Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.891 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

22 nov 2023

Bezorging zoals aangegeven maar vies

Bezorging zoals aangegeven, maar bah wat is ie vies. Blijft poederig en wil niet oplossen.
BV
B. V.
Bodegraven
17 okt 2023
bij mijn laatste bestelling zag ik een kortingscode ,nadat ik had afgrekend ,beetje raar.
1 sep 2023
De zak eiwitten die ik heb besteld kan ik niet dichtdoen. De strip werkt niet naar behoren
7 jun 2023
Mails met promoties, die dan uiteindelijk alleen geldig zijn voor NL. Erg misleidend.
9 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Ik vrees dat je je dan hebt ngeschreven voor de verkeerde Nieuwsbrief. Er is per land een Nieuwsbrief beschikbaar met alle acties en promoties voor dat specifieke land, als je dit wl laten omzetten kun je contact opnemen met de klantenservice. Groeten, Team Body&Fit
23 mei 2023
De producten zijn goed maar het prijsbeleid is niet eerlijk en schiet alle kanten op.
25 mei 2023
Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat wij recent een vrij forse prijsstijging hebben gezien voor veel producten. Vooral de eiwit producten zijn hard geraakt. ​ Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een schaarste is ontstaan aan de grondstoffen voor veel supplementen, wat het produceren van deze producten enorm duurder gemaakt heeft. Ook het transport is als gevolg van de coronacrisis veel kostbaarder geworden. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. ​ We streven ernaar onze klanten te blijven ondersteunen met de beste producten, prijzen en service, en we evalueren voortdurend hoe we dit beter kunnen doen. Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke prijs blijven bieden. Team Body&Fit
KV
Karin V.
Papendrecht
12 sep 2023

Goede producten

Ik vind de prijzen te hoog Maar wil het toch graag gebruiken Verder goede producten
30 jun 2023
De kortings codes in de mail werken niet, springen eruit zodra je bij de kassa bent.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend dat de code niet gewerkt heeft. Onze codes hebben vaak bepaalde voorwaarden. Als je bestelling hieraan niet voldoet, wordt de code eruit gehaald. We hebben je een mail gestuurd om uit te zoeken hoe het zit met de code en te kijken wat we voor je kunnen betekenen! Groetjes, Team Body&Fit
23 mei 2023
Erg goede producten, maar haast niet te betalen ondanks de korting die standaard is.
25 mei 2023
30 apr 2023
Smartbars ( chocolade) zijn echt smaakloos , kleiner en slecht van smaak geworden.
3 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en vervelend om te horen dat de repen niet bevallen. Je hebt eerder contact gehad met de klantenservice over deze repen. We raden je aan om wederom contact op te nemen met deze repen zodat we dit verder kunnen beoordelen of zodat we je advies kunnen geven, mocht je nieuwe repen willen proberen. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
21 okt 2023
Niet alles op voorraad dan moet je meerdere malen bestellen en wordt het duurder
18 jul 2023
Super snelle levering alleen de chocolade repen waren gesmolten bij aankomst
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat je bestelling er snel was maar vervelend dat de repen gesmolten waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We hebben je een mail gestuurd hierover en horen graag van je! Groetjes, Team Body&Fit
30 sep 2023
Klantendienst onbereikbaar na probleem: resultaat: bestelling niet geleverd
28 aug 2023
Na een negatieve revieuw snel contact gekregen en tot een oplossing gekomen
22 jul 2023
Producten oké maar hun systeem van kortingen en cadeaus lukt niet voor mij
25 jul 2023
Hi, bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten, maar vervelend om te horen dat er iets misgaat met de kortingen etc. Hier helpen we je graag bij! Je kunt contact opnemen met de klantenservice voor meer uitleg of als iets fout gaat. Vaak kunnen we je gelijk helpen! Groetjes, Team Body&Fit
31 mei 2023
Prijzen zijn wel heel snel omhoog gegaan. Service en levering zijn prima.
1 jun 2023
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en onze service. Wat betreft de prijs, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
23 nov 2023
We hebben een proefpakket besteld. Er zatten 4 soorten in in plaatst 10.
26 jun 2023
De energydrank proefde niet als energy. De smaken waren niet te drinken
28 jun 2023
Bedankt voor de review en vervelend dat de fit energy niet naar wens is. Dit kan echter kloppen, wij wilden juist een energie drankje creëren wat niet de typische 'energy' smaak had. Hierom verkopen wij de fit energy drankjes met mixed berry, orange en tropical smaak, zoals aangegeven op de website. Dit geeft het drankje een frisse en fruitige smaak. We hopen dat dit helpt en je een beter beeld geeft. Je kunt contact opnemen met de klantenservice of de reviews van het product goed bekijken om je een beter beeld te geven van een product als je iets nieuws wilt proberen! Groetjes, Team Body&Fit
Veel te duurt in vergelijking met andere shops. Prijzen kunnen beter.
26 aug 2023
Eerlijke prijs vragen ipv doen alsof een product in de aanbieding is
28 aug 2023
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat je dit zo ervaart, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen en extra's om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
17 aug 2023

`bijzonder prijsverhogingen

Bijzondere prijsverhogingen die gelijk lopen met "kortings" acties
23 aug 2023
Bedankt voor de review! Wat betreft de prijs, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit