden ik wacht al bijna 2 weken voor geld terug krijgen vqn verzending ben niet echt tevreden van hun sorry dat ik slechte waardering moet geven maar dat is beetje aan jullie te danken
Jaren lang klanten opgelicht, Google maar eens... niet bestellen!
Pakje nog steeds niet ontvangen!
Antwoord van Body & Fit
Hi Yenthe, Wat vervelend. Ik heb je een e-mail gestuurd. Groetjes, Team Body & Fit.
Ik heb nog niks ontvangen! Wel betaald!ik. Baal ervan.
Antwoord van Body & Fit
Dankjewel voor je review. We hebben via de mail contact met je opgenomen! Groetjes, team Body&Fit
-bezorging waardeloos! -pakket was veel te zwaar voor 1 doos en daardoor doos kapot geklapt -bestelling incompleet -zou kortingscode krijgen -helaas nog niet gehad -verder tevreden over body&fit
Antwoord van Body & Fit
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat de bezorging niet helemaal goed is gegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij gaan je per e-mail de beloofde kortingscode opsturen! Fijn om te lezen dat je verder tevreden bent over Body & Fit! Excuses voor het ongemak.
1. was me pakketje te laat 2. het smaakje wat ik wilde was er niet 3. Krijg een schepje voor twee verschillende soorten producten en hoorde van mijn vrienden dat ze ook nog shake beker er gratis bij kregen en had niks extra Of terwijl helemaal waardeloos.
Antwoord van Body & Fit
Hi Jack, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je pakketje te laat is bezorgd. Door het corona virus heeft PostNL het erg druk. Excuses. Misschien dat we de juiste smaak weer snel op voorraad hebben. En je kan een cadeautje uitzoeken als je voor 40 euro of meer hebt besteld. Nog veel plezier met je bestelling :). Groetjes, Team Body & Fit.