Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

: 121.721Uitstekend

4,60

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

121.721 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


10 mrt. 2022 
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Body&Fit NL

 Sorteren Relevantie 
(232)
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Heel erg slecht week gewacht op me bestelling met alles geduld en na een wek had ik niks ontvangen had ik de klantenservice gebeld en zeggen ze helaas kunnen wij niks voor je doen tot de 15 dagen de antwoord tijd van postnl over de onderzoek! Dus had ik €200 betaald om 3 weken te wachten voor niks!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 nov. 2022
Mijn pakket is nooit aangekomen. Post NL zegt te hebben geleverd maar helaas is dat niet zo. Toch maar in een winkel gaan halen dan maar iets meer betalen. Jmr Nmrl gesproken ging het altijd goed. En nu maar afwachten hoe het opgelost gaat worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 nov. 2022
Bedankt voor de feedback! Jammer om te horen dat de levering van jouw bestelling niet goed verlopen is. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit ook is opgelost. Hopelijk tot snel! Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Al die nep-kortingen en dagelijkse mailtjes met nep-superdeals storen steeds meer. Zo was een product dat ik vorig jaar kocht in een jaar tijd in prijs verdubbeld!! En wordt het nu aangeprezen met zogenaamd 50% korting. Boevenstreken.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Bestelling geplaatst en zou de volgende dag geleverd worden. 3 dagen moeten wachten en werd het zonder thuis te bezorgen bij een postnl punt geleverd waardoor ik het alsnog zelf moest ophalen. Producten opzich prima!!
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt! In verband met de black friday week acties duurde het helaas langer dan normaal om de bestellingen te leveren. We doen ons best om dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Erg vervelend dat je het nu moest ophalen. Excuses hiervoor. Je kunt voor de volgende keer bij PostNL aangeven wat je wilt dat er gebeurt met je pakket als je niet thuis bent. Nogmaals, sorry hiervoor en we nemen je feedback zeker mee voor de volgende keer! Wel erg fijn om te horen dat de producten bevallen. Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Er stond dat het volgende dag geleverd zou worden als je het voor een bepaalde tijd zou bestellen. Zo gezegd zo gedaan maar alsnog 2 dagen moeten wachten. Niet dingen schrijven op je site die je niet kan waarmaken.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
5 dagen geleden
Goed dat je contact met ons opneemt! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, maar wat vervelend dat je bestelling later is geleverd dan verwacht. Deze week zijn net zoals bij ons bij veel bedrijven Black Friday acties, hierdoor is het overal razend druk. Het kan daarom zo zijn dat jouw order wat later aankomt dan normaal. Excuses voor het ongemak. Hier hebben we een mail over gestuurd. We hopen dat je je bestelling verder in goede orde hebt ontvangen en we doen ons best om de bestellingen in de toekomst tijdig te leveren. Hopelijk tot snel! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
6 nov. 2022
Smaakt niet naar chocolade. Eerder soort waterig caramel. En lost niet goed op in water waardoor het lijkt of je zand drinkt. Paar shakes geprobeerd maar zal de rest waarschijnlijk weggooien helaas
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 nov. 2022
Bedankt voor de feedback, ik zal deze zeker doorgeven. Jammer om te horen dat deze shake is tegengevallen. De low calorie meal is een maaltijdvervangende shake. De wetgeving omtrent maaltijd vervangende shakes is zeer strikt. Zo moeten er bepaalde hoeveelheden vezels, eiwitten en koolhydraten etc in zitten. Om aan deze eisen te voldoen is deze shake gebaseerd op haver- en lupinemeel. Dit zal inderdaad nooit volledig oplossen in water. Het is dus ook qua structuur niet echt te vergelijken met een "normale" eiwit shake. De shake zal wat gladder worden wanneer je meer vloeistof gebruikt. Wanneer je een nieuwe shake uit wil proberen mag je altijd even contact opnemen met de klantenservice voor advies. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Ze hebben mijn twee bestelling dat ik op dezelfde dag bestelde aan een een andere adres geleverd. Nu ze helpen me niet om deze terug te vinden of le terug betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
6 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er hier contact over is geweest met de klantenservice en dat er een postonderzoek ik gestart. Uiteraard wordt dit opgelost en wij doen ons best om dit zo snel mogelijk gedaan te krijgen. Zodra wij meer informatie hebben, nemen wij direct contact met je op. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Ik heb een bestelling gedaan met de promo code " PERFECTION ". Bij mijn bestelling zou ik een ijzeren shaker gratis krijgen. Ik heb niet gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons hebt besteld! Maar wat balen dat de bestelling niet naar verwachting is. Helaas voldoet je bestelling niet aan de voorwaarden van de code. Deze was pas geldig bij een bestelling vanaf 80 euro. Dit kan je altijd vinden in de mail en op deze pagina tijdens de promotie: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions. We hopen dat het zo duidelijk is, anders kan je altijd contact opnemen met de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Pakketje is niet op de afgesproken tijd geleverd! Te grote doos moeten ophalen en tillen vanaf postnl punt.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt! In verband met de black friday week acties duurde het helaas langer dan normaal om de bestellingen te leveren. We doen ons best om dit alsnog zo snel mogelijk te doen. Erg vervelend dat je het nu moest ophalen. Excuses hiervoor. Je kunt voor de volgende keer bij PostNL aangeven wat je wilt dat er gebeurt met je pakket als je niet thuis bent. Nogmaals, sorry hiervoor en we nemen je feedback zeker mee voor de volgende keer! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
5 nov. 2022
Niks ontvangen. Werd bezorgd door post nl en nu wachten op een onderzoek waar het pakket gebleven is.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
16 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice van Body&Fit en dat het probleem is opgelost :) . Team Body&Fit.
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Het is belachelijk hoe ze prijzen verhogen en dan de zogenaamde korting geven met black friday.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact opneemt en bedankt voor de feedback. Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We geven je feedback door en we hopen dat je voor Body & Fit blijft kiezen als uw fitness support. Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Pakket niet ontvangen, levering uitgesteld 4e dag op een rij
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Ik heb de bestelling ondertussen nogaltijd niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij je bestelling nog niet ontvangen hebt. Wij hebben een postonderzoek op gang gezet. Zodra wij meer weten nemen wij direct contact met je op. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Helemaal kut geen pakketje de volgende dag elke keer
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
7 dagen geleden
Goed dat je contact met ons opneemt! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt, maar wat vervelend dat jij je order nog niet hebt ontvangen. Deze week zijn net zoals bij ons bij veel bedrijven Black Friday acties, hierdoor is het overal razend druk. Het kan daarom zo zijn dat jouw order wat later aankomt dan normaal. Excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee en hopen dat de bestelling verder bevalt! Zo niet, laat het dan vooral weten aan de klantenservice! Groetjes, Team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
13 nov. 2022
Het product was vervallen, milkshake was verhard.
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 nov. 2022
Bedankt voor de feedback. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mocht je een klacht hebben dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Ik heb je hier een mail over gestuurd. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
7 nov. 2022 
Klacht wordt niet afgehandeld! Waardeloze service
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 nov. 2022
Bedankt voor de feedback. Ik zie dat er contact is geweest met de klantenservice en dat de klacht gelukkig wel is afgehandeld inmiddels. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Pakket niet gekregen Mijn account is gehackt
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te zien dat jouw bestelling zo veel vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Gelukkig zie ik dat hij nu klaar ligt om afgehaald te worden van het postnl punt. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden 
Heb de bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
4 dagen geleden
Bedankt voor de feedback. Leuk dat je bij ons besteld hebt! Ik zie dat wij de betaling voor deze order nog niet ontvangen hebben. Zodra de betaling binnen is wordt de order verstuurd. Groet, team Body&Fit
 Geverifieerde beoordeling
9 nov. 2022
De shakes zijn heel vies
Beoordeling melden
Antwoord van Body&Fit NL
18 nov. 2022
Bedankt voor de feedback. Ik geef het door. Mocht je advies willen over shakes dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen ons best doen om een zo goed mogelijk bij jou passende shake te vinden. Groet, team Body&Fit