Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NL

5.053 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.677 beoordelingen in totaal

11 sep 2023
Het zou fijn zijn als er uitleg is van product verandering want ik zocht Mass perfection emmer van 4 kilo ,maar elke straat daar naar toe loopt dood . Ik heb er lang over gedaan omdat ik het nieuwe logo niet vertrouwde zeker in deze tijd. Ook de HMB is veranderd waren eerst capsules nu moet ik per dag twee platen meer slikken zonder dat er ergens uitleg staat . Ook heb ik geen buton beker gekregen erg jammer.

4 sep 2023
Body en fit niet bereikbaar. Ik heb een klacht over de bereikbaarheid van body en fit. Al drie dagen lang probeer ik de klantenservice te bereiken omdat mijn bestelling die niet aan is gekomen. Echter geven ze aan dat het druk is en dat ze daarom niet bereikbaar zijn. Daarnaast worden ook je mails niet beantwoord. Je kan dus wel geld uitgeven, maar als je daar niks voor terugkrijgt is daar geen oor voor. Op deze manier zal ik body en fit aan iedereen afraden.

Beoordelingen voor Body&Fit NL

Vanaf het moment van betaling tot aan de levering gaat alles prima en snel!

Alles verliep soepel, zoals ik dat gewend ben van Body & Fit. Vanaf het moment van betaling tot aan de levering gaat alles prima en snel. Ik word voortdurend op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De ene dag besteld en de volgende dag heb ik mijn spullen gewoon in huis, zoals beloofd!
4 jun 2024
Ik ben n trouwe klant. En tevreden. Wel n aanrader: Die 2 kilozakken dat is een gedoe om die in een voorraad bus te schenken. Maak een schenktuit in de zak Ook krijg ik de scoop niet makkelijk in de waterfles. Ikdoe t nu via m zakje . Oplossing: een tuitje op de scoop.
Prima webshop. Ik dacht alleen dat ik ook de visolie had besteld, maar met aanvinken heb ik het niet goed gedaan. Anders had ik slechts 1 maal verzendkosten betaald. Mijn fout!
RB
Rene B.
ALMERE
De snelle levering. Enkel de aminozuren perfection smaakt wel heel chemisch. Ga ik niet meer bestellen. De bcaa amino is wel erg lekker (fruit punch)
1 jun 2024
Altijd goede producten voor een goede prijs. Goede info, goed bereikbaar voor vragen over voeding! Mooie aanbiedingen en snelle levering!!!
CS
Carine S.
Desselgem
27 mei 2024
Ik ben al lang klant bij Body&fit, al altijd tevreden geweest. Dus voor mij heel zeker dat ik nog producten zal aankopen.
WV
Walter V.
Hoboken

snelle en vlotte levering, goede producten

snelle en vlotte levering van mijn bestelling. Zoals steeds zijn het goede producten met nog een lekere smaak er bovenop
2 jun 2024

Top!

Duidelijke website, veel keuze, geweldige prijzen, veel informatie per product, snel verzonden en snel bezorgd. Toppers!

Echt een aanader

Mooie duidelijke site. Snel geleverd en een uitstekend product. Ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen.
28 mei 2024

Good quality

ik geef het 5 steren altijd snell bezorg. En alles klopt niks vergeten en alle maatscheppers aanwezig.
27 mei 2024
Bestel al jaren mijn vitamine en minerale pillen hier. Altijd op tijd bezorgd. Ben erg tevreden.

Top!

Alles ging volgens de afspraak, alles werd netjes en op de juiste dag geleverd. Heel content!
LH
LIAN h.
FEANWALDEN
Gebruik al jaren de eiwit repen en eiwitshakes. Bevalt zeer goed. En snelle bezorging 👍

Aanrader!

Makkelijk bestelling kunnen plaatsen, snelle levering en fijne producten! Aanrader!!!
MW
manuela w.
Enschede

Elawenz

Product werd heel snel geleverd, ben altijd heel tevreden ook met het product zelf.
NV
noel v.
lubbeek
De bestelling word binnen de aangegeven tijd geleverd en is ook correct ingepakt.
HV
Henk v.
Scharnegoutum

Prima webshop

Snel en adequaat geleverd waarbij de speciale aanbiedingen geld kunnen besparen

Producten en uitleg en keuze op de website is prima. Bestellen en gemakkelijk.
Stroopwafel is fantastisch! Enige verbetering zou een grotere zak zijn.
RB
Rob B.
Blaricum
Product ontvangen zoals verwacht. Ook op de datum die mij uitkwam.