Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.217 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.905 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7 jul 2023
Produkten zijn goed maar best wel duur
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten. Wat betreft de prijs, wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
13 sep 2023
De bezorging door DHL is slecht.
BO
Bas O.
Puttershoek
13 jul 2023
voorraad beheer moet veel beter!
24 jul 2023
Bedankt voor de feedback! Wat vervelend dat niet alles wat je wilt op voorraad is. Excuses voor het ongemak. We doen ons best om de voorraden zo snel mogelijk aan te vullen. Dit kan soms iets langer duren vanwege onvoorziene omstandigheden. Je kunt eventueel contact opnemen met de klantenservice, vaak kunnen we zien wanneer specifieke producten er weer zijn of kunnen we je een alternatief aanbieden! Groetjes, Team Body&Fit
9 nov 2023
Prijzen zijn te hoog tov winkel

Levering.

Niet zoals beloofd afgeleverd.
4 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt! Maar vervelend dat de levering niet naar wens is. Vanwege de drukte rondom koningsdag waren sommige bestellingen bij PostNL helaas vertraagd. Excuses voor het ongemak! We hopen dat de bestelling verder naar wens is. Zo niet? Laat het vooral weten! Groetjes, Team Body&Fit
28 jun 2023
Teveel suiker in de produkten.
29 jun 2023
Bedankt voor de feedback! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze producten. We horen hier graag meer over. Je kunt hier wat meer informatie achterlaten of contact opnemen met de klantenservice. We horen het graag zodat we de feedback kunnen meenemen om onze producten en service te verbeteren! Groetjes, Team Body&Fit
Minder stijle prijsverhoging
DW
Dimitri W.
Lelystad
29 sep 2023
De prijs mag wel wat lager
BV
Ben v.
Lamswaarde
1 mei 2023
Goed maar te duur geworden
3 mei 2023
Bedankt voor de review! Wij hebben een tijd geleden een vrij forse prijsstijging hebben gehad. Vooral de eiwitproducten zijn hard geraakt. Dit heeft er vooral mee te maken dat door de logistieke problemen die zijn ontstaan als gevolg van de coronacrisis er een enorme prijsstijging heeft plaatsgevonden voor de grondstoffen voor deze producten. Aan het begin van de pandemie hebben we onze prijzen bevroren om onze klanten zo lang mogelijk te ondersteunen, maar dit is niet langer mogelijk. Om dat wij wel producten van hoge kwaliteit willen blijven verkopen en dus ook ingrediënten van goede kwaliteit blijven gebruiken, zie je deze prijsstijging helaas ook terug in onze producten. Excuses voor het ongemak! Waar we kunnen, zullen we dit meenemen in onze kortingen om ervoor te zorgen dat we jou de best mogelijke waarde blijven bieden. We hopen op je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Broodmix is echt te duur
DV
danielle V.
Schiedam
27 sep 2023
ik miste een gratis reep
9 jun 2023
Geen cadeau gekregen :(
13 jun 2023
Goed dat je contact opneemt! Leuk dat je besteld hebt maar vervelend dat je niet tevreden bent met het cadeau aanbod. Bij Body&Fit zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze website te verbeteren en onze klanten een betere winkelervaring te bieden. Om een vlotter afrekenproces te bieden en om ook in de toekomst scherpe en aantrekkelijke prijzen te kunnen waarborgen, hebben we het standaard cadeau-assortiment in de winkelwagenomgeving uitgezet. Momenteel bieden wij een actie aan waarbij je korting krijgt op Hello Fresh boxen. Door het verwijderen van het standaard cadeau-assortiment kunnen we ook in de toekomst betere acties en kortingen aanbieden. We waarderen je feedback en zullen ook in toekomst altijd op zoek blijven naar het verbeteren van onze service. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Fijne dag! Groetjes, Team Body&Fit
2 mei 2023
Wat sneller aflevering
3 mei 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je besteld hebt bij ons! Maar vervelend als de levering niet naar verwachting was. We zien dat er als afleverdatum 26 april gekozen was en we zien dat PostNL ook aangeeft dat het op de 26e geleverd is. Mocht dit niet kloppen of was er iets anders aan de hand, horen we het natuurlijk graag! Groetjes, Team Body&Fit
28 mei 2023
Heel veel verpakking
1 jun 2023
Goed dat je contact opneemt en leuk dat je bij ons besteld hebt! Maar vervelend om te horen dat je de hoeveelheid verpakking te veel vond. We proberen dit zoveel mogelijk te minimaliseren maar toch genoeg te gebruiken zodat de producten niet beschadigen. Bedankt in ieder geval voor de feedback! Dit zullen we zeker meenemen en bekijken in de toekomst. Nogmaals bedankt! Groetjes, Team Body&Fit
9 mei 2023
Telefonisch contact,
10 mei 2023
Hi, bedankt voor je review, ik vrees echter dat we niet helemaal begrijpen of we iets voor je kunnen betekenen. Als we je kunnen helpen kun je ons inderdaad telefonisch bereiken op onderstaande nummers: NL: +31 88 220 2999 | BE: +32 329 32606 Groeten, Team Body&Fit
Minder flutreclame
1 aug 2023
Hi, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met de levering en de producten maar jammer om te horen dat je niet blij bent met onze reclame. Excuses voor het ongemak! Mocht je onze nieuwsbrief niet meer willen ontvangen, kan je dit aangeven bij de klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je deze zo snel mogelijk niet meer ontvangt. We horen het graag! Groetjes, Team Body&Fit
Voorraad niet ok
8 sep 2023