Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.877 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

28 jun 2023
Ik heb altijd prima ervaringen gehad zolang dat er niks mis mee was, echter, als je tegen problemen aanloopt dan heb je pech. Bij myprotein bijvoorbeeld heb ik ook ooit een issue gehad met een ander product waarbij onmiddelijk het product was veranderd.
11 jul 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Dat vinden we natuurlijk erg vervelend. Normaal gezien bieden we zeker compensatie voor dergelijke problemen. Echter is het wel belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden bij ons. De termijn om een dergelijk probleem op te lossen is eigenlijk 2 weken lang, en je bestelling is ondertussen 2,5 maand oud. De opties om je te helpen zijn daarom beperkt. Excuses hiervoor! In dit geval willen we je alsnog graag een kortingscode aanbieden voor het ongemak. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
KS
Kristof S.
Denderleeuw
4 mei 2023

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Heb mijn bestelling niet ontvangen. Ligt niet aan jullie maar wel aan postNL. Last minute beslissen ze om niet aan huis te leveren. Ik moet het ergens gaan ophalen. Not amused. Vandaar dat ik niet tevreden kan zijn over mijn bestelling.
5 mei 2023
Beste, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent vanwege een fout van de bezorgdienst. Ik zie dat je ons eerder gemaild hebt, ik zal op je mail reageren om je verder te helpen. Groeten, Team Body&Fit
12 nov 2023

Niet optimaal

Er is mij €10,- welkom belooft bij inschrijving…. Alles gedaan , maar geen €10,-? Bij de laatste bestelling zou ik een gratis shaker krijgen bij invoer van code en boven bepaalt bedrag , ook gedaan maar geen shaker bij de bestelling
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat er iets niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de verwerking van de kortingscodes. Wij hebben je hier een mail over gestuurd zodat wij dit samen op kunnen lossen. Wij zien graag uit naar je reactie. Groet, team Body&Fit
24 nov 2023
sneller problemen oplossen als men zijn bestelling niet heeft gekregen op de afgesproken datum .bij contact via facebook zou ik 10 dagen moeten wachten voor onderzoek .dit vind ik niet de juiste manier van iets op te lossen
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Allereerst wat vervelend om te horen dat je problemen ondervindt met de levering van jouw bestelling. Dat is natuurlijk erg vervelend en uiteraard zullen wij dit oplossen. Wanneer er een bestelling niet geleverd blijkt te zijn, moeten wij een onderzoek starten bij postnl en zijn wij hier helaas in afhankelijk van hoe snel er op dit onderzoek gereageerd wordt. Ik snap dat het frustrerend kan zijn wanneer dit langere tijd duurt. Ik zal de feedback over dit proces delen. Bedankt hiervoor. Groet, team Body&Fit
29 sep 2023

Verkeerde levering - geen respons klantenservice

Body&Fit heeft het verkeerde geleverd. Zelfs een week na contact opgenomen te hebben, hebben ze hier nog steeds niet op gereageerd. Shake is top, enkel 2 maal zo duur als voordien en hiermee echt wel overdreven duur.

later dan gepand en houdbaarheidsdatum overschreden

Mijn bestelling kwam 3 dagen later aan dan gepland en bepaalde producten hadden maar 1 dag nodig om te vervallen (houdbaarheidsdatum is overschreden na 1 dag) levering was op 30/11/23 en houdbaarheidsdatum 1/12/23
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat de levering niet helemaal naar verwachting was. Gelukkig zie ik dat er contact is geweest met de klantenservice en dat dit inmiddels opgelost is. Groet, team Body&Fit
IS
Ivonne S.
Kreis Heinsberg
1 mei 2023

geen respons op mail

Geen reactie over aanvraag voor retourneren. Ze schrijven, dat het mogelijk is, om n Mail te sturen voor case van retourneren, maar ze reageren helemaal niet op. Jammer. Zoveel geld betaald voor de prullenbak.
2 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend dat je nog geen reactie had. Wij zijn in het weekend gesloten dus dan kan het altijd even duren voor je een reactie hebt. Je hebt inmiddels contact gehad met de klantenservice en we gaan ervan uit dat het zo opgelost is. Groetjes, Team Body&Fit
1 jun 2023
Pakket niet ontvangen maar wel betaald. Moet 10 werkdagen gaan wachten tot dat er een keer een antwoord gaat komen op de vraag; Waar is mijn pakket? Dit had veel beter en sneller opgepakt moeten worden.
9 jun 2023
Hallo, ZOals mijn collega's van de klantenservice hebben aangegeven moeten we het onderzoek van PostNL afwachten, dan pas weten we wat er aan de hand is en hoe dit voor je kan worden opgelost. Het onderzoek duurt langer dan wij zouden willen maar het is noodzakelijk om dit af te wachten voordat we je verder kunnen helpen. Wees gerut dat we dit hoe dan ook voor je oplossen. Groeten, Team Body&Fit
GEBRUIK ZELF GEEN MEDICIJNEN EN ELKE KEER ALS IK GROW GEBRUIK WORD IK MISSELIJK. 3 KEER OPNIEUW GEPROBEERD EN ELKE KEER FLINK MISSELIJK HEB OOK GEEN ALLERGIE. BEN MAAR HELEMAAL GESTOPT MET DE PILLEN
4 jul 2023
Goed dat je contact opneemt. Vervelend dat je misselijk bent geworden. De grow bevat magnesium, zink en ashwagandha. Hier zou je misselijk van kunnen worden als je hier een gevoeligheid voor hebt of als je dit op een lege maag neemt. Ik raad je aan het product na een maaltijd te nemen. Je kunt ook in plaats van 3 capsules in een keer minder capsules nemen en spelen met de hoeveelheden om zo uit te proberen of het voor jou zo beter werkt! Mocht je meer tips of uitleg willen, kan je uiteraard contact opnemen met de klantenservice. Ik hoop dat het helpt! Groetjes, Team Body&Fit
27 aug 2023
My whey protein came with a bad taste and gave me diarrhea on the first day of use. It doesn't taste like the chosen flavor, it looks like there was some problem in production. Whey isn't even sweet.
25 dec 2023

Verlopen twee soort maar eigenlijk is er maar een

Online staat er dat er twee soorten bander zijn. Ze zijn precies hetzelfde. Ik had de twee ‘verschillende’ besteld en nu pribeer ik de tweede te retourneren maar niemand reageert op mijn berichten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend om te horen dat je 2 keer het zelfde product hebt ontvangen. Met de hierbij ingevulde gegevens zie ik echter maar 1 order van 1 band en ook geen contact met de klantenservice. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen wij jouw graag verder. Body&Fit
23 jul 2023
De maaltijdrepen zijn verschrikkelijk slecht, ik krijg er kramp van en zit de halve nacht op wc. Het is dat ik weet dat de meeste producten goed zijn, anders zocht ik direct een andere leverancier
28 jul 2023
Beste, vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt. Je kunt uiteraard contact opnemen met de klantenservice om deze klacht met onze experts te bespreken en te kijken wat de mogelijke oorzaak is. Hopelijk kunnen we je dan ook helpen aan een product dat beter geschikt is voor je. Met vriendelijke groet, Team Body&Fit
21 sep 2023

ik probeer om mijn bestelling te…annuleren

ik probeer om mijn bestelling te anuleren en er is geen manieer. geen telefonish contact, geen email, niks! }ik wou de product retourneren want ik heb dezelfde prodcut gevonden me lagere prijs .
12 jul 2023

ik heb mijn bestelling gekregen maar…deksel kapot

ik heb mijn bestelling gekregen maar was de deksel kapot en helft van de poeder was in de doos !!! ordernummer NL74659663 ,ik heb email fotos en op FB bricht geplast en krijg niks van terug .
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat de deksel beschadigd was. Excuses voor het ongemak! Vanwege drukte duurde het iets langer om hier op te reageren, sorry daarvoor! We zullen een nieuwe pot opsturen. Bedankt voor alle informatie en we hopen dat deze in goede orde aankomt! Groetjes, Team Body&Fit
Misleidende reclame bij hun 1+1 gratis. Zie foto’s. Ik bestelde op 31/06 en kreeg geen 2de doos, na contact te hebben opgenomen zeiden ze dat dit enkel geldig was op 30/06! Zie ík nergens staan
8 aug 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de actie. De actie was inderdaad alleen zondag geldig, voor vrienschapsdag. Er staat ook aangegeven in de meegestuurde screenshots: 'Deze actie is alleen vandaag geldig.' Excuses als dit niet duidelijk genoeg was. Je kunt ook hier altijd meer informatie vinden over onze huidige acties: https://www.bodyandfit.com/nl-be/promotions-conditions. We hopen dat dit helpt en we zullen je feedback meenemen zodat volgende acties duidelijker zullen zijn! Groetjes, Team Body&Fit
27 sep 2023
Ik heb een bestelling gedaan en ik heb niet eens de helft gekregen !!!!! Was wel een actie. Maar toch ! Dan bel Je ze en dan hebben zij het druk. Jajajajajaj. Snap het wel. Dus nooit meer
Verkeerd product is gestuurd en het is niet mogelijk om het te ruilen voor het juiste product. Retour sturen is de enige mogelijkheid, maar dan komen de actievoorwaarden te vervallen.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd product ontvangen hebt. Ik zie dat het product geretourneerd is en dat het aankoopbedrag is teruggestort. Mocht je hierdoor een promotie misgelopen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan lossen wij dit graag voor je op. Body&Fit
2 jun 2023
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen, PostNL zegt dat mijn adres zogezegd niet klopt, vreemd want ik heb van hen op dezelfde dag op hetzelfde adres wel een ander pakket ontvangen.
9 jun 2023
Beste, Bedankt voor je review! Ik zie dat je ook contact hebt gehad met de klantenservice. Het kan zijn dat PostNL een fout heeft gemaakt met het bezorgen. We betalen je in ieder geval het aankoopbedrag terug, dit is een automatisch proces. Excuses voor het ongemak. -Team Body&Fit
12 mei 2023
De prijzen om laag Want de prijzen zijn niet normaal meer zo hoog Altijd besteld bij hun maar jaren niet meer is dat ik die product moest hebben anders had ik nog niks besteld
15 mei 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
12 nov 2023
Bestelling nog niet geleverd. Een week na bestellen pakket nog niet bezorgd. Na contact met de klantenservice nog een passende oplossing gevonden. Gemiste kant. 1 ster.
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat jij jouw pakketje niet ontvangen hebt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en wij zoeken dit graag voor je uit. Gelukkig zie ik dat er contact is met de klantenservice en dat er een postonderzoek gaande is naar jouw bestelling. Wij verwachten hier spoedig reactie op te hebben. Maak je geen zorgen, dit zal opgelost worden. Excuses voor het ongemak. Wij houden je op de hoogte. Groet, team Body&Fit