Body&Fit NL- Logo - Beoordelingen

Body&Fit NLReviews

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
Body&Fit NL is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Body&Fit NL kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor Body&Fit NL

7.218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

12 jun. 2022
Jullie producten zijn super..ik gebruik ze al jaren en zijn een perfecte aanvulling voor mijn voedingspatroon..ook tijdens mijn proces om heel wat kilo’s af te vallen..alleen zou het fijn zijn dat producten eerder weer op voorraad zouden zijn..soms duurt wachten langer dan een maand en ben ik door mijn voorraad heen..maar verder perfect!!.

10 mrt. 2022
Helaas kan ik geen 0 sterren geven: wat een bende is Body & Fit geworden. Van een goed bedrijf met goede producten voor een mooie prijs en een goede klantenservice, gaan ze nu voor de hoofdprijs en slechte service. De vitamines (Smart Multi en Women Multi) zijn in minder dan 2 jaar in prijs verdubbeld. Nu is er de aanbieding: 2 + 1 gratis....alleen krijg je er maar 2 geleverd van ieders. Dat moet oplichting zijn!! Uiteraard is er bij de klantenservice (service...ahummm) niemand bereikbaar. Dit was de laatste keer Body & Fit...jammer van zo'n bedrijf dat de hebberigheid heeft gewonnen en ik mijn nu zelfs opgelicht voel! HIER NIET BESTELLEN! Er zijn genoeg andere, eerlijke bedrijven >>> ADD: Ben idd gebeld, aardige medewerker. Bood een oplossing. Heeft uitgelegd hoe de actie in elkaar zit...evengoed ben ik niet overtuigd, en klopt m.i. het bestelproces niet en is er geen legitieme verklaring voor de exorbitante prijsstijging. Voor mij geen Body&Fit meer. jammer, het was iig tot de verkoop in 2017 een mooi bedrijf...

Beoordelingen voor Body&Fit NL

I have nothing but a word of thanks, the best company, the most correct, the best prices, the accuracy of delivery is too good. I tried with other companies, but they are not even close to them.I recommend the site to everyone because they are too professional and I will continue to buy from them. I would also recommend that you try bodyandfit products, they are top quality for little money
17 nov. 2022
Goede begeleiding,. maa oms het te druk als er iemand nieuw is. Die krijt dan alle aandacht wat ook goed is, maar andere collega staat dan bij de ba lei of ook andere sporter te begeleiden. Hierop al eerder onder de aandacht gebracht maar hier wordt weinig meegedaan. Er is dan weinig oog voor de andere sporters
7 nov. 2022
I am already 100 kg and 2,30 taller. He he he. Too early to tell. About the product. Only I know, 3 years ago, I was eating 5 bags of 6 kg Mutant mass, and was a BIG 0!!! NOTHING. NOT ONE KG. SO I GIVING THIS, ONE MORE TRY. WE SEE. I am 76 kg. Almost 0 fat. So far NOTHING. HOW IS POSSIBLE?
11 nov. 2022
Beloofde levertijd wordt niet meer waar gemaakt (geen ramp maar beloof het dan niet) en van veel producten kan ik de prijs echt niet meer concurrerend noemen. Na bovengemelde kritiek: Laatste levering was weer wel zoals ik gewend ben: maandag bestellen dinsdag in huis!!
Altijd snel geleverd, elke dag wel ergens korting op en de kwaliteit is uitstekend van producten en het bedrijf zelf. Bestel liever bij Body & Fit dan elders bij andere grote bekende merken waar je alleen maar een groot deel voor hun naam betaald.
11 nov. 2022
De producten vind ik heel goed, Maar ben niet tevreden hoe deze verpakt zijn. 2kleine potjes in een veel te grote doos. De foto is genomen na opening bij aankomst, er was geen vulling aanwezig. Kan dat niet in een kleinere doos?
7 nov. 2022
Uitstekende Prijs kwaliteitverhouding, supersnelle levering en prima service. Nu ook verkrijgbaar (beperkt assortiment) in AH (in België), maar online zijn de prijzen vele malen beter en uiteraard meer keuze. Aanrader!
21 nov. 2022
Jullie site en service is altijd goed, wel nu bij de black friday deals van slim fast, is veel niet op voorraad en dat is jammer, maar goede hoop dat het straks weer op voorraad is, jammer genoeg tegen de volle prijs.
18 nov. 2022
Prima organisatie ,je besteld wordt bijna altijd de volgende dag bezorgd. klopt altijd . natuurlijk altijd de vinger aan de pols houden ,maar ik zou niet weten wat er op dit moment verbeterd zou kunnen worden
20 nov. 2022
Body&Fit verkoopt producten van goede kwaliteit! Die mij helpen om resultaten te maken in mijn doel om te werken aan spieropbouw in de sportschool. Leveringen zijn ook altijd snel en compleet.
11 nov. 2022
Body & fit levert zoals afgesproken. Wat ik wel jammer vind is dat veel producten (eigen merk)al lange tijd niet meer leverbaar is ,vooral omdat deze goedkoper waren dan merkproducten.
18 nov. 2022
Groot assortiment en snelle levering ! Wel zou het fijn zijn als er vaker ook kleinere hoeveelheden van de eiwitten poeders beschikbaar zijn, en meer smaken van de sachets beschikbaar
7 nov. 2022
Allereerst de grote keuze aan gezonde producten en de kwaliteit daarvan. Producten, die je ook nergens kunt krijgen. Levering gaat ook snel en netjes.Ben zeer tevreden.
15 nov. 2022
Eigenlijk is het niet zo bijzonder; maar het bestellen bij deze webshop verloopt zonder problemen; (zoals het hoort) En dat is bij andere webshops wel eens anders!!
12 nov. 2022
Body en fit levert echt de volgende dag en de klantenservice is perfect. Er miste iets bij mijn bestelling en het werd meteen opgelost. Dus mijn complimenten!
11 nov. 2022
snelle goede levering,alleen jammer dat je veel moet bestellen voor gratis verzending! dit is voor mezelf/en anderen met lagere inkomens niet vaak te doen..gr
5 nov. 2022
Super blij met de vegan biologische pure proteïne poeder lijn in jullie assortiment! Óók de vegan multivitamine pillen zijn van een hoge kwaliteit:)
18 nov. 2022
De vlotte verzending en aankomst van de pakketjes zijn zeker een pluspunt. En tot nu was de inhoud van de pakketjes conform de bestelde artikelen.
Een snelle reactie en levering. Lukt het even niet op tijd om te leveren dan direct een bericht dat het iets later is met verontschuldiging.
Ik ben al jaren klant, ze leveren hoogwaardige producten voor een goede prijs. En het is 9 van de 10 keer de volgende dag netjes in huis.