Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Site is gemakkelijk te gebruiken en de beloningen zijn ook een leuke toevoeging. Het enige is de leverancier.(Postnl) Iedere keer als ik iets bestelt dan krijg ik een mail dat ze tussen een bepaalde tijd langs komen en zit ik te w8ten en daarna krijg ik een mail dat ze het naar een afhaalpunt brengen omdat het niet gelukt is. Terwijl ze niet eens zijn langs gekomen. Hierdoor moet ik weer een dag langer w8ten en het zelf gaan halen
van P. K.
Natuurlijk, B&F is een winkel die producten wil verkopen. Ik zou alleen meer 'connecten' als ze door hebben dat als ik op 'afvallen' zoek, dat ik niet alleen een paar shakes en een fatburner zoek, maar ook wat meer info en bv. een trainingschema. Het 'probleem' voor de klant oplossen. Zodat ik de volgende keer 'op gewicht blijven'' kan zoeken. Maar goed, bestellen, leveren, dat werkt prima. Dus 4/5, wat nog steeds gewoon goed is.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review en de feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en ik zal de feedback doorgeven! :) Groet, Team Body&Fit
Snelle levering. Alleen had ik de bestelling zelf op wo gezet en dat werd di. Ik vind wel dat er op de afgesproken dag geleverd moet worden anders weet je niet waar je pakketje blijft als er niemand aanwezig is.
Ik ben erg tevreden over jullie low calorie meal. Vind het alleen jammer dat ik iedere keer zo'n grote plastic bus erbij krijg en vraag me af of het niet ook met na vulbare verpakking kan??
Snel en netjes afgeleverd. Zoals gevraagd ook bij het dichtsbijzijnste ophaalpunt gebracht. Niet in een veel te grote doos verpakt. Complimenten
Over de cadeau, mijn bestelling was bijna 250 € ,maar de cadeau vind ik zalf dat moet beter en hogere quality voor een bestelling van 250
Producten zijn goed aangekomen! Alleen jammer van de lekkende beker die heb ik helaas weg moeten gooien! Verder waren de producten prima.
van Dan H.
Verzending, communicatie en verpakking prima in orde. Snelheid verzending vanuit depot liet een paar dagen op zicht wachten.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat de levering wat vertraging had opgelopen bij PostNL. Ik wens je veel plezier van de bestelling! Groet, Team Body&Fit
De snelle levering/verzending. De artikelen zijn door mij besteld voor mijn echtgenote die er zeer tevreden over is..
Snelle levering Goeie kwaliteit Enige nadeel niet alles op voorraad maar is begrijpelijk deze periode
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat je tevreden bent! Vanwege de huidige omstandigheden nu is het inderdaad moeilijker voor ons om sommige producten goed op voorraad te houden. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te regelen. Bedankt voor je begrip! Groetjes, Team Body&Fit
Goed prijs-kwaliteit. Snelle verzending. Makkelijk na ontvangst betalen met Klarna. Kortom tevreden.
De producten waren op voorraad en snel bezorgd, maar man man man wat is het duur geworden.
Leveringen waren vroeger vlotter maar kunnen jullie persoonlijk niets aan doen denk ik mvg
Verder ok, ik vond de info op de multivit Iets te weinig bij bep vit onderdelen
Het is er binnen de 48 uur na bestelling, zo kan je snel met afvallen beginnen.
te kort bekend met body fit nog geen andere ervaring dan bestellen.
smaak en kwaliteit van producten zijn zoals beschreven op de site
Ik ken proteinepoeder al een tijdje. Dank voor korting deze keer!
Variatie aan producten maar toppers krijgen weinig korting.
Levering was iets vertraagd maar verder goed ontvangen