Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Over het algemeen goede producten maar prijzen zijn elke keer anders. Lijkt nooit stabiel te zijn en vele producten die ik aankoop zijn frequent niet op voorraad. Hierdoor heb je onnodig verzendkosten als je meerdere keren moet bestellen ipv alles in 1 keer.
Bij acties de mogelijkheid om producten te selecteren op basis van KORTING (zoals op nu op basis revelantie, prijs hoog-laag enz). Ik heb deze opmerking al overgemaakt doch helaas zonder gevolg. Andere websites hebben deze mogelijkheid wel.
13 nov. 2022
Het is er snel en je krijgt ook nog een cadeautje. Een chemische analyse heb ik niet gemaakt, maar ik voel me goed bij de supplementen. Alleen wel raar dat de potjes voor nog niet de helft gevuld zijn. Kleinere potjes misschien?
De laatste zending heeft de postbode het pakket niet thuis afgeleverd, had wel een briefje bij de brievenbus geplakt om het bij de buren af te geven. Moest zelf mijn pakket ophalen bij een depot: ""Aurora"".
9 nov. 2022
Meer geschenken bij grote bestellingen zeker voor goede klanten. Betere trackingsysteem zoals het GPS waarbij je duidelijk kan volgen waar de chauffeur bevindt opdat men niet de ganse tijd thuis moet wachten.
8 nov. 2022
Aan zich prima (vegan) spul, alleen zijn sommige dingen heel lang niet te krijgen zoals bijv vegan perfection proteïne repen en ook zijn sommige smaken van repen vaak/voor lang tijd niet verkrijgbaar :-/
8 nov. 2022
Bestelling wordt altijd snel geleverd. Ooit ging er iets mis met het bestellen on-line. Ik kreeg toen in een zeer sympathiek iemand aan de lijn en het probleem was opgelost.
Pakketje lag onder bij de brievenbussen waar iedereen bij kan en niet afgeleverd. Heb geluk gehad dat het er nog lag en niet meegenomen was door andere bewoner van complex
13 nov. 2022
van Rob K.
Groot assortiment en goede kwaliteit. Verzenden gaat vlot en netjes. Ze hebben leuke acties maar onder aan de streep betaal je wel steeds meer voor de supplementen.
Lekkere shakes met weinig calorieën die gemengd kunnen worden met vruchten of andere sappen. Ook fan van de shotjes! Lekker voor in de koffie en kwark.
8 nov. 2022
Altijd een correcte afhandeling van je bestelling, geen 5* omdat na je bestelling de nieuwe kortingen / aanbiedingen ( te )laat via mail pas binnenkomen.
7 nov. 2022
Levering niet altijd optijd of wordt direct naar afhaalpunt gestuurt inplaats van naar je huis. Dit komt tevens biet door body en fit maar door BPost
Ben nog niet zolang bezig met de eiwitten, dus kan nog niet veel erover zeggen. De shacker die ik gekocht heb, kun je de hoeveelheid slecht aflezen.
Erg grote doos voor bestelling, de bussen met shakes zijn wel erg groot voor de hoeveelheden die er inzitten,kunnen zeker zo'n 30 % kleiner
Laatste tijd problemen met sommige producten, minder snel dingen op voorraad en goede kortingen meestal “enkel”op eigen supplementen
16 nov. 2022
Vlotte levering. Goede produkten. Helaas zijn bepaalde artikelen regelmatig niet voorhanden. Dat is jammer.
van C. T.
er wordt altijd snel geleverd, je krijgt precies wat je besteld hebt, en de kwaliteit is altijd hoog.
8 nov. 2022
Alles was goed hoor, jammer dat de smart pindasaus er niet is, maar daar wachten we dan maar op!
7 nov. 2022
De snelheid en keuze mogelijkheid van leveren. De prijsverhogingen zijn echter schrikbarend!
van E S.
Al vele jaren klant, altijd alles prima verzorgd. Verpakking, artikelen, communicatie