Isolatienoord.nl

254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.824 beoordelingen in totaal

Ik heb nu al twee ervaringen, waarbij ik tijdens de webshop isolatiematerialen heb aangeschaft, waarbij snel besteld en geleverd kon worden, maar waar ik ook nog vlak voor levering aanpassingen kon doen. Prijs kwaliteit verhouding verder prima in orde

Er was een misverstands fout ontstaan. Een juist huisnummer & een juist postcode nr. is essentieel om het bezorgbedrijf de bezorging te kunnen laten doen. Op welke plek het niet juiste huisnummer is ingevuld is in een later stadium niet te traceren. Dus beiden partijen gecontact om het pakket te traceren & hoe op te lossen dat het pakket alsnog kon worden bezorgd. En dat is inderdaad alsnog bezorgd. Met dank aan het medewerkings begrip van beiden bedrijven,. Met vriendelijke groet, HA v.d. Goor

Beoordelingen voor Isolatienoord.nl

28 aug 2023

Nalevering niet correct volgens regel

Vrijdag besteld, dinsdag werd de eerste levering gedaan, maar niet helemaal, het eea zou niet op voorraad zijn. Terwijl de website wat anders zei. Hier wel netjes een email over gehad wanneer het eea geleverd zou worden. Maar over de nalevering van donderdag nul communicatie gehad. Wij zijn op vakantie en konden niets regelen. Dus vandaar maar 1 ster!!