Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-8-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.837 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Hele fijne klantenservice, hebben oor voor wat je zegt en de producten zijn echt super! Ik heb nu een toren aan shakes staan en dat terwijl ik niet eens sport oid. Mijn vraag ging namelijk over hoe ik met de juiste producten normaal kon blijven eten. Doordat ik te weinig calorieën binnen kreeg kwam ik aan. Nu heb ik een aantal whey perfection shakes en ook een smart shake en ik zie mijn gewicht stabiliseren en zelfs al 4 kilo kwijt. Dus echt super gaaf dat deze producten zo goed aan slaan. En het is dus ook voor de moeders (zoals ik) die qua eten / overgang/ energie op een fijn niveau willen komen en/of blijven. Mijn vooroordeel dat dit alleen voor fanatieke sporters zou zijn is hiermee wel echt voorbij. Complimenten voor body and fit!

Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.
Antwoord van Body&Fit NL
Wat fijn om te horen dat je een tevreden terugkerende klant van ons bent en dat onze producten geholpen hebben. Heel goed bezig! We doen ons best om de voorraden sneller aan te vullen, ik zal je feedback doorgeven. Bedankt! Wij kijken uit naar je volgende bestelling! :) Groetjes, Team Body&Fit
Mijn pakketje was kwijt geraakt. B&F reageert binnen vijf minuten op Facebook en probeert echt te helpen. Kan Post NL nog wat van leren. Die veroorzaakt het probleem en hun service is een ramp (die is er niet: onbereikbaar, geen reactie op digitale klacht).
Snelle bezorging van prima geprijsde producten en leuk dat er altijd een klein extraatje bij zit. Wey perfection wordt tegenwoordig niet meer in grote plastic containers geleverd maar in een zak en dit lijkt mij beter voor het milieu. Dus je oude pot niet weggooien! Ik neem altijd de naturel want hou niet van die kunstmatig gezoete smaakjes. Het gaat s'morgens door mijn havermout samen met zwarte besjes en een banaantje en dat is zoet genoeg.
Groot assortiment, next day delivery. Bestel al jaren zo nu en dan. Eigen merk smart proteïne bars zijn echt geweldig. Whey poeder, vitaminen, amandelmeel, rijstmeel.. zoveel keuze. Enige minpuntje is dat producten soms onverwacht dicht bij houdbaarheidsdatum zitten. Soms is dat bekend en geldt er een korting, maar soms ook niet. Dus dat betekent checken en in volgorde van datum gebruiken. Ook jammer dat je inmiddels geen verlanglijstje meer kan maken. Dat was vroeger handiger want zoveel keuze.
Snelle bezorging op de afgesproken tijd. Het gaat altijd goed, de bestellingen die ik plaats, komen goed aan.. soms is het wat verwarrend bij het bestellen oo de site,.. wil het graag zelf ophalen bij een pick-up pont die mij het beste uitkomt., die plek kan je niet vastzetten geloof ik, best jammer, maar kom er wel uit met het afronden!!
de verval datum is deze maand bij mijn aankoop nog 10 dagen goed !!! dus ben ik al verplicht van elke dag mijn drinks opte drinken,dit was alleen voor een massa aankoop,voor als ik ga sporten,erg ??? maar neen,dan ga ik geen grote massa meer kopen toch fijne producten,danku!!
Ik denk dat het tot nu toe heel goed zit, overzichtelijk, goede producten, uitstekende uitleg, misschien een tip om ook eens een sporttas of iets dergelijks als bonus bij een meerdere producten bestelling op te nemen.
Steeds geleverd op het beloofde tijdstip en goed verpakt. De smart popcorn en smart chips zijn zo lekker dat ik nooit nog echt popcorn of chips eet. Veel lekkerder en nog gezond ook. Al jaren trouwe fan van deze shop
Goede producten voor een scherpe prijs en de service is prima in orde. Snelle verzending en duidelijke communicatie. Het kleine kado bij de bestelling waardeer ik ook. De vegan protein bites hebben een goede smaak.
Bedankt voor de review. Dat waarderen we heel erg! Groetjes, Team Body&Fit
Net gespint en nu thuis kwam ik zo'n lekkere vegan protein bite chocolade......'t voelt goed maar als ik er een neem zie ik het volgende probleem al nog 7 van die lekkere chocolade bonbons !!!!!!!!!!!!!!
Als vanouds snelle en correcte levering. De prijzen zijn wel enorm gestegen, dus het is goed opletten of er goede aanbieding of alternatieven zijn, die betaalbaarder zijn.
Snelle bezorging.Veel artikelen al lang niet op voorraad.Heb jullie hier al vaker op geattendeerd maar er verandert niets.Jammer zo'n slechte beleidsvoering.
Ruime keuze uit artikelen, snelle afhandeling en ook heel belangrijk supersnelle verzending. De artikelen zijn doorgaans van uitstekende kwaliteit. Top Shop.
Gelijk volgende dag de producten in huis. Je wordt goed geïnformeerd over het bestelproces. Goede producten. Super tevreden . Volgende keer weer bestellen👍🏽
Vlotte levering gehad. Producten zijn lekkerder dan gedacht. 🥳 Ons doel was gezond en we zijn blij dat dit ook lekker gezond kan zijn
Snelle levering, correcte prijs. Goeie producten. Als je goed uitkijkt kan je soms kopen met serieuze kortingen! Een tevreden klant.
Antwoord van Body&Fit NL
Bedankt voor je review en goed om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de producten. Wij wensen je een mooie dag toe. Groetjes, Team Body&Fit.
Goed supplement. Goede aanbiedingen. Snelle bezorging. En heel fijn dat de poeder nu ook te verkrijgen is in een afsluitbare zak.
Whey protein aardbeien, prima smaak. Mixen met amandelmelk tijdens of na het ontbijt. Snelle levering en makkelijk betalen.
snelle levering,vriendelijk personeel. De artikelen zijn, zoals ik verwacht had. lekkere smaken en het werkt, zoals beloofd
Wat kan ik zeggen, al vaker iets besteld en altijd super snel geleverd en de producten zijn zo goed...ik ben een mega fan!