Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Flavor does not match product sold

Very disappointing company. Do not buy their own brand of proteins. The flavor you receive a lot of times do not match the one selected.
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. We are sorry to hear the product you received did not meet your expectations. I see that one of our representative from the customer service department has already contacted you regarding this matter. We will do our utmost to find the best possible solution to solve this matter for you. Many thanks and regards, Team Body&Fit
Product niet ontvangen, wacht er inmiddels al 2 weken op. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL, niks meer gehoord!
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Vervelend om te horen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Dit hoort zeker niet te gebeuren, maar zie dat het postonderzoek is opgestart om je pakket te traceren. Onze klantenservice heeft je via je emailadres een terugkoppeling gestuurd betreffende de status van je zending. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, verwijs ik je graag door naar onze klantenservice, ze helpen je graag verder! Fijne dag, Team Body&Fit
ik bestel zaterdag spullen en de maandag erop zijn ze 40%
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten! Onze prijzen worden het gehele jaar aangepast en het kan zijn dat de prijzen hierdoor is anders zijn dan verwacht. Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, adviseer ik om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag verder. Team Body &Fit
3 mrt 2024
De laatste bestelling nooit ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat wij de betaling voor deze bestelling nog niet ontvangen hebben. Ik zie dat je voor betalen met Ideal had gekozen. Het lijkt er op dat er bij ideal iets mis is gegaan tijdens de overschrijving. Ik raad je aan om te controleren of het bedrag daadwerkelijk van de rekening is geschreven. Ik vermoed dat dit niet is afgeschreven. In dat geval kan je de bestelling het beste opnieuw plaatsen. Mocht het bedrag wel zijn afgeschreven dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dan helpen wij jouw graag verder. Groetjes, team Body&Fit
Het is fout gegaan met de levering via Primera door Post NL. Gebeld met Body & Fit. Waren niet bereid te beĺlen of mailen met Post NL over hoe of wat, want dat was niet de procedure. Uiteindelijk heb ik nu nog steeds mijn bestelling niet geleverd gekregen, maar heb wel moeten betalen vooraf. Heb hierover, het is nu maandag 10:00 uur, zaterdag ern mail naar Body & Fit gestuurd. Afwachten wat dit oplevert.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten! We hebben zojuist een mail naar je gestuurd met een update over je bestelling. Heb je verder nog vragen, dan adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Fijne dag toegewenst. Team Body&Fit

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Er is geen support emailadres van Body&Fit meer te vinden op de website. Bellen gaat niet omdat ik nu in het buitenland zit met €3/min.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je recensie! Vervelend om te horen dat het pakket nog niet geleverd is. We zijn momenteel wel telefonisch bereikbaar, maar mocht dat geen optie zijn dan kan je ons altijd contacteren via de volgende link: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/Contact Je kan ons zodoende ook bereiken via de chat, een contactformulier of via social media. We hebben je zojuist een mail gestuurd om het probleem verder op te pakken. De track & trace geeft namelijk wel aan dat het pakket geleverd is dus hebben we wat meer informatie nodig om het probleem op te kunnen lossen. - Team Body&Fit
ES
11 feb 2024

Pakje nooit aangekomen!

De bestelling is nooit aangekomen en is automatisch terug gestuurd naar de afzender en ik heb nooit men centjes terug gezien!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. We hebben zojuist contact met je opgenomen via je emailadres met een passende oplossing! Team Body&Fit

Beloofde Korting wordt niet verrekend.

Gewonnen korting Coupons werden geaccepteerd maar werden niet verrekend. Zeer teleurstellend en onbetrouwbaar.
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je feedback! Je geeft aan dat de kortingscode niet is verrekend. We zoeken dit graag verder voor je uit. We hebben zojuist via jouw emailadres contact met je opgenomen en lossen dit graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit

Niets ontvangen

Ik heb nog altijd niets ontvangen en geen communicatie ook
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen en dat er een vertraging is ontstaan in onze reactie. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Bestelling niet ontvangen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze klantenservice heeft zojuist via je emailadres contact opgenomen om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
I didn't receive anything
Antwoord van Body&Fit NL
Thank you for your feedback. I am sorry to hear you have not received your package yet. We have just contacted you via your email address with an update regarding your order. Many thanks and regards, Team Body&Fit
Duur
Antwoord van Body&Fit NL
Dank je wel voor je review! Fijn om te zien dat je tevreden bent met onze levering, producten en service - super! Binnen Body & Fit bepalen we onze prijzen door zorgvuldig te kijken naar onze productie- en distributiekosten en naar de waarde en kwaliteit waar onze klanten naar op zoek zijn. We kijken daarbij uiteraard ook naar bestaande wet- en regelgeving. Het is ons doel om hier de juiste balans in te vinden, waarbij we maximale waarde voor onze klanten proberen te bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, verwijs ik je graag naar onze collega's van de klantenservice afdeling. Fijne dag toegewenst, Team Body&Fit
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, Bedankt voor je recensie! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de producten en levering. Spijtig om te zien dat je ontevreden was over de service. Indien je een klacht of verzoek hebt kun je ons altijd contacteren zodat onze klantenservice je kan helpen om het probleem op te lossen - Team Body & Fit
De eiwitten die ik gekocht heb, gaan morgen al vervallen. En ik heb ze nog maar net. Aangezien ik niet zoveel eiwitten eet op 1 dag, ga ik vermoedelijk een deel moeten weggooien. Zonde...
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. We hebben je zojuist een mail hierover gestuurd. We zouden de klacht graag uitgebreider via daar met je bespreken om tot een oplossing te komen. Team Body&Fit

Bezorgtijden voorkeur genegeerd

Ik had voor bezorging van de bestelling op zaterdag gevraagd omdat ik dan thuis zou zijn. B&F stuurder het toch gelijk al de volgende dag. Op mijn email hierover werd niet gereageerd
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets mis blijkt te zijn gegaan met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen deze feedback doorgeven aan het desbetreffende team zodat dit hopelijk niet nog eens zal voorvallen. Wat de mail betreft lijkt het er op dat wij de mail helaas niet ontvangen hebben. Mocht hier nog behoefte aan zijn, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
Ik word compleet dood gegooid met nieuwsbrieven over proteine poeder waar ik mij niet voor aangemeld heb.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je bericht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zouden je willen vragen te reageren op één van deze nieuwsbrief mails met het verzoek om je uit te laten schrijven, of onder op de pagina van zo'n mail te klikken op 'afmelden', zodoende ontvang je binnenkort geen mails meer van ons. Body&Fit
31 dec 2023
Vaak dingen niet verkrijgbaar en niet mogelijk om met een giftcard te betalen
13 jan 2024
Jullie zijn niet te bereiken. Kortingvoucher werkt niet
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons hebt besteld en wat vervelend dat jouw code niet wou werken. Ik heb je hier een mail over gestuurd. Ik zie dat deze review in het weekend geplaatst is. In het weekend zijn wij inderdaad gesloten en daarmee niet per direct te bereiken. Je kan ons altijd mailen via het contactformulier op de website. Dan komen wij hier zo snel mogelijk op terug. Body&Fit
13 jan 2024

Misleiding bij prijs EN promotiecode

Misleiding bij prijs en promotiecode
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de code als misleidend hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik zal de feedback doorgeven. Echter werden de voorwaarden vermeld in de mail waarin de code was ontvangen en ook op de website. Mocht je niet zeker zijn over de voorwaarden van een van onze promoties, dan kan je deze altijd checken via https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions, of door contact op te nemen met onze klantenservice. Body&Fit
31 dec 2023
Niks ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat er een onderzoek is opgestart naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig terugkoppeling op te hebben. Team Body&Fit