Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2017
Body&Fit NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

BV
Bjorn V.
Nieuwrode

Perfect afgeleverd zoals altijd

Ik bestel al jaren bij body en fit en zoals steeds wordt dit zeer snel en correct afgehandeld. Alleen jammer dat gratis verzending pas mogelijk is vanaf 50 euro. Dit is wel anders geweest, vandaar de 4 sterren en geen 5.
ST
Steven T.
Lochristi
Goede en snelle levering Goede kwaliteit van de producten Mindere kant is als sommige producten niet voorradig zijn kan je vragen je op de hoogte te houden, doch nooit mail ontvangen dat producten terug voorradig zijn.
HD

Perfecte producten maar de inpakmethode kon beter

De producten van B&F zijn top. Echter was een zak whey poeder kapot gegaan tijdens transport, doordat die tegen een scherpe kant van een doos had geschuurd. Zeer jammer bij een 2,2kg zak whey...

Werkt goed tegen mijn klachten

Ivm fibromyalgie gebruik ik extra eiwitten. Ik kan verbetering merken, geen krampen meer in mijn benen en ik heb het minder snel koud. Lekkere smaak, mag wel iets minder zoet.
Site werkt prima , is duidelijk. Bestelde product was snel in huis en product bevalt uitstekend. Enige minpunt is de vele mail. Wordt overspoeld met acties en reclame.
MD
Michael D.
Leopoldsburg

80% inorde

Producten die niet meer te koop zijn of snel op zijn. De kledij is van heel lage kwaliteit, jammer.Liever wat duurder met kwaliteit. Geen gratis cadootjes meer?

Prima ontbijtshake

Prima smaak. Soms geeft het iets moeite met shaken om klontjes weg te krijgen. Verder geen klachten
Goede producten. Overzichtelijke site. Helaas in verleden meer korting bij grotere aantallen.
Vind het jammer dat er weinig goede aanbiedingen zijn voor mij. Vind BF zelfs duur
CR
Christian R.
Suddendorf

De prijzen zijn behoorlijk toegenomen

De prijzen zijn wel behoorlijk toegenomen. Daar schrok ik wel een beetje van.
Snelle leveringstijd. Jammer dat sommige producten niet meer te leveren zijn.
Bestellen betalen en levering gaat allemaal top maar het wordt wel heel duur
16 mrt 2024
Goede producten en goede service maar veel te duur aan het worden..
JL
Jean Paul L.
Sint-Niklaas
Gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te surfen en eerlijke prijzen
Prima levering. Vind wel dat de prijs behoorlijk is gestegen!
TD
Tineke D.
Amersfoort
Tot nog toe een goede ervaring met body fit shop.
HV
Harry V.
Eindhoven
Snelle levering en prijs van de aanbieding
MS
Marian S.
Eygelshoven
3 mrt 2024
Goede eiwitten,vindt alles wel prijzig!!
AV
AJ V.
Nijmegen.
Snelle afhandeling van de bestelling.
Goede producten en snelle levering.