Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.891 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

23 mei 2023
Ik kom niet van jullie reclame spam af!! Heb me al 100x afgemeld voor reclame, maar jullie doen hier niets mee
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Wat jammer om te lezen dat jij je wilt uitschrijven van onze nieuwsbrief. De uitschrijven link werkt helaas niet goed, onze excuses voor het ongemak. Ik heb je e-mailadres op de lijst gezet om te verwijderen. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is zal contact met je opnemen per e-mail. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
3 mei 2023
Nog steeds geen levering ontvangen. Contact opgenomen en na 1 week steeds nog geen oplossing of feedback.
4 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak. Wij hebben een paar dagen geleden een postonderzoek voor je opgestart om uit te zoeken wat er precies met je bestelling aan de hand is. Zodra we hier een terugkoppeling op hebben, nemen we contact met je op. Excuses dat dit even duurt, helaas moeten we eerst het onderzoek afwachten. We gaan het hoe dan ook voor je oplossen! Groetjes, Team Body&Fit
IS
Ibrahim S.
Apeldoorn
7 sep 2023

Slechte service niet gewend.

Ik heb via jullie contactformulier een vraag gesteld over een reeds bestelde product maar geen gehoor.
12 aug 2023
De low carb shake is klonterig en vies van smaak is niet eens chocola
15 aug 2023
Bedankt voor je review en jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de Low Calorie Meal. De Low Calorie Meal is heel anders dan andere shakes. Om het een volwaardige maaltijd te maken is er lupinemeel en havermeel aan toegevoegd. Dit zal dus nooit volledig oplossen en maakt de de structuur wat korreliger en heeft ook een hele andere smaak dan reguliere eiwitshakes. De Low Calorie Meal bestaat dus voornamelijk uit haver en lupinemeel, die door natuurlijke variaties kleine, onopgeloste deeltjes in de shake achterlaten (denk aan wanneer je haver mixt, het is normaal dat een deel van het meel dat korrelig word en bestaat uit grotere, niet-fijne deeltjes). De shake laat ook een zanderige nasmaak achter, aangezien haver en lupine de dominante ingrediënten zijn. We hopen dat dit het wat duidelijker maakt voor je. Heb je hier nog vragen over, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice. Groetjes, Team Body&Fit
23 aug 2023
De artikel die ik besteld had waren niet in orde. Maar er is geen gehoor vanuit de klantentendiemst
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je product niet naar verwachting was. Inmiddels heb je contact gehad met de klantenservice om dit op te klaren. We hopen dat het zo duidelijker is en we nemen je feedback mee! Groetjes, Team Body&Fit
21 aug 2023
Ik heb de bestelling nog altijd niet aangekregen. Ligt aan POST NL, kunnen jullie niet aan doen hé
23 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat leuk dat je bij ons besteld hebt en wat vervelend dat jouw pakketje maar niet geleverd werd. Ik heb hier melding van gemaakt bij PostNL. Hopelijk zal dit niet nogmaals voorvallen. Excuses voor het ongemak! Gelukkig zie ik in de track&trace dat de bestelling inmiddels geleverd is. Ik wens je veel plezier van de bestelling en nog een fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
Misleiding met hallo fres zogenaamd een gratis pakket maar toch even een abonnement afsluiten
1 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de Hello Fresh aanbieding. Dat is uiteraard niet onze intentie. Hoe de actie werkt, kan je hier vinden: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/promotions-conditions. Om de box te ontvangen ga je een lidmaatschap aan met HF, dit kan je elk moment stopzetten. De voorwaarden stonden bij de actie en op onze website. Excuses als dit niet duidelijk genoeg gecommuniceerd was. We zullen je feedback meenemen, mochten we in de toekomst nog zo'n actie aanbieden. Nogmaals excuses! Groetjes, Team Body&Fit
23 mei 2023
Ik heb mijn pakket niet ontvangen. Ze gaan er wel achter aan, maar dat kan wel 10 dagen duren
25 mei 2023
Beste , bedankt voor je feedback! Wat vevelend om te horen dat jij jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen, helaas zijn wij in dit soort situaties afhankelijk van derde partijen zoals Post-NL . Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Body&Fit .
19 nov 2023
Jullie blijven maar reclame sturen ook als je je uitschrijft voor alle reclame. Heel irritant
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat je nogsteeds reclame ontvangt. Ik heb je handmatig opnieuw uitgeschreven voor de nieuwsbrief. Houd er rekening mee dat je om technische redenen nog tot 2 weken de nieuwsbrief kan ontvnagen. Team Body&Fit
22 aug 2023
Altijd bestel ik. Nooit een bedankje omdat ik een trouwe klant ben. Bestel zeker al 4+ jaar.
23 aug 2023
Bedankt voor de feedback! Leuk om te horen dat je al jaren trouwe klant bent maar erg vervelend om te horen dat je je niet gewaardeerd voelt. Dit vinden we natuurlijk erg jammer. We waarderen jou en al onze klanten! Dit willen we dan ook laten blijken in alle verschillende acties en en mails die wij sturen met leuke berichten, evenementen en extra's. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Because I didn't get my package and no one take a responsibility about it. I waste my money
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback. I am very sorry to hear that you have not received your order. Have you contacted our customer service team? They would be more than happy to assist you with this issue. Team Body&Fit
12 sep 2023
Paketten worden onbeheerd achtergelaten. Klantenservice onvriendelijk en niet bereikbaar.
21 aug 2023
Krijg helft van mijn bestelling. Dan stel je een vraag online en krijg je geen antwoord
23 aug 2023
Goed dat je contact opneemt en excuses voor de late reactie! Vanwege drukte lopen wij wat achter met de mails. Wat vervelend dat je een deel van je bestelling mist. We hebben je een mail gestuurd om dit op te lossen! Groetjes, team Body&Fit
27 okt 2023
Geen bestelling ontvangen- en ook nog steeds geen refund.. dit duurt nu al een maand…
Black friday was geen black friday. Ik betaalde 10 euro meer dan vorige maand.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat je weer bij ons besteld hebt. Ook buiten Black Friday hebben wij wekelijkse promoties. Het kan dus zo zijn dat je een maand geleden een product hebt besteld in een voordelige promotie. Groet, Body&Fit
25 jun 2023
Post NL is vreselijk, deel van bestelling ontbreekt, shake zak opengesscheurd.
26 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je bestelling naar wens was. Excuses voor het ongemak! We hebben je een mail gestuurd om dit verder uit te zoeken! Groetjes, Team Body&Fit
Ik heb mijn pakketje niet volledig ontvangen en krijg hierop geen antwoord
21 nov 2023
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat jij jouw bestelling niet volledig ontvangen hebt en dat je geen antwoord krijgt op jouw berichten. Het lijkt er op dat wij de eerste mails niet goed ontvangen hebben. Gelukkig zie ik dat er inmiddels reactie is van onze klantenservice. Excuus voor de late reactie. Groet, team Body&Fit
No one is answering to my emails. Unfortunately, very unprofessional
Antwoord van Body&Fit NL
Hi there, Thank you for the feedback provided. I am sorry to hear you did not receive a timely response to your email. Because of the high volume of contacts during and following Black Friday, it can take a little longer than expected for us to get back to emails. Luckily I see you have received a response in the meantime. Team Body&Fit
6 aug 2023
Te veel zoetstof en kleurstof, alle producten hebben hier teveel van
8 aug 2023
Hoi, bedankt voor de feedback en jammer om te horen dat de producten niet naar verwachting zijn. Als je advies of meer uitleg wilt over de producten staan onze voedingsexperts klaar voor je om hierbij te helpen. Zo kunnen we samen een product kiezen op basis van je wensen. We horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
24 jul 2023
Zorgen dat de bestelling klopt. En dat je krijgt waarvoor je betaalt!
27 jul 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat je bestelling niet naar verwachting was. Helaas was een van de producten die je besteld had, niet meer op voorraad. Excuses voor het ongemak! We hebben hiervan het aankoopbedrag teruggestort en de rest van de bestelling verstuurd. Nogmaals onze excuses! Groetjes, Team Body&Fit