Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Details over Body&Fit NL

Body & Fit Sportsnutrition B.V.
Mars 10
8448CP Heerenveen
KvK 52492052
Fritjof Haalboom

Beoordelingen voor Body&Fit NL

8.262 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

8 x 500gr liquid eiwit gekregen op 3/3. Vervaldag 18/3 en 25/3. Schandalig !!!!
Antwoord van Body&Fit NL
Beste klant, wij hebben gemerkt dat onze recente reacties niet meer zichtbaar zijn. Vermoedelijk vanwege een technisch probleem. Vandaar dat wij de reviews opnieuw beantwoorden. Goed dat je contact opneemt en excuses voor het ongemak. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat mijn collega je inmiddels verder heeft geholpen via de mail dus ik ga ervan uit dat het opgelost is. Ik hoop dat je tevreden bent met de afhandeling en we kijken uit naar je volgende bestelling. Groetjes, Team Body&Fit
De shake chocola heeft een chemische smaak. Ik vind het niet te drinken
Wat een belachelijke prijsverhoging voor oa. Smart proteïne
Krijg geen reactie op mijn. E-mails !
Ik heb niks ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Beste klant, wij hebben gemerkt dat onze recente reacties niet meer zichtbaar zijn. Vermoedelijk vanwege een technisch probleem. Vandaar dat wij de reviews opnieuw beantwoorden. Wat vervelend dat je je bestelling niet ontvangen hebt. Excuses voor het ongemak. Ik zie dat je al mailcontact hebt gehad met de klantenservice en dat deze kwestie afgehandeld wordt. Ik ga ervan uit dat alles zo in orde is. Groetjes, Team Body&Fit
Een dag extra gerekend, voor de bezorging, voor de dag dat ik vrij zou zijn. Kreeg bericht dat het een dag later bezorgd zou worden. Nu moest ik het pakket elders laten bezorgen, en moest ik het daar afhalen. Waardeloze service. Ik ben tevreden over de producten, echter vind ik een andere leverancier, dan neem ik graag afscheid
Ik plaatste de bestelling op donderdag en het zou op vrijdag in mijn huis zijn. Vrijdag kreeg ik bericht van PostNL dat de bestelling niet bezorgd zou worden en niet bij mij thuis zou aankomen maar op een afhaalpunt. Kortom, de bestelling kwam pas maandagmiddag aan op het afhaalpunt. 3 dagen later korting op zondag.😡
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat je de bestelling zo veel later ontvangen hebt. Ik zie in de track&trace dat postnl de volgende dag langs is geweest maar dat zij niemand aantroffen en dat de bestelling vervolgens naar een afhaalpunt is gebracht. Deze leek vervolgens gesloten wat natuurlijk niet zo handig was. Daarom is deze geleverd toen het afhaalpunt weer open was. Groetjes, Team Body&Fit.
Duidelijk aangeven dat iets korte looptijd heeft zoals jullie als antwoord op mijn klacht gaven. Geen goede klantenservice en mogelijkheden tot contact. En zeggen korte looptijd maar is gewoon al op datum als je het krijgt, dus niet meer houdbaar!!!
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Op onze website staat achter de smaak met een verkorte houdbaarheidsdatum tussen haakjes de THT datum. Ik heb intern doorgegeven dat je dit niet duidelijk genoeg vindt. Je mag ons in het vervolg ook altijd van te voren een berichtje sturen of bellen om te controleren of een product lang genoeg houdbaar is voor jouw gebruik. Omdat je het product niet kosteloos wil retourneren kan ik je helaas niet verder helpen. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Fijne dag & stay healthy. Groetjes, Team Body&Fit.
ik heb de bestelling zondag gedaan en al betaal .heb de bestel op zaterdag gezedt een week later dus ma ze hebben nog niks ontvangen bij post nl dit is echt geen goede behandeling vind ik zelf ze hebben een week de tijd gehad om dit te regelen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat je pakket later aankomt dan de bedoeling is... Helaas is er vertraging opgelopen in ons warenhuis vanwege minder mankracht door Covid. Onze excuses voor het ongemak... Volgens mijn gegevens komt je pakketje vandaag aan. Ik wens je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Rekruteer nieuwe medewerkers die weten hoe ze beleefd met klanten moeten communiceren. Ik heb nog nooit zo'n lompe behandeling meegemaakt van de medewerkers van het bedrijf waar ik iets koop. Ik zal uw bedrijf nooit meer gebruiken.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review. Ik zie dat je per ongeluk een fout hebt gemaakt met het invoeren van je huisnummer. Omdat je dit vrij laat aan ons hebt doorgegeven konden wij helaas je bestelling niet meer annuleren. De lompe behandeling kan ik nergens terugvinden in onze communicatie, echter schroom niet om ons screenshots door te sturen zodat wij hier werk van kunnen maken. Groetjes, Team Body&Fit.
Ik wacht nog steeds op mijn kado's van afgelopen keren, ze laten je vrolijk kiezen en en je krijgt niks, verder klopt de bestelling wel.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback. Dat is erg eigenaardig. Stuur ons gerust een berichtje via de klantenservice, dan helpen we je graag verder! Groetjes, Team Body&Fit.
Pakket nooit binnen gekregen. Zijn nu bezig met postonderzoek. Maar ze willen niet kijken naar een passende oplossing. Erg jammer.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de review en wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt. Helaas moeten wij eerst het postonderzoek afwachten voordat we volgende stappen kunnen ondernemen. We beloven dat dit hoe dan ook wordt opgelost. Je hoort snel van ons! Groetjes, Team Body&Fit
Wat een waardeloos product, helpt voor geen meter! Je kan beter maar gewoon gaan voor bleekselderij en komkommer
Lang gewachte slechte service via de telefoon niemand kon helpen voortaan bestel ik via xxl nutrition
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je de service als slecht hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat het probleem inmiddels gelukkig wel verholpen is. Groetjes, Team Body&Fit
van Jef C.
Ik ben nog steeds niet terugbetaald voor een verloren gegane bestelling. FOEI!!!
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de review en wat vervelend dat de terugbetaling nog niet afgerond is. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit kunnen oplossen voor je. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
De doos was gescheurd en nat en ik kreeg saus die nog maar een maand goed was.
Antwoord van Body&Fit NL
Hoi, bedankt voor de feedback en wat jammer dat je bestelling niet naar wens was. Ik heb je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken/op te lossen. Ik hoor graag van je! Team Body & Fit
Ik heb een groot deel van mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te horen dat je een deel van jouw pakket nog niet hebt ontvangen… Uiteraard is dit niet de bedoeling! Neem gerust contact met ons op via de klantenservice zodat wij een postonderzoek op kunnen starten. Graag hoor ik snel van je terug zodat wij dit kunnen oplossen. Groetjes, Team Body&Fit.
Zending nooit ontvangen en geen compensatie gekregen
Antwoord van Body&Fit NL
Nog steeds geen bestelling ontvangen.